مجموعه NFT میمون های کسل Bored Ape Yacht Club چیست؟

1401/06/06


ما سعی می کنیم در مقاله مجموعه NFT میمون های کسل Bored Ape Yacht Club چیست؟ اطلاعاتی در مورد مجموعه میمون های کسل برای شما ارائه کنیم چون این مجموعه یکی از بهترین مجموعه های NFTبرای سرمایه گذاری هست وهمچنین به بررسی ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل بپردازیم و دلایل گران بودن اون رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری و خرید این توکن های NFT بگیرین. امروزه روش های سرمایه گذاری زیادی به وجود اومدن که یکی از این روش ها نیز سرمایه گذاری و خرید توکن های NFT هست. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار توکن های غیر مثلی شده و اقدام به سرمایه گذاری و خرید این توکن ها کنین. البته ابتدا باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین تا مشکلی در این زمینه نداشته باشین و بتونین به راحتی فعالیت خودتون رو انجام بدین.

توکن های NFT که بهشون توکن های غیر مثلی یا توکن های غیر قابل تعویض نیز گفته میشه، نوعی توکن های منحصر به فردی هستن که امروزه سر و صدای زیادی به پا کردن و قیمت برخی از این توکن ها به چند صد هزار دلار نیز میرسه. بهتره بدونین توکن های غیر مثلی از اونجایی که جذابیت ظاهری زیادی دارن، مورد استقبال سرمایه گذاران و افراد مشهور زیادی قرار گرفتن و به یکی از محبوب ترین دارایی های مالی تبدیل شدن. همچنین افراد مشهور و سلبریتی ها توکن های NFT رو می خرن و اون ها رو در تصویر پروفایل خودشون اعمال می کنند. برای مثال جاستین بیبر یکی از توکن های NFT مجموعه میمون های کسل رو خریده و اون رو در تصویر پروفایل خود در اینستاگرام قرار داده.

با افزایش محبوبیت و گسترش بازار توکن های غیر مثلی، مجموعه های NFT زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و خصوصیات زیادی دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مجموعه NFT میمون های کسل چیست؟ اطلاعاتی در مورد مجموعه NFT میمون های کسل برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل بپردازیم و دلایل گران بودن NFT میمون های کسل رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

مجموعه NFT میمون های کسل چیست؟

مجموعه NFT میمون های کسل

اگه در بازار توکن های غیر مثلی فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم مجموعه NFT میمون های کسل رو شنیدین و خواستین که اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که مجموعه NFT میمون های کسل چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که مجموعه میمون های کسل یا Bored Ape باشگاهی هست که شبیه هیچ باشگاه دیگه ای نیست. این نوعی باشگاه مجازی هست که فقط برای اعضای خودش رزرو شده و هیچ وقت بیشتر از 10000 نفر نمیشه. همچنین این مجموعه کلکسیون های دیجیتال منحصر به فردی رو نشون میده که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شدن.

مجموعه Bored Ape Yacht Club که به عنوان باشگاه تفریحی میمون های کسل ترجمه میشه، پروژه ای هست که توکن های NFT آوتاری مبتنی بر اتریوم منتشر می کنه و شما می تونین این توکن ها رو بخرین و اون ها در تصویر پروفایل خودتون در شبکه های اجتماعی قرار بدین و یا اون رو بفروشین و سود به دست بیارین. همچنین مجموعه میمون های کسل در تاریخ آپریل 2021 راه اندازی شد و در زمان راه اندازی هر توکن کمتر از 200 دلار قیمت داشت. با گذشت 6 ماه، کف قیمت هر NFT میمون کسل به 80 هزار دلار رسید. بنابراین، برای اینکه بتونین یکی از توکن های غیر مثلی پروژه Bored Ape رو بخرین، باید سرمایه زیادی در اختیار داشته باشین. برای پرداخت هزینه های خرید این توکن ها نیز باید ارز دیجیتال اتریوم تهیه کنین.

جالب اینجاست که بدونین همانند سایر توکن ها و کوین های دیگه، NFT میمون های کسل نیز محدود هستن و فقط 10 هزار توکن از اون ها وجود داره. بنابراین این توکن ها کمیاب هستن که یکی از ویژگی های مهم توکن های غیر مثلی محسوب میشه. همچنین کمیاب بودن توکن های NFT میمون های کسل نیز یکی از دلایل گران بودن توکن های موجود در این پروژه هست.

ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل چیست؟

ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل

همونطور که گفتیم، با افزایش محبوبیت و گسترش بازار توکن های غیر مثلی، مجموعه های NFT زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارن که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله مجموعه NFT میمون های کسل چیست؟ به بررسی ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

• کمیاب بودن

یکی از ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل که باعث میشه تا مورد استقبال سرمایه گذاران و افراد زیادی قرار بگیرن و محبوبیت زیادی به دست بیارن این هست که کمیاب هستن. بهتره بدونین توکن های موجود در پروژه Bored Ape محدود و 10 هزار عدد هستن و هیچ وقت از این مقدار بیشتر نمیشن. همین موضوع باعث میشه تا قیمت اون ها افزایش پیدا کنه.

• متنوع بودن

یکی دیگه از ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل که باعث میشه تا منحصر به فرد بشن این هست که متنوع هستن. بهتره بدونین این مجموعه شامل 10 هزار توکن NFT هست که شما می تونین یکی از اون توکن ها رو انتخاب کرده و اقدام به سرمایه گذاری و خرید اون کنین.

• ویژگی های ظاهری

یکی دیگه از ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل مربوط به ویژگی های ظاهری این توکن ها میشه. جالب اینجاست که بدونین تصاویر توکن های موجود در مجموعه میمون های کسل ویژگی های زیادی دارن و همین موضوع باعث میشه تا جذابیت زیادی به دست بیارن.

تاریخچه پروژه Bored Ape:

پروژه Bored Ape

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله مجموعه NFT میمون های کسل چیست؟ تاریخچه پروژه Bored Ape رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. پروژه Bored Ape یا همون باشگاه تفریحی میمون های کسل، توسط چهار بنیانگذار در شرکت Yuga Labs و در سال 2021 راه اندازی شد و از زمان راه اندازی تاکنون نیز به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، محبوبیت زیادی به دست آورده و تقاضا برای خرید توکن های موجود در این مجموعه زیاد هست. نکته قابل توجه این هست که بنیانگذاران این پروژه برای خودشون اسم مستعار Emperor Tomato Ketchup، Gordon Goner، Gargamel و No Sass انتخاب کرده بودن و تا فوریه سال 2022 با این اسم شناخته میشدن.

جالب اینجاست که بدونین بعد از مدتی هویت واقعی Gordon Goner و Gargamel مشخص شد. به این ترتیب، گارگامل گرگ سولانو، نویسنده و منتقد کتاب هست و گوردون گونر نیز ویلی آرونر 35 ساله هست. همچنین هر دو هویت واقعی خودشون رو در توییتر در کنار عبارت Bored Ape خود فاش کردن. به دنبال اون نیز امپراتور توماتو کچاپ و No Sass نیز هویت واقعی خودشون رو اعلام کردن. هدف تیم توسعه دهنده پروژه Bored Ape این بود که مولفه هنری کلکسیونی توکن های NFT رو با عضویت در جامعه ادغام کنند و به مالکان توکن های غیر مثلی ابزاری فراتر از نمادهای فرقه ای ارائه بدن.

همونطور که گفتیم، تیم توسعه دهنده پروژه Bored Ape در آوریل 2021 اقدام به راه اندازی مجموعه BAYC کردن. پس از عرضه نیز هر توکن NFT میمون کسل به قیمت 0.08 اتر فروخته شد. با وجود عدم اطمینان این مجموعه به فروش رفت و تقریبا با 200 دلار برای هر میمون در اون زمان، فروش در زمان راه اندازی حدود 2.000.000 دلار برای بنیانگذاران مجموعه BAYC به همراه داشت که در اون زمان این موضوع یه موفقیت محسوب میشد.

چرا مجموعه BAYC منحصر به فرد است؟

مجموعه BAYC

احتمالا این سوال رو از خودتون پرسیده باشین که چرا مجموعه BAYC منحصر به فرد است؟ بهتره بدونین باشگاه تفریحی میمون های کسل نوعی انجمن یا سازمان اجتماعی انحصاری محسوب میشه و داشتن یکی از توکن های NFT ارزشمند این باشگاه تضمین عضویت در اون هست. همچنین با عضویت در این باشگاه کاربران به یه سرور انحصاری یا Discord دسترسی پیدا می کنند. این سرور جایی هست که سایر اعضا از جمله افراد مشهور و سلبریتی ها در اون قرار دارن و این امکان رو دارن تا با یکدیگه چت کنند. همین موضوع نیز باعث میشه تا مجموعه BAYC منحصر به فرد بشه و تقاضا برای عضویت در این باشگاه بیشتر بشه.

جالب اینجاست که بدونین میمون ها دوست دارن در رسانه های اجتماعی دور هم جمع بشن، جایی که آواتارهای معروف نوعی برادری دیجیتالی رو ایجاد کردن. همچنین شاید مهم تر از اون، داشتن یک NFT میمون کسل به شما امکان دسترسی به کلکسیون های دیگه رو هم میده که میشه اون ها رو با مقادیر قابل توجهی از پول نقد دوباره فروخت. علاوه بر این، توکن های موجود در مجموعه BAYC ویژگی ها ظاهری زیادی دارن که باعث میشه تا این توکن ها جذابیت زیادی به دست بیارن و تقاضا برای خرید اون ها بیشتر بشه. برخی از این میمون ها سیگار می کشن، برخی عینک زدن و برخی نیز لباس ها پاره پوشیدن.

