رالی صعودی الگوراند در 7 روز گذشته

1401/07/05
رالی صعودی الگوراند در 7 روز گذشته

ارز دیجیتال الگوراند در هفته گذشته 30 درصد رشد کرده است. به گفته کارشناسان دلیل عمده افزایش قیمت الگوراند مشارکت شبکه با فیفا برای ایجاد FIFA+ Collec بوده است، پلتفرمی که طرفداران می‌ توانند کلکسیون ‌های دیجیتالی را در قالب NFT خریداری نمایند. این مشارکت تأثیر چشمگیری بر محیط زیست داشته است.

طبق توییت intotheblack؛ همچنین تعداد آدرس‌ هایی که اولین تراکنش خود را برای  شبکه الگوراند انجام داده ‌اند از 5000 به 20000  تراکنش افزایش یافته که دیگر دلیل افزایش قیمت دارایی بوده است. در زمان انتشار خبر، قیمت الگوراند بین سطوح اصلاحی فیبوناچی 23.60 و 38.20 یا حدود 0.3949 دلار و 0.3724 دلار بوده است.

تاثیر موجی این همکاری بر روی اکوسیستم الگوراند غیر قابل انکار است با این حال این مشارکت با واکنش های متفاوتی  روبرو شده است. برخی اظهار داشته اند که این توافق منجر به افزایش قیمت بیشتر خواهد شد. جمعی از تحلیلگران نیز اعلام کرده اند که این اقدام قیمتی صرفا یک تقویت موقت است.
قیمت الگوراند در روز مطبوعاتی انتشار FIFA+ Collec در چند ساعت 31.18 درصد افزایش یافت. به طور خلاصه، قیمت ارز نسبت به 22 سپتامبر زمانی که معاملات آغاز شد تا 27 سپتامبر، 27.54 درصد افزایش یافته است.

طبق گزارش سنتیمنت این مشارکت فراتر از تاثیر آن بر قیمت دارایی است. بخش NFT الگوراند شاهد افزایش شدید فعالیت شبکه بوده و از زمان اعلام مشارکت تا کنون حجم کل معاملات NFT از 186,000 دلار به 606,000 دلار افزایش یافته است.

این تنها پیشرفت مثبت برای توکن الگوراند و به طور کلی اکوسیستم الگوراند نبوده است. ارزش کل قفل شده، TVL الگوراند همچنین افزایشی در توکن های سهام ثبت کرده است. از 22 تا 26 سپتامبر، TVL از 234 میلیون دلار به 263.69 میلیون دلار افزایش یافته است. اکوسیستم الگوراند نیز بهبود قابل توجهی داشته است.

احتمال کاهش روند صعودی ALGO

در زمان نگارش خبر، قیمت الگوراند به بالای سطح حمایت دوگانه در 0.3687 دلار رسیده است که احتمالا نشان دهنده کاهش رالی صعودی دارایی دیجیتال است و فروشندگان در حال حاضر آماده فروش گسترده دارایی می باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، الگوراند می تواند به یک موقعیت نسبتا امن نزدیک به سطح 50 فیبوناچی سقوط کند. این سطح به عنوان سطح حمایت توکن عمل خواهد کرد.

به تخمین کارشناسان، احتمالا قیمت ارز الگوراند تا دسامبر 2023 بین 3.09 تا 3.56 دلار خواهد بود و میانگین قیمت دارایی حدود 3.33 دلار پیش بینی شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رالی صعودی الگوراند در 7 روز گذشته
سوال امنیتی :5+32 = ?