راه اندازی اولین صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در کره جنوبی

1400/12/03
راه اندازی اولین صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در کره جنوبی

اخبار به دست آمده نشان دهنده این است که تعداد بانک هایی که همه روزه به ارائه خدمات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال می پیوندند، افزوده می شود. یکی از بانک های بزرگ کره جنوبی نیز در صدر ورود به این حوضه است. بانک کوکمین که یک شرکت خدمات مالی و بانکداری کره ای است، اعلام کرده در حال آماده شدن برای تبدیل به اولین بانک در کره جنوبی است که محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را به سرمایه گذاران خرد عرضه می کند. پیش از بانک کوکمین در اوایل ژوییه بانک کره دیگری به نام ان اچ ینک قصد خود را برای ارائه خدمات امانت داری ارزهای دیجیتال خبر داده بود با این تفاوت که قرار است این پلتفرم بر سرمایه گذاران نهادی متمرکز باشد.

خدماتی که بانک کوکمین ارائه میدهد  

هونگگان کیم، رئیس بانک کوکمین در انتشار رسمی بانک در باره خدمات این بانک بیان کرده که: ما یک صندوق سرمایه گذاری مجازی با موضوع دارایی و غیره راه اندازی خواهیم کرد.
و همچنین کوکمین در 21 فوریه اعلام کرد که این بانک مدیریت دارایی های دیجیتال را برای تعیین قابلیت ها و استراتژی های مربوط به ارزهای دیجیتال و صندوق های سرمایه گذاری هوش مصنوعی تشکیل داده است. این بانک انتظار دارد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در مبادلات رمزنگاری (ETF) و محصولات آتی را راه اندازی کند. این کمیته همچنین مسائل مربوط به ریسک صندوق های سرمایه گذاری را ارزیابی خواهد کرد. 
همچنین بانک کوکمین به منظور توسعه بیشتر خدمات رمزنگاری خود هفته گذشته، توافق نامه هایی را با چند مجموعه فعال در زمینه ارزهای دیجیتال امضا کرده است. بانک کوکمین با سرمایه کل بیش از 474 میلیارد دلار دومین بانک بزرگ کره جنوبی محسوب می شود.

بانک های که خدمات امانت داری انجام می دهند 

در حال حاضر بسیاری از بانک ها درسراسر جهان به طور فزاینده ای در صدد ارائه خدمات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال هستند. اخیرا دفتر کل ارز آمریکا (OCC) رسما اعلام کرده که بانک های ملی و انجمن های ذخیره فدرال در این کشور مجاز به ارائه خدمات امانت داری ارزهای دیجیتال هستند. طبق گزارشات منتشر شده در آلمان حدود 40 بانک، متقاضی دریافت مجوز ارائه خدمات رمز نگاری از بالاترین قانونگذاری مالی کشور یعنی اداره نظارت بر امور مالی فدرال هستند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و بهترین اخبار مرتبط با بازار رمز ارزها را از طریق آن پیگیری کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی اولین صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در کره جنوبی
سوال امنیتی :1+95 = ?