فعال شدن یک کیف پول حاوی 407 بیت کوین بعد از 9 سال

1400/12/16
فعال شدن یک کیف پول حاوی 407 بیت کوین بعد از 9 سال

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط  Whale Alert، یک کیف پول حاوی 407 بیت کوین معادل 15.5 میلیون دلار در زمان انتشار برای اولین بار از سال 2013 فعال شده است. براساس این گزارش ارزش این کوین ها در ابتدا 355.254 دلار بوده که به این معنی ست که ارزش آن در آن هنگام تا به الان تقریباً 4266 درصد رشد داشته اند. ارز BTC در حال حاضر تقریباً 38000 دلار معامله می شود.
براساس داده ها این امکان وجود دارد که این کیف پول پس از اینکه صاحب آن بالاخره توانسته قفل آن را باز کند از حالت خواب خارج شده باشد. طی چند ماه گذشته، چندین کیف پول بیت کوین مشابه پس از سال ها عدم تحرک به فعالیت بازگشتند. آدرس ‌هایی که به سال 2011 باز می ‌گردند، معمولاً بیشترین علاقه عمومی را به خود جلب کرده اند، زیرا احتمالاً می ‌توان آن ها را به کسی جز ساتوشی ناکاموتو مرتبط کرد. در همین حال نیز یک کیف پول خاموش اتریوم حاوی بیش از 5 میلیون دلار ETH در اواخر فوریه شروع به فعالیت کرده است.

کیف پول های بیت کوین

بر اساس داده های وب سایت Blockchain.com، کیف پول های حاوی بیت کوین، در سال 2022 به بیش از 81 میلیون کیف پول رسیده است. همچنین طبق داده ها احتمالاً هم اکنون بیش از 100 میلیون کاربر دارای بیت کوین در سطح جهان وجود دارد.

بیت کوین های غیر فعال

براساس خلاصه ای از یافته ها تا جولای 2020 در مجموع 3,756,486 بیت کوین در موجودی آدرس های بیت کوین غیرفعال قرار داشته است. 98.7 درصد از این مقدار بیش از 3.7 میلیون بیت کوین در 121,435 آدرس (فقط 5 درصد از تمام آدرس های غیرفعال) با موجودی برابر یا بالاتر از 1 BTC جمع آوری شده است.

قدیمی ترین کیف پول بیت کوین

Electrum شرکتی هست که در سال 2011 تأسیس شده است و یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین کیف پول های ارز دیجیتال امروزی است. همچنین یکی از معدود کیف پول ‌های ارز دیجیتال هست که فقط از بیت کوین پشتیبانی میکند.

تعداد کل بیت کوین های باقی مانده

طبق تحقیقات انجام شده توسط blockchain.com، 18.89 میلیون بیت کوین در حال حاضر استخراج شده است و در حال حاضر در بازار در حال گردش هستند. نزدیک به 12 سال طول کشیده تا بیت کوین نزدیک به 19 میلیون از بیت کوین ها استخراج بشن. این بدان معناست که تنها 2 میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده است که تا صد سال اینده استخراج کامل آنها طول خواهد کشید.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس در زمینه اخبار، آموزش و خرید و فروش ارز دیجیتال در کنار شماست.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فعال شدن یک کیف پول حاوی 407 بیت کوین بعد از 9 سال
سوال امنیتی :8+59 = ?