تبدیل شهر لوگانو در سوییس به پایتخت تتر در اروپا

1400/12/17
تبدیل شهر لوگانو در سوییس به پایتخت تتر در اروپا

استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی با قیمت ثابت بوده و برای کاهش نوسانات قیمت طرح شده اند و همچنین به عنوان ذخیره کننده ارزش سرمایه و وسیله ای برای مبادله در این بازار کاربرد دارند که دارای پشتوانه مشخصی هستند.
از طرفی طراحان بزرگترین استیبل کوین بازار رمز ارزها یعنی ارز دیجیتال تتر از انتشار یک طرح ویژه برای نهمین شهر بزرگ سوئیس خبر داده اند. طبق اعلام توییتر، تتر در حال برنامه ریزی برای تبدیل لوگانو نهمین شهر سوئیس به پایتخت ارزهای دیجیتال اروپا است.
بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده، تتر مشتاق است تا با تغییر سیستم اقتصادی خود و وارد کردن استیبل کوین تتر، بخش مالی شهر را متحول کند. هنوز مشخص نیست که شرکت تتر چگونه این کار را انجام می دهد، اما جزئیات بیشتری برای اجرای این طرح را در ماه مارس منتشر خواهند کرد.
در ماه نوامبر، شهردار لوگانو از انتشار ارز دیجیتال خود در شهر خبر داد که بر پایه ارز دیجیتال اتریوم بود. 

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط کشور ها 

با پذیرش بیشتر این تکنولوژی شهرها و حتی کشورهای بیشتری در حال کار بر روی پذیرش ارزهای دیجیتال مختلف هستند. علاوه بر این، بسیاری از کشورها اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی خود هستند که امکان اجرای مستقیم فناوری‌های بلاک چین را در سیستم مالی سنتی فراهم می‌کند.
عمیق ترین پذیرش در بین شهرها و کشورها توسط السالوادور انجام شد، که قبلا بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به رسمیت می شناخت. شهر لوگانو با جمعیت 69000 نفری، بزرگترین شهر اروپا نیست و نمی تواند با زوریخ با جمعیتی حدود 500000 نفر رقابت کند، اما همچنان می تواند پذیرش فناوری ارزهای دیجیتال را بیشتر کند.

مزایای استفاده از استیبل کوین 

از مزایای استفاده از استیبل کوین ها می توان به کارمزد های پایین، حجم معاملات بالا، ثبات قیمتی و البته تعداد کاربران زیاد استفاده کننده از انها اشاره کرد که باعث شده استیبل کوین هایی مثل تتر معمولا انتخاب مناسبی به عنوان ارز دیجیتال پایه باشند و خرید تتر بیشتر شود.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس و شبکه های اجتماعی این صرافی دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تبدیل شهر لوگانو در سوییس به پایتخت تتر در اروپا
سوال امنیتی :4+30 = ?