توسعه اکوسیستم آوالانچ در راستای افزایش قیمتAVAX

1401/07/10
توسعه اکوسیستم آوالانچ در راستای افزایش قیمتAVAX

آوالانچ پس از چندین تحول امیدوارکننده در اکوسیستم، مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است. به عنوان مثال، شبکه آوالانچ اخیرا با Chainlink برای پیوستن به برنامه SCALE همکاری کرده و امکان دسترسی به سرویس ‌های جدید اوراکل و یا پیکربندی‌ های اوراکل های خاص برای اکوسیستم dApp را برای کاربران بلاک چین فراهم کرده است.

Chainlink برنامه Chainlink SCALE را برای سرعت بخشیدن به رشد بلاک چین و شبکه های لایه 2 راه اندازی کرده است.

علیرغم تحولات مثبت شبکه، قیمت آوالانچ طی هفت روز گذشته بیش از 4 درصد کاهش یافته است. طبق نمودار هفتگی تریدینگ ویو؛ چندین معیار آنچین نیز به نفع AVAX نبوده و نشان دهنده روند نزولی بیشتر دارایی بوده است.

علاوه بر SCALE، توسعه دهندگان شبکه آوالانچ اخیرا زیرشبکه الاستیک Banff را معرفی کردند که پیشرفت مثبتی برای شبکه محصوب می شود. ویژگی جدید Banff سازندگان زیرشبکه یا Subnet را قادر می ‌سازد تا اعتبارسنجی اثبات سهام و پاداش های مبتنی بر زمان را با استفاده از توکن خود به تنهایی فعال نمایند.

با این حال، با ادامه روند نزولی دارایی دیجیتال، فعالیت توسعه شبکه آوالانچ کاهش یافته است که به طور کلی یک سیگنال منفی برای یک بلاک چین می باشد. علاوه بر این، حجم معاملات آوالانچ نیز طی هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. همچنین طبق داده‌ های LunarCrush؛ تعاملات اجتماعی کوین نیز در چند روز گذشته افت کرده است.

از سوی دیگر، علی ‌رغم تمام سیگنال های منفی، فضای NFT شبکه آوالانچ با افزایش تعداد معاملات NFTشبکه در هفته گذشته باعث ایجاد امیدواری در بین سرمایه گذاران این شبکه شده است.
AVAX در مسیر بهبود

قیمت آوالانچ هم اکنون در محدوده قیمتی 16.5 دلار حمایت شده و در زمان نگارش خبر تقریبا در همان سطح تثبیت و معامله شده است. بنابراین، اگر همه چیز خوب پیش برود، آوالانچ احتمالا به زودی شاهد افزایش گسترده قیمت خود خواهد بود.

در همین راستا، طبق داده های MACD؛ رقابت بین فروشندگان و خریداران در جریان است. با این حال، براساس میانگین متحرک نمایی(EMA)؛ فروشندگان بازار در وضعیت کنونی دست بالا را داشته و میانگین متحرک نمایی 20 روزه بسیار کمتر از میانگین متحرک نمایی 55 روزه بوده است.

آوالانچ همچنین پلتفرم رقیب اتریوم است که مقیاس پذیری و سرعت پردازش تراکنش را در اولویت قرار می دهد و با توسعه اخیر شبکه اتریوم و اندک بهبود در قیمت اتریوم در تلاش برای ادمه رقابت با اتریوم شبکه خود را توسعه داده است. به تحلیل کارشناسان حوزه دیجیتال؛ با وجود روند نزولی اخیر قیمت آوالانچ در صورت ادامه توسعه شبکه احتمالا در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد توسعه اکوسیستم آوالانچ در راستای افزایش قیمتAVAX
سوال امنیتی :8+83 = ?