بهترین کیف پول های BNB در سال 2022(انواع کیف پول بایننس کوین)

1401/06/10

 


ما سعی می کنیم تا در مقاله بهترین کیف پول های BNB در سال 2022، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال بایننس کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع کیف پول BNB بپردازیم و نحوه ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال بایننس کوین رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین BNB های خودتون رو به صورت امن در کیف پول رمزنگاری شده خودتون نگهداری کنین.

بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل بشه. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و با خرید و فروش ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین.

یکی از چالش ها و دغدغه هایی که معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال باهاش روبرو هستن، پیدا کردن جایی امن برای نگهداری و ذخیره دارایی های دیجیتال یا رمز ارزهای خودشون هست. همونطور که می دونین، نگهداری ارز دیجیتال در داخل صرافی آنلاین کار درستی نیست و حتما باید رمز ارزهای خودتون رو در جای امنی ذخیره و نگهداری کنین. 

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

به همین منظور کیف پول های رمزنگاری شده زیادی به وجود اومدن که شما می تونین با استفاده از ولت ها امنیت دارایی های خودتون رو تضمین کنین. از جمله از این ولت ها می تونیم به ولت های سخت افزاری و ولت های نرم افزاری اشاره کنیم.

با افزایش محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال، ولت های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون رمز ارزهای مختلفی رو پشتیبانی می کنند. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین کیف پول های BNB در سال 2022، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال بایننس کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع کیف پول BNB بپردازیم و نحوه ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال بایننس کوین رو مورد بررسی قرار بدیم.

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم ارز دیجیتال بایننس کوین یا BNB رو شنیدین.ارز دیجیتال بایننس کوین با نماد اختصاری BNB نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 46.19 میلیارد دلار و سهم 4.46 درصدی از کل بازار، در رتبه 5 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره.

همچنین ارز دیجیتال بایننس کوین توسط صرافی بایننس در تاریخ جولای سال 2017 با هدف جذب سرمایه برای توسعه و گسترش این صرافی راه اندازی و عرضه بازار کریپتوکارنسی ها شد.

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال بایننس کوین یکی از رمز ارزهای محبوب و پرکاربرد در بازار کریپتوکارنسی ها محسوب میشه که در سال 2017 توسط صرافی بایننس راه اندازی شد. این رمز ارز دارای تعداد توکن محدود بوده و حداکثر اون 200 میلیون واحد هست. این ارز رمزنگاری شده در بازار کریپتوکارنسی ها با نماد BNB شناخته میشه و مورد استفاده معامله گران و سرمایه گذاران بازار قرار می گیره. همچنین صرافی بایننس که به عنوان موسس رمز ارز بایننس کوین محسوب میشه، 80 میلیون از کل سکه یا کوین های بایننس کوین رو برای خود و 100 میلیون رو برای خریداران و سرمایه گذاران عادی بازار به روش ارز اولیه به فروش رسوند.

بایننس کوین نوعی ارز دیجیتال هست که با هدف جذب سرمایه برای گسترش و توسعه صرافی بایننس راه اندازی شده. همچنین برای صرافی بزرگ بایننس که از امنیت و سرعت پردازش بسیار بالایی برخوردار هست، ایجاد ارز دیجیتال BNB اختصاصی باعث بهبود رتبه این صرافی شده. صرافی بایننس نیز بلاک چین و کوین های معاملاتی خودش رو در سال 2019 ایجاد کرد و بایننس کوین به عنوان یه توکن مبتنی بر اتریوم یا ERC-20 از بلاک چین اتریوم به بلاک چین اخصاصی خودش منتقل شد.

عملکرد بایننس کوین چگونه است؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله بهترین کیف پول های BNB در سال 2022، عملکرد بایننس کوین رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. 

بهتره بدونین نحوه عملکرد بایننس کوین و بلاک چین اخصاصی رمز ارز BNB زیاد پیچیده نیست و همانند سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار کریپتوکارنسی هاست. این پروتکل نیز شرایط شبیه به ارزهای دیجیتالی داره که با اهداف و کاربردهای مشابه راه اندازی شدن. 

