سبقت بیبی دوج از شیبا (BabyDoge اکنون در اختیار 1.226 میلیون کاربر)

1400/10/27
سبقت بیبی دوج از شیبا (BabyDoge اکنون در اختیار 1.226 میلیون کاربر)

BabyDoge اکنون در اختیار 1.226 میلیون کاربر است، دارندگان SHIB از قافله عقب مانده اند.
طبق توییت اخیر، تعداد کیف‌ پول هایی که دارای ارز دیجیتال BabyDoge هستند، اکنون رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. تعداد کیف پول هایی که در حال حاضر این ارز را دارند، به رقم 1,226,253 رسیده است. در حالی که این رقم سه روز پیش از این تعداد در حدود 1,205,517 بوده است. در همین حال، تعداد کل دارندگان SHIB همانطور که WhaleStats اوایل امروز توییت کرد، 1,140,151 عدد است. همچنین، طبق این توییت، بزرگ‌ترین نهنگ‌های زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اکنون دارای 1,011,635,236,121,550 BabyDoge به ارزش 4,668,265 دلار هستند که قیمت فعلی این میم کوین 0.0000000004654 دلار است که ده درصد افزایش رشد را به نسبت قبل تجربه کرده است.

اهداف BabyDoge

babydoge

این پروژه به دنبال ایجاد سرفصل های مثبت با کمک های مالی به خیریه های رفاهی از جمله انجمن آمریکایی برای جلوگیری از ظلم به حیوانات - با ترند هشتگ #BabyDoge در روزهای اخیر بوده است. توماس یونگ تحلیلگر InvestorPlace، در اواخر سال ۲۰۲۱، بی‌بی دوج کوین را به ‌عنوان «یک ضربه ارزان قیمت» با ارزش جمعی توصیف کرد است.
پلتفرم Crypto Academy نیز پیش بینی می‌کند Baby Doge Coin که توسط طیف وسیعی از جامعه آن را تبلیغ می‌کنند، تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۶ دلار؛ یعنی ۲۰ برابر قیمت فعلی آن برسد. این پلتفرم در سال‌های آینده انتظار صعودی‌تری از این توکن دارد. در واقع پیش بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۴ بیبی دوج به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۲ دلار یعنی ۴۰ برابر قیمت فعلی خود برسد و تا پایان همان سال به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۵ دلار (۵۰ برابر قیمت فعلی) برسد.
مجموعه DigitalCoinPrice نیز پیش بینی می‌کند که Baby Doge می‌تواند در سال ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۶۳۶ دلار یعنی ۲ برابر قیمت فعلی افزایش قیمت داشته باشد. طبق پیش بینی های این سایت این ارز دیجیتال رشد ثابتی را تا سال ۲۰۲۹ خواهد داشت که در آن قیمت‌ها به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۶۹۱ دلار (۵۰ برابر قیمت فعلی) می‌رسد. اکثریت قابل توجهی از شاخص‌های این پلتفرم، Baby Doge  را به عنوان یک خرید قوی ارزیابی می‌کنند.
مجموعه Telegaon همچنین انتظار رشد صعودی را در مورد Baby Doge دارند و خاطرنشان می‌کند که اگرچه این توکن کمی بی‌ثبات به نظر می‌رسد، اما این روند ادامه‌دار نخواهد بود. پیش بینی می‌شود که قیمت‌های این رمزارز می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۲ دلار یعنی ۴۰ برابر قیمت فعلی در سال ۲۰۲۲ افزایش یابد. علاوه بر این، طبق پیش بینی های Telegoan این ارز رشد صعودی خود را تا سال ۲۰۲۵ ادامه می‌دهد و طی آن شاهد بالاترین قیمت این ارز یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۵ دلاری (بیش از ۱۰۰۰ برابر از قیمت فعلی) خواهیم بود.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سبقت بیبی دوج از شیبا (BabyDoge اکنون در اختیار 1.226 میلیون کاربر)
سوال امنیتی :9+94 = ?