فروش نهنگ ‌های کوانت همزمان با روند صعودی دارایی

1401/07/10
فروش نهنگ ‌های کوانت همزمان با روند صعودی دارایی

ارز دیجیتال چند منظوره کوانت که برای دسترسی به مجموعه برنامه های کاربردی شبکه کوانت طراحی شده است، هفته گذشته به بیشترین سود ماهانه خود رسیده است. طبق داده ‌های کوین مارکت کپ، قیمت کوانت در هفت روز گذشته 23 درصد افزایش یافته است.

طبق داده های سنتیمنت، افزایش اخیر قیمت هر واحد کوانت را می توان به افزایش انباشت نهنگ ها و رشد فعالیت اجتماعی دارایی دیجیتال نسبت داد.

طبق گزارش؛ نهنگ هایی که مسئول این رشد قیمتی بوده اند، در زمان انتشار بین 100 تا 1000 توکن کوانت را در اختیار داشته و در هفته گذشته ذخایر خود را افزایش داده ‌اند، با این حال نهنگ ‌های بزرگ‌ تری که دارای 1000 تا 10000 توکن کوانت هستند در 24 ساعت اخیر شروع به فروش دارایی های خود کرده اند و هم اکنون تنها نهنگ های کمی به عنوان خرده فروشی در حال خرید می باشند.

ارز دیجیتال کوانت در نمودار روزانه

طبق داده های کوین مارکت کپ، قیمت کوانت تا زمان نگارش 141.29 دلار بوده و در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یافته است. در همین بازه زمانی، حجم معاملات بازار این دارایی 41.28 درصد افزایش یافت که نشان دهنده افزایش فشار خرید برای مقابله با فشار فروش و رشد قیمت کوانت بوده است.

در زمان انتشار، شاخص قدرت نسبی دارایی در منطقه اشباع خرید در 74.24 قرار داشت. با تلاش برای یک کراس اوور یا نقطه برخورد در منطقه ای که بیش از حد خرید شده، شاخص جریان پولی کوانت روی 77 قرار گرفته است.

علاوه بر این، موقعیت شاخص حرکت جهت دار (DMI) نشان دهنده اینست که خریداران کنترل بازار کوانت را در اختیار دارند، قدرت خریداران در 32.93 بالاتر از فروشندگان که 7.01 قرار گرفته، می باشد.

تحلیل آنچین کوانت

براساس داده ‌های پلتفرم تحلیل زنجیره ‌ای سنتیمنت، ارز دیجیتال کوانت شاهد افزایش فعالیت شبکه خود در هفته گذشته بوده است و تعداد آدرس ‌های فعال روزانه که توکن را در هفت روز گذشته معامله کرده‌ اند، 20 درصد افزایش یافته است. همچنین آدرس ‌های جدیدی که به شبکه ملحق شدند در مدت مشابه 25 درصد رشد کرده اند.

با این حال، ذکر این واقعیت ضروری است که احتمال یک اصلاح قیمتی در موقعیت فعلی وجود دارد و اگر خریداران نتوانند فشار خرید را حفظ کنند، فروشندگان بازار را در دست گرفته و قیمت دارایی کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این، حرکات قیمتی در نمودار روزانه بیانگر اینست که کوانت یک کنج صعودی تشکیل داده که معمولا نشان دهنده آغاز نوسانات نزولی و کاهش قیمت ارز دیجیتال است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فروش نهنگ ‌های کوانت همزمان با روند صعودی دارایی
سوال امنیتی :9+30 = ?