بررسی افزایش سرمایه دولتی با توکن های امنیتی در ایالت کلرادو

1401/02/18
بررسی افزایش سرمایه دولتی با توکن های امنیتی در ایالت کلرادو

کلرادو در آخرین اقدام خود در راستای تبدیل شدن به یک ایالت دیجیتال واقعی، لایحه ‌ای را ارائه کرده که هدف آن بررسی چگونگی استفاده از توکن‌ های امنیتی برای جمع ‌آوری سرمایه می باشد. لایحه 25 سنای کلرادو که اخیراً توسط دو کمیته در مجلس نمایندگان تصویب شده است که در صورت تصویب کلی، بررسی توکن های امنیتی را به عنوان راهکاری برای افزایش سرمایه دولتی تایید خواهند نمود.
این لایحه برای اولین بار در ماه فوریه به سنا ارائه و در ماه مارس به تصویب رسید. لایحه هم اکنون در مرحله رای گیری در مجلس نمایندگان می باشد. همچنین کمیته تخصیص مجلس در تاریخ 5 می آن را اصلاح و به تصویب رسانده است. این لایحه  از نمایندگان و کارشناسان خزانه ‌داری دولتی خواسته تا امکان‌ سنجی استفاده از توکن امنیتی برای تأمین مالی سرمایه دولتی را بررسی نمایند. بر اساس این لایحه، توکن امنیتی به عنوان یک قرارداد دیجیتال و نقد معرفی خواهد شد که از طریق فن آوری بلاک چین قابل تأیید و ایمن خواهند بود.
این لایحه همچنین تصریح کرد که 389,285 دلار برای این بررسی هزینه خواهد شد و با توجه به موضع دولت در مورد ارزهای دیجیتال، احتمالاً این لایحه تصویب خواهد شد.

پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال در کلرادو

در ماه فوریه، فرماندار کلرادو، جرد پولیس، اعلام کرد که ایالت کلرادو پرداخت های مالیاتی را با ارزهای دیجیتال خواهد پذیرفت. براساس اظهارات وی، این اقدام در راستای ایجاد یک دولت دیجیتال می باشد.
شایان ذکر است، کلرادو تنها ایالتی نیست که در حال انجام اقدامات مرتبط با ارزهای دیجیتال است. فرماندار کالیفرنیا اخیراً فرمان اجرایی را امضا کرده است که در آن از برخی آژانس‌های دولتی خواسته شده است تا ارزهای دیجیتال را در راستای ایجاد یک چارچوب جامع بررسی نمایند. سایر بخش های ایالات متحده از جمله شهرستان فرفکس در ایالت ویرجینیا قصد دارند بخشی از صندوق بازنشستگی خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نمایند.
تمام این اقدامات نشان ‌دهنده پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال توسط دولت می باشد و با دستور اجرایی رئیس جمهور بایدن در سال جاری انتظار می ‌رود، با ایجاد وضوح نظارتی پذیرش ارزهای دیجیتال  افزایش یابد.
در 9 مارس 2022 جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده دستور اجرایی در مورد تضمین توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال را صادر و خواستار بررسی گسترده دارایی های دیجیتال و ارزش بازار دارایی های دیجیتال توسط نمایندگان و نهادهای مرتبط با ارزهای دیجیتال شده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بررسی افزایش سرمایه دولتی با توکن های امنیتی در ایالت کلرادو
سوال امنیتی :2+61 = ?