برای رشد بیت کوین و اتریوم باید دوج کوین و شیبا اینو حذف شود.

1400/11/02
برای رشد بیت کوین و اتریوم باید دوج کوین و شیبا اینو حذف شود.

 مایک مک گلون (Mike McGlone) استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence) ادعا می کند که بازار باید از  خانواده کوین های با نماد سگ پاک شود تا بیت کوین (Bitcoin) اتریوم (Ethereum) و همچنین استیبل کوین های وابسته به دلار بتوانند به تغییر سیستم مالی جهان ادامه دهند.
مک گلون دیدگاه بسیار منفی نسبت به Dogecoin و Shiba Inu دارد و بیان می‌کند که این ارزهای دیجیتال نمونه‌های برجسته‌ای از پوچی بازار هستند. کوین های خانواده های سگ نمونه‌های خوبی از زیاده ‌روی‌های سوداگرانه در فضا بودند و هر چه زودتر بازار از این شت کوین ها پاک شود، احتمال بیشتری وجود دارد که سه تفنگدار - بیت‌کوین، اتر و استیبل کوین ها  دگرگونی سیستم مالی جهانی را از سر بگیرند.
شیبا اینو و دوج کوین پس از ثبت بازدهی بسیار زیاد در سال 2021 و مجذوب شدن جامعه سرمایه گذاری، به ترتیب 70.87 و 79.21 درصد نسبت به بالاترین رکورد خود کاهش یافته اند. هر دوی آنها در روز گذشته همراه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی زیان دو رقمی را ثبت کردند.

دلیل سقوط بیت کوین به 37 هزار دلار از نظر تحلیلگر بلومبرگ.

پس از اینکه شور و شوق سوداگرانه از بین رفت، میم کوین ها با وجود افزایش پذیرش خریداران در تلاش برای احیای حرکت صعودی هستند. هم Shiba Inu و هم Dogecoin امسال توسط شبکه سینمای AMC پذیرفته می شوند. شرکت سازنده خودروهای الکترونیکی تسلا اکنون اجازه استفاده DOGE را برای خرید برخی کالاها می دهد.
در حالی که بسیاری به نادیده گرفتن Dogecoin ادامه می دهند، ایلان ماسک و مارک کوبان، طرفداران میلیاردر میم کوین، معتقدند که DOGE می تواند به عنوان یک وسیله پرداخت قابل اجرا عمل کند. در همین حال، Shiba Inu همچنان شاهد پیشرفت‌های جدید در اکوسیستم خود است. یک نسخه بتا از سازمان غیرمتمرکز خودمختار Doggy ماه گذشته راه اندازی شد.

اخبار ارز دیجیتال ایران بایننس شما را از مهمترین خبرهای بازار رمز ارزها خبردار خواهد کرد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد برای رشد بیت کوین و اتریوم باید دوج کوین و شیبا اینو حذف شود.
سوال امنیتی :9+72 = ?