تمرکز دولت بایدن بر استخراج بیت کوین و تأثیرات اقلیمی آن

1401/04/21
تمرکز دولت بایدن بر استخراج بیت کوین و تأثیرات اقلیمی آن

بر اساس گزارش اخیر نیویورک تایمز، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دولت او بر روی استخراج اثبات کار،PoW  متمرکز شده اند. دستیار ارشد مدیر انرژی در دفتر سیاست علم و فن آوری کاخ سفید،OSTP در اوایل جولای گزارشی در این خصوص به دفتر رئیس جمهور ارائه نموده است.

کاستا ساماراس، مدیر ارشد OSTP در 8 جولای اظهار داشت که ارزهای دیجیتال تنها در صورت توسعه سیستم مالی و به حداقل رساندن انتشار کل شانس رشد و گسترش خواهند داشت.

به گفته دستیار ارشد مدیر انرژی در دفتر سیاست علم و فن آوری کاخ سفید، OSTP گزارش جدیدی در ماه آگوست توسط کاخ سفید منتشر خواهد شد. این مطالعه متمرکز بر روی استخراج اثبات کار،PoW  و اثرات آن بر محیط زیست متمرکز خواهد بود.

مدیر ارشد OSTP در مصاحبه با بلومبرگ اظهار داشت که ارزهای دیجیتال برای توسعه و گسترش خود در سیستم مالی باید مسئولانه توسعه یابند و انتشار کل را به حداقل برساند، همچنین بهبود شرایط اقلیمی و آب و هوایی از جمله مزیت های سیستم های توسعه یافته خواهد بود.

نتایج مطالعات اثرات ماینینگ بیت کوین

براساس بررسی های اخیر استخراج بیت کوین اثرات منفی زیادی از جمله مصرف انرژی مورد استفاده برای تایید تراکنش ها و ایمن سازی بلاک چین PoW داشته است. با این حال، دو مطالعه اخیر دیدگاه های متفاوتی را ارائه داده اند که نشان می دهد استخراج بیت کوین می تواند برای محیط زیست مفید باشد.

به عنوان مثال، براساس یک مطالعه، شبکه بیت کوین 50 برابر کمتر از سیستم بانکی سنتی انرژی leverage یا اهرمی دارد. یکی دیگر از گزارش ‌های زیست ‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی،ESG  نشان می ‌دهد استخراج بیت ‌کوین می‌ تواند مقدار قابل‌ توجهی از متان نشت ‌شده را از بین ببرد که هیچ فن آوری نمی ‌تواند این کار را بهتر از بیت کوین انجام دهد.

علیرغم مطالعات مثبت، ساماراس، مدیر ارشد OSTP با استناد به گزارش‌ های منفی منتشر شده در سال گذشته اظهار داشت که صدا، آلودگی محیط و ژنراتورهای فسیلی قدیمی ‌از جمله موارد منفی ماینینگ بیت کوین می باشند، با این حال تیم انرژی کاخ سفید در حال ارائه طرح هایی برای بهبود ماینینگ بیت کوین با تغییر الگوهای الگوریتم‌ های PoW و PoS می باشد.

دستیار ارشد انرژی کاخ سفید افزود: سهام اثبات کار از نظر طراحی انرژی بر است، اما امنیت را نیز افزایش می دهد.

در هفته اول مارس جو بایدن، رئیس‌ جمهور ایالات متحده، فرمان اجرایی برای تضمین توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال صادر کرد. که در آن او خواستار بررسی گسترده دارایی های دیجیتال، از جمله ارزهای دیجیتال، با استناد به ارزش بازار دارایی های دیجیتال 3 تریلیون دلاری شد.اقدامات ساماراس در راستای دستور اجرایی اخیر رئیس جمهور بوده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تمرکز دولت بایدن بر استخراج بیت کوین و تأثیرات اقلیمی آن
سوال امنیتی :3+54 = ?