تعداد تراکنش ها در بایننس اسمارت چین به اوج تاریخی جدیدی رسید

1400/08/10
تعداد تراکنش ها در بایننس اسمارت چین به اوج تاریخی جدیدی رسید

تراکنش زنجیره هوشمند بایننس از 1.5 میلیارد تراکنش فراتر رفت

سومین ارز دیجیتال بزرگ جهان - بایننس - همچنان در سرتاسر جهان مورد توجه قرار می گیرد.

بزرگ‌ ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان یعنی بایننس در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در توییت خود اعلام کرد که تعداد کل تراکنش‌ های اسمارت چین بایننس از ۱.۵ میلیارد عبور کرده است. این شبکه تنها ۱۴ ماه پس از شروع به کار خود به این هدف مهم رسیده است. داده‌های BscScan همچنین نشان می‌دهند که تعداد تراکنش‌های روزانه این بلاک چین اخیرا به بیش از ۱۰ میلیون رسیده است. 

بلاکچین اختصاصی بایننس اسمارت چین یک پلتفرم قرارداد هوشمند توسط بزرگ ترین صرافی ارز رمزنگاری شده جهان، شاهد افزایش بی نظیر تعداد تراکنش ها است.

بایننس، که از نظر حجم معاملات از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان به حساب میاید، در توییتی در 26 اکتبر اعلام کرد که تعداد تراکنش ها در زنجیره هوشمند بایننس از 1.5 میلیارد دلار بالاتر رفته است. این شبکه هوشمند تنها 14 ماه پس از راه اندازی در 31 آگوست 2020 به این نقطه عطف دست یافته است.

طبق گزارشات Bscscan، اخیرا تعداد تراکنش های روزانه روی بلاک چین به بیش از 10 میلیون افزایش یافته است. این رکود بعد از رکورد تاریخی 13 میلیون در 29 جولای به ثبت رسیده است.

همچنین به نظر می رسد بیش از 108 میلیون آدرس کیف پول منحصر به فرد در bsc وجود دارد. با مقایسه با تعداد 650000 در ابتدای سال، این تعداد  نیز روند افزایشی به خود گرفته است.

در ماه های اخیر شبکه بایننس اسمارت چین از نظر هزینه و کارایی به یک رقیب سرسخت شبکه اتریوم تبدیل شده است.

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد: بر اساس اطلاعات YCharts، متوسط قیمت گاز و بار بلوک در شبکه اتریوم به مقدار 131.87 $ و 13.33 ثانیه بود. در همین حال، استخراج یک بلوک جدید در بایننس اسمارت چین تنها 3.02 ثانیه طول می کشد و کاربران به طور متوسط ​​6.64 دلار هزینه گاز برای اجرای قراردادهای هوشمند روی بلاک چین می پردازند. با این حال بایننس اسمارت چین بسیار متمرکزتر از شبکه اتریوم است و تنها 21 تایید کننده ی تایید شده دارد.

چانگ پنگ ژائو- بنیانگذار میلیاردر بایننس – اعلام کرده است که برنامه های بلند پروازانه ای برای گسترش بایننس اسمارت چین دارد. در اوایل این ماه وی یک صندوق شتاب دهنده 1 میلیارد دلاری برای پیشرفت bsc و اکوسیستم ارزهای دیجیتال ارائه داد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تعداد تراکنش ها در بایننس اسمارت چین به اوج تاریخی جدیدی رسید
سوال امنیتی :9+53 = ?