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

همچنین بایننس کوین ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم قرار داشت که در اون زمان قابلیت ها و کاربردهای محدودی برای کاربران فراهم کرده بود و سپس بلاک چین بایننس چین راه اندازی شد و BNB از بلاک چین اتریوم به بلاک چین اختصاصی خود یعنی بایننس چین منتقل شد. این موضوع باعث شد تا کاربردهای BNB نیز افزایش پیدا کنه.

بلاک چین بایننس چین قابلیت های زیادی رو برای صرافی بایننس و کاربران این شبکه فراهم کرد. همچنین بعد از راه اندازی این شبکه، استاندارد توکن سازی منحصر به فردی نیز برای شبکه بایننس کوین ایجاد شد. 

تا قبل از اون توکن های بایننس در شبکه اتریوم در قالب استاندارد ERC-20 تعریف می شدن، ولی با راه اندازی بلاک چین اختصاصی بایننس چین، استاندارد توکن سازی این شبکه به BEP2 تغییر پیدا کرد. توسعه دهنده های سایر رمز ارزهای موجود نیز این امکان رو دارن تا از این استاندارد برای توسعه رمز ارزها و پروژه های خود در شبکه بایننس چین استفاده کنند.

تفاوت بیت کوین و بایننس کوین چیست؟

یکی از اصلی ترین تفاوت بیت کوین و بایننس کوین مربوط به تاریخچه این دو رمز ارز میشه. در حالی که بیت کوین در سال 2009 برای اولین بار به بازار معرفی شد، از پیدایش این رمز زمان زیادی نمی گذره و BNB نیز در سال 2017 وارد بازار شد.

 همچنین دومین تفاوت بیت کوین و بایننس کوین مربوط به تعداد کل توکن هاست. تعداد بیت کوین حداکثر 21 میلیون واحد، ولی عرضه BNB 200 میلیون کوین هست.همچنین بیت کوین تحت کنترل هیچ بانک مرکزی نیست، ولی بایننس کوین توسط صرافی بایننس کنترل میشه.

مقاله پیشنهادی: کیف پول بایننس کوین چیست؟

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022 کدامند؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین کیف پول های BNB در سال 2022 برای نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال بایننس کوین بپردازیم، بهتره ابتدا به معرفی کلی کیف پول های رمزنگاری شده پرداخته بشه تا برای افرادی که در این زمینه آشنایی ندارن، کاملا قابل درک باشه.

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

 بهتره بدونین برای نگهداری و ذخیره و معامله همه ارزهای دیجیتال نیاز به کیف پول های رمزنگاری شده یا دیجیتالی هست. این ولت های رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال رو در خود ذخیره و نگهداری می کنند و اگه نیاز به انتقال اونها به حساب شخصی دیگه ای باشه، میشه از اونها استفاده کرد. به عبارت دیگه، شما میتونین رمز ارزهای ذخیره شده خود در ولت های رمزنگاری شده رو نقل و انتقال بدین.

کیف پول های رمزنگاری شده یا دیجیتال دارای دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری هستن. مدل های سخت افزاری کاملا فیزیکی بوده و می تونین از فروشگاه های بزرگ و معتبر اون ها رو بخرین. ولی مدل نرم افزاری اون رو باید از اینترنت دانلود کرده و بر روی سیستم عامل مورد نظر خودتون نصب کنین. بهتره بدونین ولت های سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی از BNB پشتیبانی می کنند که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و سطح امنیت متفاوتی دارن. 

به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله بهترین کیف پول های BNB در سال 2022، انواع کیف پول بایننس کوین رو برای شما معرفی کینم تا با این ولت ها آشنایی داشته باشین.

• کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger)

یکی از انواع کیف پول بایننس کوین که به عنوان بهترین کیف پول های BNB در سال 2022 محسوب میشه،کیف پول لجره. کیف پول Ledger یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره و نگهداری دارایی ها و ارزهای دیجیتال هست.

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

 در این کیف پول دارایی ها در محیطی آفلاین نگهداری میشن. بنابراین این کار باعث میشه تا به هیچ وجه امکان نفوذ به اون توسط هکرها وجود نداشته باشه. شرکت لجر در ساخت کیف پول های سخت افزاری خود نکات مختلفی رو مورد توجه قرار داره تا کاربران این امکان رو داشته باشن تا با استفاده از این کیف پول سخت افزری رمزنگاری شده تجربه ای خوب از نگهداری دارایی های دیجیتال خودشون داشته باشن.

