بیت کوین: افول نهنگ های بزرگ، تکثیر نهنگ های کوچک

1400/08/10
بیت کوین: افول نهنگ های بزرگ، تکثیر نهنگ های کوچک

فعالیت خرید نهنگ های بیت کوین

فعالیت خرید نهنگ های بیت کوین با ورود 254 نهنگ جدید به بازار، بزرگترین نهنگ های بیت کوین در حال افول هستند، اما نهنگ های کوچکتر به سرعت در حال تکثیرند.

طبق گزارشات تعداد کسانی که بیش از 10000 بیت کوین دارند و به نهنگ بیت کوین معروفند به پایین ترین حد خود از سال 2012 رسیده است. در مقابل نهنگ های کوچک که 100 تا 1000 بیت کوین دارند، چند برابر شده است.

پذیرش بیت کوین توسط موسسات جهانی

بیت کوین امسال به طور پیوسته توسط تعدادی از موسسات در سراسر جهان پذیرفته شده است.

کالین وو، روزنامه نگار بلاک چین، داده های سایت معیارهای بلاک چین Glassnode را در توییتر منتشر کرد:

از امروز تعداد نهنگ بیت کوین که داری 10000 بیت کوین و بیش از آن هستند، در کمترین حد خود به 82 مورد می باشد. آخرین باری که این تعداد بسیار کم بود، چهار سال پس از راه اندازی بیت کوین یعنی 15 دسامبر 2012 بود که ارزش بیت کوین 13.51 دلار بود و فقط 81 کیف پول 10000 به بالا بیت کوین وجود داشت.

امروزه قیمت بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی به 60.757 دلار رسیده که تقریبا 450000 درصد بیشتر از دسامبر 2012 می باشد.

آیا نهنگ های بزرگ بیت کوین در حال مرگ هستند؟

نه کاملا، در ادامه ی گزارش وو داده های Sanbase  چنین نشان می دهد که تعداد آدرس هایی که 100 تا 1000 BTC دارند در پنج هفته ی گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. افزایش تعداد نهنگ های بیت کوین نیز با افزایش تدریجی خروج ارز انجام می شود. بدین ترتیب که معامله گران و سرمایه گذاران وجوه خود را از صرافی ها خارج می کنند بنابراین چاره ای جز نگهداری ارز در کیف پول خود ندارند. از این رو این شبکه تعداد فزاینده ای از دارندگان دارایی جدید را تجربه می کند.

با توجه به اینکه ارزش 100 بیت کوین کمی بیش از 6،000،000 دلار است-بیش از آنقدر که برای نهنگ بیت کوین در نظر گرفته شود-داده ها نشان می دهد که نهنگ های میان رده بیت کوین از اوایل سپتامبر در حال افزایش بوده است. 

 افزایش تعداد دارندگان را می توان با افزایش سریع و قابل توجه سرمایه بازار بیت کوین مرتبط دانست. اقدام فعلی قیمت 40 درصد رشد را دنبال می کند که این، سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی را به این بازار جذب می کند.

 آخرین افزایش قیمت بیت کوین نسبت به اوایل سال جاری ادامه دارد. در 14 آوریل، قیمت بیت کوین به 64863 دلار رسید در حال که قبل از آن در 20 ژوئیه به پایین ترین سطح در 2021 یعنی 29.807 دلار رقیمت داشت.. از این تاریخ به بعد قیمت بیت کوین در حال افزایش است و به قیمت امروز از بالاترین سطح قیمت قبلی خود دور نیست.

بیت کوین | کاهش نهنگ های بزرگ افزایش نهنگ های کوچک بیت کوین

در تابستان ، گلدمن ساکس بیش از 150 دفتر خانوادگی را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که تقریباً یک پنجم آنها مایل به استفاده رمزنگاری به عنوان یک راه احتمالی در برابر تورم هستند، بنابراین تحقیقات B2C2 ممکن است نشان دهنده تقویت موقعیت آنها در زمینه رمزنگاری باشد.


سلب مسئولیت: نظر بیان شده در اینجا توصیه سرمایه گذاری نیست - فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است. این لزوماً منعکس کننده نظر ما نیست. هر سرمایه گذاری و همه معاملات شامل ریسک می شود، بنابراین قبل از تصمیم گیری همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهید.

با دنبال کردن اخبار ارز دیجیتال در ایران بایننس از به روزترین اخبار کریپتوکارنسی آگاه شوید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین: افول نهنگ های بزرگ، تکثیر نهنگ های کوچک
سوال امنیتی :6+36 = ?