چرا مردم Bored Ape می خرند؟

داشتن یه NFT با ارزش بالا و موردی که در یه جامعه به رسمیت شناخته شده، شبیه خریدن یه تابلوی نقاشی ارزشمند هست. همچنین کاربرانی که این NFT ها رو می خرن، به اون ها به عنوان یه سرمایه گذاری نگاه می کنند. عرضه محدودی از اون ها در بازار وجودداره و از اونجایی که ممکنه به رشد خود ادامه بدن، می تونن گرون تر بشن و بنابراین تبدیل به یه سرمایه گذاری ارزشمند میشن.

دلایل گران بودن NFT میمون های کسل کدامند؟

دلایل گران بودن NFT میمون های کسل

همونطور که گفتیم، توکن های NFT موجود در مجموعه میمون های کسل قیمت بالایی دارن و برای خرید باید سرمایه قابل توجهی داشته باشین. بهتره بدونین دلایل زیادی وجود داره که باعث میشه تا قیمت این توکن ها افزایش پیدا کنه و بالا باشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله مجموعه NFT میمون های کسل چیست؟ برخی از دلایل گران بودن NFT میمون های کسل رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا با این دلایل اشنایی داشته باشین و بدونین که چرا این توکن ها گران قیمت هستن.

• یکی از دلایل گران بودن NFT میمون های کسل که باعث میشه تا قیمت این توکن ها بالا باشه این هست که کاربردهای مختلفی دارن. به عبارت دیگه، ارزشمند بودن NFT های موجود در مجموعه BAYC نه تنها به دلیل عملکرد اون به عنوان هویت دیجیتال، به دلیل به ارمغان آوردن حقوق استفاده تجاری برای دارنده هاست.

• یکی دیگه از دلایل گران بودن NFT میمون های کسل کمیاب بودن اون هاست. طبق اصول ساده عرضه و تقاضا از اونجایی که فقط 10000 میمون کسل وجود داره، عرضه این توکن ها خیلی پایین هست. همچنین به دلیل محبوبیت مجموعه BYAC تقاضا برای خرید توکن های موجود در این پروژه زیاده و همین موضوع باعث میشه تا قیمت اون ها بالا بره.

• یکی دیگه از دلایل گران بودن NFT میمون های کسل، حمایت افراد مشهور و سلبریتی ها از این مجموعه هست. از جمله از این افراد می تونیم به جیمی فالون، پست مالون، مارک کوبان، پاریس هیلتون، اسنوپ داگ، نیمار، جاستین بیبر و... اشاره کنیم. بنابراین، با مشارکت افراد مشهور در این مجموعه، قیمت NFT میمون های کسل افزایش پیدا می کنه.

• یکی دیگه از دلایل گران بودن NFT میمون های کسل، ویژگی های جذاب این توکن هاست. بهتره بدونین NFT های مجموعه BAYC ویژگی های ظاهری جذاب زیادی دارن و همین موضوع باعث میشه تا این توکن ها جذاب بشن و سرمایه گذاران زیادی رو به سمت خود جذب کنند.

نحوه خرید NFT مجموعه BAYC چگونه است؟

خرید NFT مجموعه BAYC

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد مجموعه NFT میمون های کسل، دوست داشته باشین تا شما نیز اقدام به سرمایه گذاری و خرید این توکن ها کنین. بنابراین، ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله، نحوه خرید NFT مجموعه BAYC رو برای شما یاد بدیم. با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، میمون های کسل برای اولین بار با قیمت 0.08 اتر فروخته شدن، ولی این قیمت فقط برای مدت کوتاهی بعد از راه اندازی پروژه در دسترس بود. اکنون نیز تنها راه خرید اون ها در بازارهای ثانویه هست و محبوب ترین این بازارها پلتفرم OpenSea هست. بنابراین، شما می تونین با مراجعه به پلتفرم اوپن سی، اقدام به خرید NFT مجموعه BAYC کنین.

برای خرید NFT مجموعه BAYC باید به وبسایت OpenSea مراجعه کرده و کیف پول ارز دیجیتال متامسک خودتون رو به این سایت متصل کنین و اتریوم کافی برای خرید و پرداخت هزینه های مربوط به کارمزد شبکه رو در کیف پول ارز دیجیتال خودتون داشته باشین. سپس مجموعه Bored Ape Yacht Club رو در نوار جستجو پیدا کرده و توکن های مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین. بهتره بدونین هر کدوم از توکن های موجود در این مجموعه قیمت های مختلفی دارن و شما باید با توجه به سرمایه خودتون، بهترین گزینه رو برای خرید انتخاب کنین. بعد از انتخاب توکن نیز باید روی تصویر اون کلیک کرده و در ادامه به صفحه دیگه ای منتقل مبشین و می تونین پیشنهاد خرید خودتون رو در اونجا قرار بدین.

