توسعه موفق میم کوین BIG، رقیب احتمالی دوج کوین و شیبا

1401/06/14
توسعه موفق میم کوین BIG، رقیب احتمالی دوج کوین و شیبا

Big Eyes Coin (BIG)، میم کوینی که باعث هیجان بسیاری در صنعت ارزهای دیجیتال شده است، در هفته اول پیش فروش خود یک میلیون دلار جمع آوری کرده است. این اقدام، میم کوین آینده را در مسیر تبدیل شدن به یک توکن با یک پیش فروش موفق در سال 2022 قرار داده است.

میم کوین BIG در چند هفته گذشته موضوع بحث تحلیلگران و سایر بازیگران ارزهای دیجیتال بوده است و دستاوردهای اخیر آن باعث شده که با میم کوین های پیشرو صنعت از جمله دوج کوین و شیبا اینو مورد مقایسه قرار گیرد.

همچنین تحلیلگران ارزهای دیجیتال به دلایل مختلفی از جمله نقشه راه و ویژگی‌های موجود در اکوسیستم جذب این پروژه شده اند.  میم کوین BIG؛ شبکه بلاک چین خود را به عنوان «پلتفرم نهایی میم کوین» توصیف کرده و هدف آن هدایت سرمایه و ثروت به اکوسیستم دیفای است.

احساسات بازار نسبت به این میم کوین مثبت بوده و تحلیلگران پیش بینی کرده اند که توکن دارای پتانسیل تسلط بر صنعت در آینده نزدیک است، پیش فروش فوق العاده میم کوین نیز نشان دهنده موفقیت و برآورده کردن انتظار توسعه دهندگان در کوتاه مدت می باشد. همچنین با ادامه بازار نزولی، میم کوین BIG می تواند دارایی ارزشمندی برای سبد سهام سرمایه گذاران باشد.

مقایسه میم کوین های دوج و شیبا با BIG

دوج کوین بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار و ارز دیجیتال برجسته صنعت است. میم کوین ها بر اساس الگوهای رفتاری خود معمولا دارای علاقه مندان وفاداری می باشند. دوج کوین نیز به عنوان یک توکن کاربردی طرفداران بسیاری دارد. به گفته ایلان ماسک، حامی دوج کوین این میم کوین با پردازش سریع و زمان‌ تایید کوتاه برای پذیرش جریان اصلی ایده‌آل است و می ‌تواند یکی از اولین ارزهای تأیید شده برای پرداخت باشد.

شیبا اینو دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، رقیب اصلی دوج کوین است. موفقیت شیبا اینو حسادت بسیاری از کپی های شیبا اینو از جمله بیت شیبا، شیبا فانتوم، کینگ شیبا و بسیاری را برانگیخته است، هیچکدام از کپی های این میم کوین نتوانسته اند به قیمت شیبا اینو نزدیک شوند.

 با این حال، مرکز توسعه عملیات در پروژه BIG هر لحظه بر اهمیت و محبوبیت آن افزوده است و همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این توکن در آینده‌ ای نه چندان دور به یک موفقیت بزرگ و بالقوه تبدیل شده و احتمالا از قیمت دوج کوین و شیبا اینو پیشی خواهد گرفت.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد توسعه موفق میم کوین BIG، رقیب احتمالی دوج کوین و شیبا
سوال امنیتی :5+52 = ?