راه اندازی بخش استیکینگ در صرافی بایننس

1400/11/30
راه اندازی بخش استیکینگ در صرافی بایننس

صرافی بایننس که یکی از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا است. این صرافی در وبسایت رسمی خود خبر از راه اندازی یک مرکز سپرده گذازی با بازده بالا را اعلام کرده، که به سهامداران این فرصت را می دهد تا سالانه  100 درصد سود خالص از سپرده خود کسب کنند. 
طبق این اطلاعیه که از طریق صفحه توییتر بایننس در 17 فوریه همراه با وبلاگی که فرصت های ارائه شده را توضیح می دهد، منتشر شد. کاربران می توانند رمزارزهایی مثل AXS، SHIB، VET، SOL، AVAX، NEAR، LUNA، ADA، MATIC و CAKE را در این پلت فورم سرمایه گذاری نمایند که در پاپین ترین سطح سرمایه گذاری برای استیک کردن VET میتواند سود سالانه 7.32 درصد را بدهد و در بالاترین سطح برای استیک کردن رمز ارز AXS است که حدود 104.62 درصد سود سالانه دریافت می کند.

binance-stake

به جز میم کوین شیبااینو که برای 10 روز در این پلتفرم قرار می گیرد بقیه ارزهای این لیست برای یک دوره 90 روزه قفل می شوند. طبق اعلام صفحه بایننس، کاربران می‌توانند بازخرید زودهنگام را انتخاب کنند که در آن زمان اصل پول به حساب نقدی بازگردانده می‌شود و سود تقسیم‌شده از اصل بازپرداخت کسر می‌شود.

سپرده گذاری در بایننس 

در این روش از سپرده گذاری که به استیکینگ معروف است کاربران ارز دیجیتال خود را برای یک مدت مشخص مثلا 30 روز در اختیار بایننس قرار می دهید و در ازای آن درصدی مشخص سود دریافت می کنید. چنانچه سرمایه گذار به هر دلیلی تصمیم گرفت که  پیش از اتمام قرارداد با بایننس پول خود را خارج کنید این امکان به او داده خواهد شد و دارایی هایش به کیف پول شخصی او  باز می گردد ولی سود با آن شخص تعلق نمی گیرد
این روش بیشتر برای اینکه برای معامله گران کاربرد داشته باشد برای سرمایه گذاران مناسب است. افرادی که قصد دارند یک ارز مخصوص را برای مدت زمانی طولانی نگهداری کنند با استفاده از این روش می توانند  هنگام نگهداری سود حاصل از آن را نیز دریافت کنند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی بخش استیکینگ در صرافی بایننس
سوال امنیتی :7+93 = ?