حمله مدیر سرمایه گذاری SEC به بیت کوین و میم کوین ها!

1401/12/17
حمله مدیر سرمایه گذاری SEC به بیت کوین و میم کوین ها!

حمله مدیر سرمایه گذاری SEC به بیت کوین و میم کوین ها! بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که داشته، مورد استقبال خیلی از معامله گران و تریدرها قرار گرفته و تونسته محبوبیت زیادی به دست بیاره. رمزارزها به دلیل نوپا بودن مخالفان و موافقان زیادی دارن و همواره دچار انتقادهای تند و سختی میشن. افراد مشهور و سلبریتی ها با نظرات خودشون باعث افزایش یا کاهش قیمت ارزهای دیجیتال میشن. طبق خبری که به دستمون رسیده، مدیر سرمایه گذاری SEC هم انتقاد تندی درباره میم کوین ها و بیت کوین کرده که همین موضوع باعث شده تا قیمت این دارایی ها کاهش پیدا کنند. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین و بهترین واکنش رو از خودتون نشون بدین.

مارک یوسکو: میم کوین ها ارزش ذاتی ندارند!

در مصاحبه ای، مارک یوسکو، بنیانگذار، مدیر عامل و مدیر سرمایه گذاری SEC نظرات خودش رو درباره بیت کوین و میم کوین هایی مثل دوج کوین به اشتراک گذاشت. همچنین یوسکو در حالی که به عنوان بخشی از پنلی شامل دیوید دوونگ و دان گانسبرگ Hxro در پادکست اسکات ملکر حضور داشت. او در مورد بیت کوین میگه:

«بحث من در مورد ماه می و ما ژوئن هست؛ درست نه ماه قبل از هاوینگ بیت کوین.... در بیت کوین کدگذاری شده که هر چهار سال یبار پاداش های بلوک رو کاهش بده. اگه پاداش های بلوک کاهش پیدا کنه، در تئوری یه دسته کامل از ماینرها از کار خارج میشن، مگه اینکه قیمت تعدیل بشه و تعدیل قیمت باعث ایجاد حرکت میشه. بیت کوین نامعتبرترین دارایی هست که من تا الان در حرفه خود دیدم!»

جالب اینجاست که بدونین مارک یوسکو، موسس و مدیرعامل مورگان کریک کپیتال منیجمنت(Morgan Creek Capital Management)، در مصاحبه اخیر خودش اعلام کرده که دلیل راه اندازی دوج کوین رو نمی دونه. اون در گذشته هم اعلام کرده بود که وقتی ارزهای دیجیتال مثل دوج کوین و شیبا اینو به صفر برسن، بازار نزولی ارزهای دیجیتال تموم میشه. طبق مصاحبه جدید یوسکو، اون همچنان دوست داره روی حرفش بمونه، ولی باور داره که سرمایه گذاران احمق همچنان به راه خودشون ادامه میدن. یوسکو به طور کلی باور داره که میم کوین ها ارزش ذاتی ندارن و رشد قیمت اون ها منطقی نیست.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد حمله مدیر سرمایه گذاری SEC به بیت کوین و میم کوین ها!
سوال امنیتی :1+75 = ?