شبکه آزمایشی شیباریوم راه اندازی شد!

1401/12/21
شبکه آزمایشی شیباریوم راه اندازی شد!

نسخه آزمایشی شیباریوم بلاخره فعال شد! شیتوشی کوساما توسعه دهنده اصلی ارز دیجیتال شیبا اینو اعلام کرد که نمونه آزمایشی عمومی شیباریوم در حال حاضر راه اندازی شده. این یه خبر خوب برای سرمایه گذاران شیبا هست. بهتره بدونین شیباریوم برای کاهش وابستگی به اتریوم ساخته میشه که به بهبود مقیاس پذیری و افزایش سرعت تراکنش ها کمک می کنه و اجرای موفقیت آمیز اون باعث میشه تا قیمت شیبا اینو افزایش قابل توجهی رو تجربه کنه. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با شیباریوم(Shibarium)

شیباریوم یا Shibarium یه بلاک چین لایه 2 هست که قراره توسط تیم توسعه دهنده شیبا اینو بر روی شبکه اتریوم ساخته بشه. این بلاک چین لایه 2 هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده، ولی تیم توسعه دهنده شیبا اینو در برخی از اعلامیه ها بیان کردن که بعد از راه اندازی شیباریوم توکن SHIB به این بلاک چین لایه 2 منتقل میشه. این پروتکل تراکنش ها رو خارج از بلاک چین اصلی پردازش می کنه تا سرعت و کارایی اون رو افزایش بده، ولی امنیت خودش رو از بلاک چین اصلی تامین می کنه. به این ترتیب، حجم فعالیت بر روی بلاک چین اصلی به همراه زمان ثبت تراکنش و هزینه کارمزد اون کاهش پیدا می کنه و به این ترتیب، کاربردهای بلاک چین به فعالیت هایی که نیازمند تراکنش زیاد هستن، گسترش پیدا می کنه.

نسخه آزمایشی شیباریوم بلاخره فعال شد!

جالب اینجاست که بدونین شیتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی شیبا اینو، اعلام کرد که آزمایش عمومی نسخه بتای بلاک چین لایه دوم شیباریوم روز گذشته و بعد از گذشت تقریبا دو سال از معرفی اون، سرانجام شروع شد. بر اساس اخبار شیبا اینو، در میان انتظارات زیاد کوساما اعلام کرد که نسخه آزمایشی شیباریوم در حال حاضر فعال هست. این توسعه دهنده گفت:

برای تسهیل فعالیت های یه جامعه بزرگ، جهانی و غیرمتمرکز، نیاز به یه شبکه لایه 2 غیرمتمرکز وجود داره. توسعه دهنده با معرفی نسخه آزمایشی بتا گفت که نسخه اولیه پاپی نت شیباریوم نام داره. این بروزرسانی در زمانی ارائه میشه که بازار ارزهای دیجیتال نگران اثرات پیرامون استیبل کوین USDC هست که می تونه باعث کاهش بیشتر ارزش 1 دلاری بشه. کوساما تکرار کرد که شیباریوم به عنوان یه بلاک چین لایه 2 طراحی شده که امکان ساخت برنامه های غیرمتمرکز رو فراهم می کنه. بلاک چین لایه 2 همچنین امکان همکاری با مشاغل واقعی و پروژه های قدرتمند رو برای کاربران و دارنده ها فراهم می کنه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شبکه آزمایشی شیباریوم راه اندازی شد!
سوال امنیتی :8+81 = ?