حمله نهنگ ها به کاردانو! منتظر افزایش قیمت باشیم؟!

1401/11/21
حمله نهنگ ها به کاردانو! منتظر افزایش قیمت باشیم؟!

 حمله نهنگ ها به کاردانو! منتظر افزایش قیمت کاردانو باشیم؟! در صورتی که در بازار ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت هستین، اصطلاح نهنگ در بازار ارزهای دیجیتال رو شنیدین. نهنگ ها بزرگ ترین موجودات اقیانوس ها هستن. در دنیای ارزهای دیجیتال هم تفاوتی نداره. این اصطلاح به افرادی گفته میشه که بیشتر میزان ارز دیجیتال رو در اختیار دارن و با خرید و فروش اون ها قیمت رمز ارزها بالا و پایین میشه. طبق خبری که منتشر شده، الان نهنگ ها به ارز دیجیتال کاردانو حمله کردن و در حال خرید کاردانو هستن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با ارز دیجیتال کاردانو

کاردانو نوعی شبکه بلاک چینی مبتنی بر اثبات سهام یا POS هست. با وجود اینکه این شبکه به دنبال حل مشکل مقیاس پذیری هست، ولی هنوز نتونسته به اهداف خودش دست پیدا کنه. کاردانو یه بلاک چین نسل سوم هست و رقیبی برای شبکه اتریوم 2 به حساب میاد. از شبکه کاردانو میشه برای انتقال پول دیجیتالی و همچین ثبت قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه های غیرمتمرکز استفاده کرد. ارز دیجیتال کاردانو به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودش مورد استقبال خیلی از معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته و تونسته محبوبیت زیادی به دست بیاره. نهنگ های زیادی به دنبال خرید کاردانو هستن!

حجم معاملات ADA به بالاترین سطح دو ماه گذشته رسید!

بر اساس خبری که منتشر شده، نهنگ های بازار کریپتوکارنسی ها به ارز دیجیتال کاردانو حمله کردن و همین موضوع باعث شد تا حجم معاملات ADA به بالاترین سطح دو ماه گذشته خودش برسه. همچنین در سال 2023 قیمت ارز دیجیتال کاردانو به تدریج در حال افزایش هست. هم اکنون این رمزارز تقریبا یک سوم ارزش از دست رفته خودش رو پس گرفت. در این میان، نکته قابل توجه این هست که ارز دیجیتال ADA یکی از دارایی های اصلی خریداری شده توسط نهنگ ها در سال 2023 بوده.

جالب اینجاست که بدونین بر اساس داده های منتشر شده توسط سایت WhaleStats کاردانو در بین دارایی های خریداری شده توسط 500 نهنگ بزرگ شبکه بایننس اسمارت چین در 24 ساعت گذشته، رتبه بالایی رو به دست اورده. توجه داشته باشین که این ارز دیجیتال یکی از رمزارزهایی بود که به دلیل سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX کاهش زیادی نداشت. علاوه بر این، سایت سانتی منت هم اخیرا اعلام کرده که قیمت کاردانو از ابتدای سال 2023 بیشتر از 65 درصد افزایش داشته که دلیلش این هست که سرمایه گذاران ارز دیجیتال کاردانو اقدام به خرید بیشتر ADA می کنند که در مجموع 162.34 میلیون دلار از این ارز رو جمع آوری کردن.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد حمله نهنگ ها به کاردانو! منتظر افزایش قیمت باشیم؟!
سوال امنیتی :6+67 = ?