شکار دوج کوین توسط نهنگ های بایننس اسمارت چین

1400/12/03
شکار دوج کوین توسط نهنگ های بایننس اسمارت چین

ارز دیجیتال دوج کوین که به عنوان بزرگترین میم کوین بازار رمز ارزها به حساب می آید، چند وقت اخیر عملکرد خوبی را ثبت نکرده است. با این حال در این چند مدت اخیر در صدر اخبار این بازار قرار گرفته و باعث شده تحرکاتی حوالی این رمز ارز در حال رخ دادن باشد که این امر باعث شده دوج کوین پس از اتریوم به دومین ارز برتر برای معامله نهنگ ها تبدیل شود.

دوج کوین پر معامله ترین ارز دیجیتال در میان نهنگ های بایننس اسمارت چین

طبق توییت ویل استاتس در روز گذشته خرید دوج کوین به پر معامله ترین ارز دیجیتال در میان 1000 نهنگ بزرگ بایننس اسمارت چین تبدیل شده که از نظر حجم خرید از اتریوم دومین ارز بازار پیشی گرفته . در حال حاضر بزرگترین کیف پول بایننس اسمارت چین حدودا 325 میلیون دوج کوین را به ارزش 46 میلیون دلار در اختیار دارد. همچنین ارز دیجیتالی که بیشتر از همه ارزهای دیگر توسط نهنگ های بازار نگهداری می شود و به عنوان دارای دیجیتال باثبات تر شناخته می شود اتریوم هست. 

طرف داری ایلام ماسک از دوج کوین 

ایلان ماسک این میلیاردر آمریکایی با تویت های خود در بازار رمز ارزها اثرات زیادی بر روی آن گذاشت. از طرفی در چند وقت اخیر با قبول کردن دوج کوین به عنوان روشی برای پرداخت در قسمت های مختلف از مجموعه خود حمایت دوباره خود را از این رمز ارز بیان کرد. و این امر که ممکن است با مورد پذیرش قرار دادن دوج کوین در ایستگاه های شارژ تسلا که اخیراً در سانتا مونیکا افتتاح شده محبوبیت این ارز را دو چندان کند. باید خاطر نشان کرد که غول فست فود های زنجیره ای یعنی مک دونالد در چند روز گذشته طبق در خواست ایلان ماسک دوج کوین را به عنوان روش پرداخت قبول کرد. 
با تمام این توصیفات اگر بازار ارزهای دیجیتال از حالت نزولی خود خارج شود، انتظار می رود که دوج کوین هم رشد چشم گیری را از خود نشان دهد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از جدید ترین و بهترین اخبار این بازار مطلع شوید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شکار دوج کوین توسط نهنگ های بایننس اسمارت چین
سوال امنیتی :8+77 = ?