سیگنال صعودی برای دوج کوین از طرف ایلان ماسک!

1401/11/13
سیگنال صعودی برای دوج کوین از طرف ایلان ماسک!

سیگنال صعودی برای دوج کوین از طرف ایلان ماسک! همونطور که می دونین قیمت دوج کوین (DOGE) در نتیجه تحولاتی که در توییتر به وجود اومده، افزایش پیدا کرده. یکی از مهم ترین اخبار موجود در این مورد توسعه سیستم پرداخت در این شبکه اجتماعی یعنی توییتر بود. توییتر در حال انجام پیش نیازهای قانونی برای انجام این کار هست و در ایالت های مختلف ایالات متحده برای دریافت مجوز اقدام کرده. علاوه بر این، در گذشته هم اسم خودش رو به عنوان پردازنده تراکنش ها و پرداخت های مالی در وزارت خزانه داری ایالات متحده ثبت کرده بود. اگه به نمودار قیمت دوج کوین نگاه کنین، می بینین که دوج کوین روند صعودی به خودش گرفته و یه سیگنال صعودی از طرف ایلان ماسک برای دوج کوین منتشر شده. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع بشین.

دوج کوین و توییتر؛ نتیجه چیست؟!

جالب اینجاست که بدونین قبل از اینکه ایلان ماسک توییتر رو بخره، توسعه دهنده های این شبکه اجتماعی تحقیقاتی در این زمینه انجام داده بودن. با این حال چشم انداز ماسک خیلی بیشتر از اون هاست و اون قصد داره راه هایی برای پاداش دهی مستقیم به سازنده های محتوا، خرید مستقیم کالاها و خدمات مختلف و انتقال پول بین کاربران پیدا کنه. 

ایلان ماسک می خواد خدمات مالی مثل حساب های پس انداز و کارت های نقدی به توییتر اضافی کنه. همچنین اون قصد داره از توییتر به عنوان پلتفرم پرداخت مبتنی بر ارزهای فیات استفاده کنه، ولی جوری راه اندازی میشه که بتونه در آینده از ارزهای دیجیتال هم پشتیبانی کنه. از اونجایی که ماسک یکی از حامیان دوج کوین بوده، خیلی از تریدرها باور دارن که دوج کوین اولین توکنی هست که با سیستم پرداخت توییتر ادغام میشه!

یک سیگنال صعودی برای دوج کوین توسط ایلان ماسک

بر اساس داده های منتشر شده توسط پلتفرم سانتی منت(Santiment)، ارز دیجیتال دوج کوین با نماد اخصاری DOGE در آخرین روز ژانویه 2023 شاهد افزایش چشمگیر فعالیت های درون زنجیره ای خودش بود. طبق گزارشات، دوج کوین در روز 31 ژانویه بیشترین تعداد معاملات نهنگ ها و فعالیت آدرس های خودش در دو ماه گذشته رو ثبت کرد. روز گذشته نهنگ ها 523 تراکنش دوج کوین به ارزش بیش از 120 هزار دلار انجام دادن که بالاترین عدد از 27 نوامبر هست. ادرس های فعال این شبکه هم به 86.4 هزار آدرس رسید!

جای هیچ تعجبی نیست که به دلیل علاقه ایلان ماسک به دوج کوین، انتشار خبر امکان اضافی شدن ارزهای دیجیتال به توییتر باعث ایجاد گمانه زنی هایی شده مبنی بر اینکه، دوج کوین اولین توکنی هست که به توییتر اضافی میشه. توجه داشته باشین که ماسک در حال حاضر در قالب دوج کوین پرداخت های سایر شرکت های خودش رو قبول می کنه. به دنبال آخرین داده های منتشر شده، قیمت دوج کوین روز گذشته بیش از 10 درصد رشد داشت و برای اولین بار از 10 دسامبر از 0.095 دلار بالاتر رفت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سیگنال صعودی برای دوج کوین از طرف ایلان ماسک!
سوال امنیتی :9+53 = ?