شیبا در انتظار راه اندازی Shiba Eternityو احتمال افزایش قیمت SHIB

1401/07/09
شیبا در انتظار راه اندازی Shiba Eternityو احتمال افزایش قیمت SHIB

شیبا اینو پس از افزایش فشار فروش گسترده بازار در 13 سپتامبر از 17 تا 18 سپتامبر نزدیک به 7 درصد افزایش یافت و این رالی صعودی احساسات بازار را تغییر نداده است. با این حال؛ به گفته کارشناسان آپدیت جدید در مورد انتشار بازی شیبا اینو احتمالا باعث افزایش قیمت شیبا اینو در آینده نزدیک خواهد شد. انتشار اولیه اجرای بازی بلاک چینیShiba Eternity در 17 سپتامبر در استرالیا انجام شده است.

با توجه به توییت اخیر Shib Rumours، تاریخ انتشار بازی 1 اکتبر تعیین شده است، اما آخرین پست در حساب رسمی توییتر Shiba Inu نشان می دهد که عرضه جهانی این بازی در تاریخ 6 اکتبر انجام خواهد شد. شیبا هم اکنون دارای محدوده معاملاتی فعلی 0.00001073 تا 0.00001154 دلار است و احتمالا میم کوین پس از انتشار بازی احیا خواهد شد.

پس از آخرین فروش در 18 سپتامبر و شروع یک روند صعودی قیمت دارایی نسبتا ثابت بوده است و به احتمال زیاد در این بازه زمانی بسیاری از دارندگان توکن بلندمدت شاهد افزایش قیمت بوده و دارایی های خود را فروخته اند. همزمان میم کوین با افزایش فشار فروش بلافاصله 8.5 درصد سقوط کرده است.

در حال حاضر، حرکات اخیر قیمتی یک الگوی سر و شانه است و شیبا اینو پس از شکست سطوح مقاومتی خود 2.9 درصد افزایش یافته است.

دلایل افزایش قیمت میم کوین شیبا

با توجه به وضعیت فعلی بازی Shiba Eternity، حرکات صعودی میم کوین را می توان سیگنالی از اشتیاق کاربران برای عرضه این بازی در تاریخ 6 اکتبر دانست. نهنگ ‌های اتریوم نیز علاقه خود به انباشت شیبا نشان داده و باعث افزایش نسبی قیمت شیبا اینو شده اند.

طبق داده های WhaleStats، 1000 نهنگ برتر اتریوم بیش از 147.5 میلیون دلار شیبا در اختیار دارند. WhaleStats همچنین شیبا اینو را به عنوان نشانه روند صعودی مارکت در اکتبر در نظر گرفته است.

با این حال چند نکته کلیدی وجود دارد که بازیکنان و سرمایه ‌گذاران میم کوین باید در آینده از آن‌ آگاه باشند. به گفته کارشناسان؛ افزایش قیمت اغلب با یک اصلاح شدید بازار همراه است، مشابه آنچه در 18 سپتامبر پس از رالی صعودی در 17 سپتامبر تجربه شد.

داده ‌های کوین گکو در روز شنبه 1 اکتبر نشان می‌ دهد که در زمان نگارش خبر، شیبا اینو با قیمت 0.00001137 دلار معامله می ‌شود و در هفت روز گذشته 2.5 درصد افزایش یافته است. با نزدیک شدن به 6 اکتبر احتمالا کارشناسان با ارائه تحلیل های گسترده تر روند صعودی یا نزولی دارایی دیجیتال را مورد بررسی قرار خواهند داد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شیبا در انتظار راه اندازی Shiba Eternityو احتمال افزایش قیمت SHIB
سوال امنیتی :6+63 = ?