علاوه بر این، کیف پول لجر در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس راه اندازی شده.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger) با استفاده از کابل USB به کامپیوتر و با استفاده از کابل OTG نیز به موبایل متصل میشه و می تونین دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو مدیریت کنین. 

همچنین کیف پول سخت افزاری لجر ظاهری شبیه به فلش داره که با بدنه فلزی محکم پوشیده شده تا به راحتی نشکنه و امنیت بالایی داشته باشه.نکته قابل توجه این هست که کیف پول لجر برای افزایش امنیت دارایی های کاربران ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم کرده که از جمله از این ویژگی ها می تونیم به کلمات کلیدی اشاره کنیم. 

در زمان نصب و راه اندازی کیف پول لجر، برای شما کلمات کلیدی داده میشه که باید اون ها رو در جای امنی یادداشت و نگهداری کنین. چون در صورت گم شدن ولت، می تونین دارایی ها و کیف پول خودتون رو بازیابی کنین.

• کیف پول سخت افزاری ترزور(Trezor)

یکی دیگه از انواع کیف پول بایننس کوین، ولت سخت افزاری ترزور هست. بهتره بدونین Trezor یکی از بهترین محصولا ساتوشی لب هست که جزو یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری در سراسر دنیا محسوب میشه. 

در حال حاضر درصد قابل توجهی از سرمایه گذاران برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود از این ولت سخت افزاری استفاده می کنند. کیف پول ترزور از جدیدترین تکنولوژی ها برای حفظ امنیت ارزهای دیجیتال برخوردار هست. 

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

به همین دلیل میشه نفوذ به اون رو تقریبا غیرممکن دونست. ساتوشی لب با تحقیقاتی که در حوزه ارزهای دیجیتال انجام میده، هر چند سال به ارائه مدل های جدید کیف پول ترزور میپردازه تا کاربران برای تضمین امنیت دارایی های دیجیتال خود آسوده خاطر باشن.

کیف پول سخت افزاری ترزور علاوه بر اینکه یه ولت سخت افزااری هست، ویژگی های زیادی رو برای کمک به دارنده ها برای محافظت از دارایی ها و ارزهای دیجیتال خود ارائه میده. برای ممثال میشه به احراز هویت دو مرحله ای، کلیدهای خصوصی و.... اشاره کرد.

 همچنین کیف پول ترزور نوعی ولت HD هست. یعنی کلیدهای خصوصی در کنترل شما هست و کل کیف پول نیز توسط یه عبارت بازیابی 24 کلمه ای از طریق فرایند RNG یا همون تولید تصادفی عدد ایجاد و فقط روی صفحه نمایش خود ترزور نمایش داده میشه. نکته قابل توجه این هست که کیف پول ترزور نیز به صورت آفلاین فعالیت می کنه و در دسته بندی کیف پول های سرد قرار داره.

• کیف پول نرم افزاری تراست ولت(Trust Wallet)

یکی دیگه از انواع کیف پول بایننس کوین، کیف پول تراست ولت هست. بهتره بدونین کیف پول Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری با رابط کاربری ساده هست که شما می تونین با استفاده از این ولت ارزهای دیجیتال و دارایی های رمزنگاری شده خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین. 

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

همچنین کیف پول نرم افزاری تراست ولت توسط یه فرد اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو ساخته شده و از زمان راه اندازی تاکنون تونسته به دلیل سطح امنیت بالایی که داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران قرار بگیره و به یکی از محبوب ترین ولت های نرم افزاری تبدیل بشه.صرافی بایننس که بزرگترین و معتبرترین صرافی آنلاین هست، کیف پول تراست ولت رو خریده و به عنوان کیف پول رسمی بایننس میشناسه.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه داره و شما می تونین با استفاده از گزینه های موجود در این ولت سطح امنیت دارایی ها و ولت خودتون رو افزایش بدین. برای مثال شما در این ولت می تونین گذرواژه یا رمزعبور پیچیده تعیین کرده و ورود به حساب کاربری رو سخت تر کنین. 

