بیش از یک میلیون توییت در مورد شیبا اینو در یک روز

1400/08/10
بیش از یک میلیون توییت در مورد شیبا اینو در یک روز

ارز دیجیتال شیبا اینو بیش از 1 میلیون توییت در عرض تنها یک روز جمع آوری کرده است و تبدیل به موضوع پرطرفدار در پلت فرم رسانه های اجتماعی محبوب شده است.

در یک روز اخیر، بیش از ۱ میلیون توییت درباره شیبا اینو در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر منتشر شده است. هم ‌زمان با صعود چشمگیر شیبا اینو در روزهای گذشته، ارزش بازار آن برای اولین بار در روز گذشته از ارزش بازار دوج کوین پیشی گرفت و باعث تبدیل این میم‌ کوین به یکی از محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین موضوعات در توییتر شد.

 در یک روز، بیش از ۱ میلیون توییت درباره شیبا اینو منتشر شده است

این ارز رمز نگاری شده پس از برتری بر ارزش بازار دوج کوین، سکه ایلان ماسک که از سال 2013 وجود داشته است، به جایگاهی غیر قابل باور دست یافت و تبدیل به موضوعی بحث برانگیز در رسانه ها شد.

شیبا اینو در 24 ساعت گذشته مجموعه ای از لحظات ویروسی و نیمه ویروسی را به ثمر رسانده است. توییتی که توسط خبرنامه تجاری Morning Brew منتشر شده است درباره خریدار SHIB که 8000 دلار را به 5.7 میلیارد دلار تبدیل کرده است، در زمان نگارش 32600 لایک جمع آوری کرده است.

بر اساس داده های  CoinGecko، شیبا اینو سومین ارز دیجیتال پرمعامله در 27 اکتبر (پس از تتر و بیت کوین) بود. حجم معاملات روزانه این ارز به 39.5 میلیارد دلار رسید.

قیمت شیبا اینو تنها در دو ساعت توانست به بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008616 دلار برسد.

بیش از یک میلیون توییت در مورد شیبا اینو در یک روز | قیمت شیبا اینو | قیمت SHIB

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد: کوین بیس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در آمریکا، به طور موقت در روز چهارشنبه از دسترس خارج شد و صفحه آن هم پیام اشکال در اتصال را در سیستم نشان داد.

برخی از کاربران جامعه ارزهای دیجیتال در توییتر حدس می‌زنند که این قطعی وب ‌سایت صرافی کوین بیس، به دلیل ترافیک بی ‌سابقه ناشی از جنون و هیجان پیرامون رکورد شکنی شیبا اینو بوده است. بر این اساس درخواست change.org برای فهرست کردن شیبا اینو در Robinhood اکنون بیش از 377000 امضا را به خود اختصاص داده است، اما کارگزاری آنلاین هنوز رکوردی را در فهرست بالقوه ثبت نکرده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیش از یک میلیون توییت در مورد شیبا اینو در یک روز
سوال امنیتی :7+64 = ?