راه اندازی کارت دیجیتال پناهندگی برای آوارگان اوکراینی توسط بایننس

1401/02/08
راه اندازی کارت دیجیتال پناهندگی برای آوارگان اوکراینی توسط بایننس

صرافی بایننس، کارت دیجیتال پناهنده بایننس را برای اوکراینی ‌های رانده شده از اوکراین راه‌اندازی کرده است. این کارت برای کاربران اوکراینی فعلی و جدید بایننس که به دلیل جنگ مجبور به نقل مکان به کشورهای اروپایی،EEA  شده اند، صادر شده است. این کارت امکان پرداخت در سراسر اروپا را برای کاربران اوکراینی فراهم می کند.
بایننس با Contis، ارائه دهنده خدمات بانکی اروپایی برای راه اندازی کارت دیجیتال پناهندگان همکاری کرده است. اوکراینی ها از این پس مجاز به پرداخت و دریافت وجه با کمک این کارت خواهند بود.
هلن های، رئیس موسسه خیریه بایننس در بیانیه ای گفت: در زمان جنگ اوکراین، ارزهای دیجیتال راهی سریع، ارزان و مطمئن برای انتقال وجوه برای کمک به مردم برای رفع نیازهای فوری مالی هستند و موسسه خیریه بایننس با گسترش کمک های نقدی مبتنی بر ارزهای دیجیتال این فرایند را تسهیل خواهد بخشید. موسسه خیریه بایننس در حال حاضر با بسیاری از سازمان ‌های مردم نهاد از جمله Rotary و Palianytsia در راستای پشتیبانی نقدی مبتنی بر ارزهای دیجیتال برای مردم اوکراین همکاری می‌کند.
افراد علاقمند به کمک به آوارگان اوکراینی می توانند ارزهای دیجیتال اهدایی را به کارت ‌های دیجیتال و یا کیف پول بایننس ارسال کنند تا در مواقع ضروری به حساب آوارگان اوکراینی واریز شود و زمانی که کاربر بخواهد از پول موجود در حساب خود استفاده کند، مبلغ منتقل شده به صورت خودکار به ارز محلی تبدیل شده و برداشت را تسهیل خواهد بخشید. براساس اظهارات مدیر کل موسسه بایننس مستقر در اوکراین، حدود چهار میلیون نفر تا کنون اوکراین را ترک کرده اند. کارت پناهندگی بایننس امکان استفاده از تسهیلات خیریه های بایننس در سراسر اروپا را برای اوکراینی ‌ها فراهم می کند.

دریافت رایگان کارت دیجیتال پناهندگی

گرفتن کارت دیجیتال پناهندگی رایگان است. برای دریافت کارت، کاربران باید فرآیند تأیید KYC را تکمیل کنند. پناهندگان برای این منظور می توانند از حساب های موجود ثبت شده خود در اوکراین استفاده کنند. کاربران جدید نیز می توانند با استفاده از آدرس اوکراینی خود در پلتفرم بایننس ثبت نام نمایند.
بایننس در قبال اوکراینی های متاثر از جنگ موضعی مهربانانه و محتاطانه داشته است. بایننس قبلا 10 میلیون دلار برای حمایت از آوارگان اوکراینی و همچنین کشورهای همسایه اختصاص داده است. موسسه خیریه بایننس همچنین با مشارکت با سازمان های محلی غیرنظامیان داخل کشور را نیز تحت حمایت خود قرار داده است. خیریه بایننس همچنین سایت تأمین مالی جمعی ارزهای دیجیتال با هدف دریافت کمک های مالی برای شهروندان اوکراینی در سراسر جهان را ایجاد کرده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی کارت دیجیتال پناهندگی برای آوارگان اوکراینی توسط بایننس
سوال امنیتی :2+79 = ?