همچنین تراست ولت قابلیت حسگر اثر انگشت رو هم فراهم کرده و می تونین برای وارد شدن به داخل ولت از اثر انگشت استفاده کنین. همچنین تراست ولت در زمان نصب و راه اندازی برای شما کلمات کلیدی میده که باید این کلمات رو در جای امنی یادداشت و نگهداری کنین تا در صورت لزوم بتونین ولت و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

  • کیف پول نرم افزاری کوینومی(Coinomi)

یکی دیگه از انواع کیف پول بایننس کوین، کیف پول نرم افزاری کوینومی هست. بهتره بدونین Coinomi یکی از قدیمی ترین و معتبرترین ولت های نرم افزاری موجود در بازار کریپتوکارنسی ها شناخته میشه که مزیت های خیلی زیادی نسبت به بقیه کیف پول های ارز دیجیتال BNB داره که باعث شده تا بیش از 2.5 میلیون نفر کاربر فعال داشته باشه. 

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

یکی از این مزیت ها این هست که شما می تونین تقریبا روی هر پلتفرمی این کیف پول رو دانلود و نصب کنین. همین موضوع باعث میشه تا همزمان از کیف پول خود روی گوشی و سیستم خود استفاده کنین. 

همچنین کیف پول نرم افزاری کوینومی از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی می کنه که رمز ارز BNB نیز جزو همین رمز ارزها محسوب میشه. به این ترتیب، شما می تونین بایننس کوین های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری کوینومی نیز همانند تراست ولت، ویژگی های امنیتی زیادی رو برای کاربران فعال خودش ارائه می کنه. البته توجه داشته باشین که کوینومی از احراز هویت دو عاملی پشتیبانی نمی کنه و نمی تونین رمز دو مرحله ای برای خود تعیین کنین.

همچنین این ولت قابل استفاده بر روی سیستم عامل های مختلف هست و استفاده از اون کاملا رایگانه و نیاز نیست که هزینه ای پرداخت کنین. این کیف پول نیز در زمان نصب و راه اندازی برای شما کلمات کلیدی میده که باید این کلمات رو در جای امنی یادداشت و ذخیره کنین تا اگه ولت شما پاک شد یا گوشیتون دزدیده شد، بتونین ولت و ارزهای دیجیتال خودتون رو بازیابی کنین.

  • کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت(Atomic Wallet)

یکی دیگه از انواع کیف پول BNB، کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت هست. بهتره بدونین اتمیک ولت نوعی کیف پول رمزنگاری شده با پشتیبانی از تعداد زیادی کوین و توکن هست که شما می تونین رمز ارزها و دارایی های دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین اتمیک ولت یه والت برای سیستم عامل های اندروید، ویندوز و IOS هست و از ویژگی های مهم این ولت می تونیم به متن باز بودنش اشاره کنیم.

بهترین کیف پول های BNB در سال 2022

 این ولت از چند بلاک چین مختلف شامل اتریوم، سولانا و بایننس اسمارت چین پشتیبانی می کنه و با در نظر گرفتن تعداد ارزهای دیجیتال ساخته شده روی سه بلاک چین اسم برده شده، در کیف پول اتمیک ولت، قادر به ذخیره سازی بیش از 10 ارز دیجیتال مختلف میشین.

اتمیک ولت یه کیف پول غیر حضانتی محسوب میشه، یعنی کنترل دارایی ها و ارزهای دیجیتال رو به طور کامل در اختیار کاربر و مالک اون قرار یده. کلیدهای خصوصی مربوط به ارزهای دیجیتال کاربرد داخل دستگاه شخص ذخیره میشه. نکته قابل توجه این هست که کلمات خصوصی خودتون رو نباید در اختیار کسی قرار بدین. 

چون هر کسی که این کلمات کلیدی رو در اختیار داشته باشه، یعنی صاحب کیف پول بوده و می تونه به ارزهای دیجیتال و دارایی های شما دسترسی داشته باشه و اون رو انتقال بده. علاوه بر این، شما می تونین برای افزایش سطح امنیت کیف پول و ارزهای دیجیتال خود، برای ولت خودتون رمز عبور تعیین کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین کیف پول های BNB در سال 2022، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال بایننس کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع کیف پول BNB بپردازیم و نحوه ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال بایننس کوین رو مورد بررسی قرار بدیم.

همونطور که گفتیم، امروزه کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و سطح امنیت خاص خودشون رو دارن و شما می تونین بایننس کوین یا BNB های خودتون رو در این ولت ها ذخیره و نگهداری کنین.

 


نظرات کاربران در مورد بهترین کیف پول های BNB در سال 2022(انواع کیف پول بایننس کوین)
سوال امنیتی :2+63 = ?