طرح جالب کره جنوبی برای جذب جوانان با ارز دیجیتال!

1401/12/02
طرح جالب کره جنوبی برای جذب جوانان با ارز دیجیتال!

طرح جالب کره جنوبی برای جذب جوانان با ارز دیجیتال! طبق اخبار به دست اومده، کره جنوبی با استفاده از ارزهای دیجیتال به دنبال جوان سازی جمعیت خودش هست. بر اساس عقیده خیلی از افراد، حوزه ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها مناسب قشر جوانان هست. این در حالی هست که یکی از شهرهای کره جنوبی در حال تغییر این آمار هست و می خواد تا از ارزهای دیجیتال برای مقابله با مشکلات پیری جمعیت استفاده کنه. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

کره جنوبی با استفاده از ارزهای دیجیتال به دنبال جوان سازی جمعیت خود است

بر اساس داده های منتشر شده، قشر جوان به ویژه افراد متعلق به دسته GEN Z هستن که بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط دارن. همچنین بر اساس آمار، 72 درصد از فعالان در حوزه کریپتوکارنسی ها زیر 34 سال هستن. در سال 2021 تقریبا 50 درصد از افراد 25 تا 40 سال با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مشکلی ندارن. اون ها معتقد هستن که اگه کشوری قوانین دوستدارانه رمزارزی داشته باشه، مهاجران جوان از کشورهای مختلف ارزهای دیجیتال رو به خودشون جذب می کنند. بوسان یکی از شهرهای کره جنوبی با نرخ پیری جمعیت بالا قصد داره با استفاده از ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو به جوانی جمعیت شهرش کمک کنه.

طبق گزارش بلومبرگ، حدود 21 درصد از جمعیت بوسان بالای 65 سال هستن. نه تنها بوسان، بلکه کره جنوبی به طور کلی شاهد افزایش سریع جمعیت سالمندان هست. حدود 17.5 درصد از جمعیت این کشور آسیایی حداقل 65 سال سن دارن. پارک کوانگ هی، رئیس بخش بلاک چین در دولت شهری بوسان معتقد هست که افراد جوان تر ترجیح میدن در بخش های مرتبط با رمزنگاری کار می کنند.

بوسان که یکی از شهرهای کشور کره جنوبی هست، همچنین با یه تفاهم نامه با بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا یعنی بایننس، برای راه اندازی یه صرافی ارز دیجیتال منعقد کرده. کره جنوبی به تدریج با راه اندازی متاورس های عمومی در سئول و سئونگنام قدم هایی در جهت پذیرش ارزهای دیجیتال برداشته. اگه کره جنوبی بتونه با استفاده از ارزهای دیجیتال به جوان سازی جمعیت شهرهای خودش کمک کنه، می تونه نقطه مثبتی برای ارزهای دیجیتال محسوب بشه و قیمت رمزارزها افزایش پیدا کنه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد طرح جالب کره جنوبی برای جذب جوانان با ارز دیجیتال!
سوال امنیتی :2+33 = ?