با پیش بینی پلن بی بیت کوین به 98 هزار دلار می رسد

1400/09/01
با پیش بینی پلن بی بیت کوین به 98 هزار دلار می رسد

با پیش بینی پلن بی بیت کوین به 98 هزار دلار می رسد. پلن بی یکی از معروف ترین تحلیلگر های جامعه ارز دیجیتال است. طبق پیش بینی قبلی پلن بی که گفته بود کندل ماهانه بیت کوین در 63000 دلار بسته می شود. این کندل با اختلاف 3 درصدی روی 61000 دلار بسته شد. پیش بینی جدیدی که پلن بی اعلام کرده این است که بیت کوین تا پایان ماه جاری میلادی روند رو به رشدی خواهد داشت و تا 98000 دلار رشد خواهد کرد.

بیت کوین 100 هزار دلاری

طبق پیش بینی های پلن بی تحلیل گر مدل انباشت به جریان، قیمت بیت کوین در 30 تا 40 روز آینده می تواند حدود 60 درصد رشد کند و به قیمت 100 هزار دلاری برسد. پیش بینی های پلن بی در مورد بیت کوین در ماه سپتامبر دقیق و در ماه اکتبر به قیمت پیش بینی شده نزدیک بود.

با پیش بینی پلن بی بیتکوین به 98 هزار دلار می رسد

بیت کوین 288 هزار دلاری

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد: این تحلیل گر معروف بر این عقیده است که قیمت بیت کوین تا پایان سال می تواند 6 رقمی شود. به گفته ی پلن بی خوش بینانه ترین سناریوی قیمتی بیتکوین در 60 روز آینده 288 هزار دلار است. بدترین سناریوی ممکن هم هدف 135 هزار دلاری در ماه دسامبر و 98 هزار دلاری در نوامبر است. همچنین بیت کوین تا پایان سال به بالای 100 هزار دلار خواهد رسید.

پیش بینی های قبلی پلن بی

اگر به پیش بینی های قبلی این تحلیلگر نگاهی بیندازیم خواهیم دید که پلن بی پیش بینی کرده بود که بیت کوین قبل از اینکه در ماه سپتامبر به 43 هزار دلار برسد، در اخر ماه اوت به 47 هزار دلار خواهد رسید. هر دو پیش بینی درست به هدف خورد و پیش بینی های پلن بی درست از آب درآمد.

بسیاری از سرمایه گذاران و حتی افرادی مثل جوردن بلفورت که به عنوان گرگ وال استریت شناخته می شود، پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین به سرعت به 100 هزار دلار خواهد رسید. آدام بک مدیر عامل چینالیسیز و آنتوانی اسکاراموچی نیز چنین عقیده ای دارند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد با پیش بینی پلن بی بیت کوین به 98 هزار دلار می رسد
سوال امنیتی :5+84 = ?