برزیلی ها امسال بیش از 4 میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده خریداری کرده اند

1400/08/10
برزیلی ها امسال بیش از 4 میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده خریداری کرده اند

برزیلی ها امسال بیش از 4 میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده خریداری کرده اند

بانک مرکزی برزیل گزارش می دهد:  برزیلی ها امسال بیش از 4 میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده خریداری کرده اند.

بر اساس آمار بانک مرکزی برزیل، برزیلی ها بیش از 4 میلیارد دلار ارز دیجیتال به این کشور آورده اند. با توجه به گزارش تراز دارایی تجاری، برزیلی ها از ژانویه به طور مداوم ماهانه بیش از 350 میلیون دلار ارز دیجیتال بدست آورده اند که البته به گفته تحلیلگران بانک مرکزی، این رقم امسال می تواند به دو برابر ارزش خود نیز برسد.

برزیلی ها ماهانه میلیون ها ارز رمزنگاری شده خریداری می کنند

بر طبق گزارشی که بانک مرکزی برزیل منتشر کرد، برزیلی ها از ابتدای سال جاری بیش از 4 میلیارد دلار ارز دیجیتال خریداری کردند. این گزارش که ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان بخشی از تراز تجاری کالا معرفی می کند، نشان می دهد که این واردات در ماه ژانویه بیش از 350 میلیون دلار بوده است. اوج جهش خرید ارز دیجیتال در ماه مه زمانی که خریدهای رمزنگاری شده در آن ماه به 756 میلیون دلار رسید، صورت پذیرفت.

از آن زمان این روند کاهش یافته و در آگوست گذشته نزدیک به 500 میلیون دلار رسیده است. اعداد و ارقام مربوط به ماه سپتامبر هنوز در دسترس نیست بنابراین تعیین اینه که روند کاهشی هنوز ادامه دارد یا نه، ممکن نیست.

آمار نشان می دهد که برزیلی ها فریفته ی دنیای کریپتوکارنسی شده اند و به گفته ی برونو سرا، مدیر سیاست های پولی بانک مرکزی برزیل، بعید است این علاقه در آینده از بین برود.

اخبار ارز دیجیتال | خرید ارز دیجیتال در برزیل |

 سرا اظهار داشت که سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده برزیل ها در خارج از کشور می تواند به طور بالقوه میزان سرمایه گذاری شده در سهام آمریکایی را سه برابر کند. با این حال، برزیل در حال حاضر قادر به تولید ارزهای رمزنگاری شده نیست. از این نظر، سر تأکید کرد:

این یک جریان یک طرفه است. با توجه به هزینه انرژی، برزیل ارز دیجیتال تولید نمی کند، فقط وارد کننده است.

و اعداد ادعاهای آن را تأیید می کنند. بر اساس همان گزارش، خروج ارزهای رمزنگاری شده فقط به 15 میلیون دلار رسیده ، کمتر از یک درصد آنچه که وارد کشور شده است.

سررا در پایان گفت: این احتمال وجود دارد که این تعداد ورودی در سال جاری به بیش از 8 میلیارد دلار نیز برسد.

اعداد چگونه گردآوری می شوند؟

بانک مرکزی برزیل ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان کالا ثبت می کند و ورود و خروج آن از کشور باید در آمار ثبت شود. بانک این اعداد را بر اساس قراردادهای مبادله ای برآورد می کند. اینها ابزارهای قانونی هستند که مذاکرات بین خریداران و فروشندگان را طبق مقررات بانک ثبت می کنند.

اما این ابزارها فقط خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده را که بین ساکنان و غیر مقیمان اتفاق می افتد ثبت می کنند، بنابراین اعداد واقعی می تواند بسیار بیشتر از موارد گزارش شده باشد.

 

با دنبال کردن اخبار ارز دیجیتال از به روزترین اخبار کریپتوکارنسی جهان مطلع شوید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد برزیلی ها امسال بیش از 4 میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده خریداری کرده اند
سوال امنیتی :3+37 = ?