بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هند با وضع قوانین مالیاتی جدید

1401/01/23
بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هند با وضع قوانین مالیاتی جدید

با اجرای قوانین مالیات دیجیتال 30 درصدی ارزهای دیجیتال در هند، تریدرهای بسیاری معاملات دیجیتال خود را متوقف کرده اند. علاوه بر مالیات ارز دیجیتال، ارائه دهنده خدمات پرداخت محبوب Mobikwik خدمات خود به صرافی های ارزهای دیجیتال را متوقف کرده است و همچنین حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند پس از اینکه دولت شروع به اجرای مالیات 30 درصدی بر درآمد ارزهای دیجیتال بدون اجازه هیچ گونه جبران زیان یا کسر مالیات کرد، کاهش بسیاری پیدا کرده است.
براساس گزارشات رسانه دیجیتال مانی کنترل، طبق شرکت تحقیقاتی کریباکو، حجم معاملات ارزهای دیجیتال نسبت به هفته گذشته در تمام صرافی ‌های اصلی دیجیتال کاهش یافته است. وزیرکس با 72 درصد حجم معاملات دیجیتال، صرافی دیجیتال Coindcx با 52 درصد و Zebpay  با 59 درصد کاهش مواجه شدند.

عدم همکاری Mobikwik با صرافی های ارز دیجیتال

 Mobikwik که یکی از روش‌ های ترجیحی پرداخت برای خرید ارزهای دیجیتال در صرافی ‌های ارز دیجیتال بوده است براساس گزارش رسانه دیجیتال مانی کنترل، خدمات خود را در سراسر صرافی ها در 1 آوریل با تنظیم مقررات نامشخص لغو کرده است. به نقل از نشریه مانی کنترل، یکی از مدیران صرافی ارزهای دیجیتال اعلام کرد:Mobikwik هیچ دلیل خاصی برای لغو خدمات خود ارائه نکرده است، این شرکت پرداخت محبوب تنها اعلام کرده است که همکاری خود را با صرافی های ارزهای دیجیتال متوقف کرده است.

حواشی همکاری کوین بیس در هند

هفته گذشته نیز کوین بیس، صرافی ارزهای دیجیتال فهرست شده نزدک اعلام کرد که به طور کامل در هند راه اندازی شده است و کاربران هندی می توانند با استفاده از سیستم واسط پرداخت های یکپارچه، UPI وجوه خود را برای خرید ارز دیجیتال منتقل کنند.
با این حال، در 11 آوریل شرکت ملی پرداخت هند،  NCPI اعلام کرد که سیستم واسط پرداخت های یکپارچه، UPI در صرافی های دیجیتال را به رسمیت نخواهد شناخت و با اعلام این خبر خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال در کوین بیس تنها چند روز پس از راه اندازی در هند معلق شده است.
همچنین از اول ژوئیه 2022 مالیات دیگری بر ارزهای دیجیتال در هند اعمال خواهد شد که براساس آن از تراکنش های دیجیتال 1درصد مالیات کسر شده در مبدا (TDS) دریافت خواهد شد.
با این حال، دولت هند همچنان در حال کار بر روی چارچوبی برای ارزهای دیجیتال است. گزارش ها حاکی از آن است که مقامات وزارت دارایی در حال رایزنی با سازمان های بین المللی، از جمله صندوق بین المللی پول (IMF) ، بانک جهانی و همچنین بانک رزرو هند (RBI) و سایر تنظیم کننده های داخلی هستند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هند با وضع قوانین مالیاتی جدید
سوال امنیتی :6+69 = ?