تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت دوج کوین(هفته اول بهمن)

1401/11/04
تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت دوج کوین(هفته اول بهمن)

 تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت دوج کوین (هفته اول بهمن)؛ تحت تاثیر شکل گیری الگوی کف دوقلو و رالی بهبود اخیر در بازار کریپتوکارنسی ها قیمت دوج کوین از ناحیه حمایتی 0.068-0.071 دلار برگشت و با یه رشد 25 درصدی به قیمت فعلی در 0.085 دلار رسید. با این حال این الگوی صعودی می تونه باعث رشد چشمگیر دیگه بشه و قیمت دوج کوین رو از 0.1 دلار هم بالا ببره. در ادامه همراه ما باشین تا بدونین دوج کوین در هفته اول بهمن 1401 چه روندی رو پیش رو می گیره.

آشنایی با دوج کوین(DOGE)

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، قطعا اسم ارز دیجیتال دوج کوین رو شنیدین و خواستین تا با این رمز ارز آشنا بشین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که دوج کوین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ارز دیجیتال دوج کوین با نماد اختصاری DOGE نوعی ارز رمزنگاری شده و یه شبکه برای انتقال ارزش هست، درست مثل بیت کوین!

ارز دیجیتال دوج کوین تفاوت های زیادی با بیت کوین و سایر رمز ارزها داره که مهم ترینش در هدف اولیه هست. توجه داشته باشین که دوج کوین در ابتدا برای شوخی ساخته شده بود، ولی سپس با حمایت ایلان ماسک قیمتش افزایش پیدا کرد و تونست مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار بگیره. شبکه دوج کوین نوعی بلاک چین غیرمترکز و متن باز برای پرداخت های آنلاین و انتقال های مالی با سرعت بالا و از طریق تراکنش های همتا به همتا هست. این رمز ارز نسخه ای از لاکی کوین هست.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله به بررسی تحلیل تکنیکال دوج کوین بپردازیم تا بدونین دوج کوین در هفته اول بهمن 1401 چه روند قیمتی رو پیش رو می گیره. طبق گزارش سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال DOGE در حال حاضر در محدوده قیمتی 0.08 و 0.09 قرار داره. با این وجود در چارت قیمتی روزانه دوج کوین چند کندل رد قیمت بالاتر در مقاومت 0.09 دلاری در هفته گذشته دیده میشه که نشون دهنده دفاع قوی از این سطح توسط فروشنده هاست. اگه این فشار فروش ادامه پیدا کنه، قیمت دوج کوین ممکنه برای مدتی بین مقاومت مذکور و حمایت 0.08 دلاری تثبیت بشه.

طبق گفته تحلیلگران برتر بازار ارزهای دیجیتال، اگه دوج کوین موفق به عبور از سطح مقاومتی 0.09 دلاری بشه، نشون دهنده از سرگیری بهبود قیمت باشه. این بریک اوت می تونه قیمت ارز دیجیتال دوج کوین رو تا 25 درصد بالا ببره و دارنده ها و تریدرها سود زیادی به دست بیارن. همچنین اگه ارز دیجیتال دوج کوین از این ناحیه مقاومتی عبور کنه، می تونه خودش رو تا سطح قیمت 0.11 دلار برسونه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت دوج کوین(هفته اول بهمن)
سوال امنیتی :5+60 = ?