حمایت ایلان ماسک از دوج کوین پس از شکایت 258 میلیارد دلاری

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین پس از شکایت 258 میلیارد دلاری

نوشته شده در : 1401/03/30

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین پس از شکایت 258 میلیارد دلاری قوی تر شده است. ماسک ظاهراً در مورد این ادعا متزلزل نبوده و با توییتی اظهار داشته که به حمایت از دوج کوین ادامه خواهد داد و حتی یک دادخواست حقوقی 258 میلیارد دلاری مبنی بر ادعای یک طرح هرمی دیجیتال نیز نتوانسته حمایت از دوج کوین را متوقف کند.

در 16 ژوئن، یک دادگاه منطقه ای نیویورک شکایتی علیه ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک و شرکت هایش، اسپیس ایکس و تسلا، به دلیل طرح ادعایی پانزی با استفاده از توکن های دوج کوین دریافت کرده است. کیت جانسون، شاکی در این دادخواست از ماسک 258 میلیارد دلار غرامت درخواست کرده است و در عین حال از دادگاه خواسته معاملات دوج را به عنوان قمار در ایالات متحده در نظر بگیرد.

با این حال، این دادخواست مورد تایید جامعه دیجیتال نبوده است و بسیاری از این حرکت انتقاد کرده اند. ماسک نیز در واکنش حمایت بیشتری از اکوسیستم دوج کوین کرده است.

در 18 ژوئن، بیلی مارکوس، خالق دوج کوین، که اکنون دیگر بخشی از پروژه نیست، اظهار داشت که دوج کوین فراتر از تبلیغات خود بوده است به توسعه دهندگان اکوسیستم توصیه کرد که بیشتر روی ابزار و امنیت آن تمرکز کنند. همچنین وی افزود اخیرا عوامل نهادی بسیاری با اقدامات ایلان ماسک مخالفت می کنند، بسیاری نیز از موفقیت ماسک سود برده و با انتشار ویدئو های جعلی از ایلان ماسک کلاهبرداری ‌های ارزهای دیجیتال خود را تبلیغ می نمایند.

نوسانات قیمت دوج کوین پس از انتشار اخبار پیرامون

به نظر می رسد کل بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته در حال مبارزه برای ماندن در سطحی بالاتر از سطح روانی بوده اند؛ از این میان دوج کوین نسبتا قوی تر از دیگران ظاهر شده است. هرچند قیمت دوج کوین با طرح دعوی علیه ایلان ماسک کاهش یافت با این حال اکنون نسبتا بهبود یافته است. 
قیمت دوج کوین هم اکنون درست بالاتر از یک سطح حمایت حیاتی است، قیمت دوج کوین یک خوشه فیبوناچی قوی در سطح 0.05 دلار فعلی ارائه داده است؛ و در حال حاضر قیمت دوج خط روند تاریخی را از روند صعودی 2021 بازبینی می کند.
دوج کوین با ارزش بازار حدود 7.41 میلیارد دلار در رتبه 10 بازار قرار داشته و سهم 0.85 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد دوج هم اکنون با قیمت 0.055856 دلار معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 933.89 میلیون دلار است. قیمت آن در 24 ساعت اخیر 6.46 درصد افزایش یافته است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد حمایت ایلان ماسک از دوج کوین پس از شکایت 258 میلیارد دلاری
سوال امنیتی :8+48 = ?