اگه فروشنده پیشنهاد شما رو قبول کنه، NFT خریداری میشه و به آدرس کیف پول شما ارسال میشه. بهتره بدونین این مجموعه بسیار گرون قیمت هست و موارد زیادی وجود داشته که مالکان اون ها مورد کلاهبرداری و سرقت قرار گرفتن و میمون ها اون ها به سرقت رفته. بنابراین، نکات امنیت کلی رو دنبال کنین تا مطمئن بشین که کسی به دارایی ها و توکن ها شما دسترسی نداره.

نکات مهم در زمان خرید NFT مجموعه BAYC کدامند؟

خرید NFT مجموعه BAYC

اگه قصد خرید توکن های NFT موجود در مجموعه BAYC رو دارین، باید برخی نکات مهم رو رعایت کنین تا در زمان خرید مشکلی برای شما پیش نیاد و بتونین به راحتی خرید خودتون رو انجام بدین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله مجموعه NFT میمون های کسل چیست؟ برخی از نکات مهم در زمان خرید NFT مجموعه BAYC رو برای شما معرفی کنیم تا با این نکات اشنایی داشته باشین.

• احتمال اصلاح بازار

یکی از نکات مهم در زمان خرید NFT مجموعه BAYC که باید بهش توجه داشته باشین این هست که احتمال اصلاح بازار توکن های غیر مثلی رو زیر نظر بگیرین. برخی از کاربران تنها یه عدد توکن NFT می خرن تا با افزایش قیمت اون سود ببرن. این روش می تونه سودده باشه، ولی به دلیل اصلاح بازار ریسک زیادی داره. همچنین قیمت توکن های NFT نیز مدام بالا پایین میشه که این موضوع نیز ریسک این بازار رو بیشتر می کنه.

• بررسی آینده

یکی از نکات مهم در زمان خرید NFT مجموعه BAYC این هست که باید آینده توکن خریداری شده خودتون رو مورد توجه قرار بدین تا NFT بخرین که در آینده می تونه رشد قابل توجهی رو داشته باشه. برای این کار نیز باید توکن های جذاب رو انتخاب کنین.

• تهیه کیف پول

یکی دیگه از نکات مهم در زمان خرید NFT مجموعه BAYC این هست که باید برای خودتون کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنین و مقداری ارز دیجیتال اتر رو بهش بفرستین. چون بعد از اینکه توکن NFT رو خریدین، باید اون ها رو کیف پول ارز دیجیتال انتقال بدین.

کدام سلبریتی ها از پروژه BAYC خرید کردند؟

پروژه BAYC

پروژه BAYC تا میزان زیادی نماد منتخب توییتر NFT برای ورزشکاران، نوازنده ها و... هست. همچنین خرید یه توکن NFT میمون کسل امکان دسترسی به باشگاه اون رو فراهم می کنه و عضویت در این باشگاه مزایای زیادی برای دارندها داره. از جمله از این مزایا می تونیم به چت کردن با افراد مشهور و سلبریتی ها اشاره کنیم. به این ترتیب، اگه شما نیز یکی از دارنده های توکن های مجموعه BAYC باشین، می تونین در باشگاه این پروژه عضو بشین و بتونین با افراد مشهور که دارنده این توکن ها هستن چت و گفتگو کنین. برای عضو شدن در این باشگاه، فقط کافیه تا یکی از توکن های NFT موجود در این مجموعه رو بخرین.

جالب اینجاست که بدونین در سال 2021 افراد سلبریتی و معروف زیادی یک NFT از مجموعه میمون های کسل خریداری کردن. از جمله از این افراد می تونیم به جیمی فالون مجری برنامه گفتگوی آخر شب، سرنا ویلیامز ستاره تنیس و جاستین بیبر ستاره موسیقی پاپ اشاره کنیم. همچنین دارنده ها و مالکان میمون های کسلی که در حال حاضر از NFT خود به عنوان تصویر پروفایل توییدر و اینستاگرام خودشون استفاده می کنند، عبارت هستن از تیمبالند که دارای 1.6 میلیون دنبال کننده، امینم دارای 22.6میلیون دنبال کننده و فوتبالیست نیمان دارای 55 میلیون دنبال کننده. علاوه بر این، پاریس هیلتون نیز یکی از دارنده ها و مالکان NFT موجود در مجموعه BAYC هست.

قیمت NFT میمون کسل چقدر است؟

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که سرمایه گذاران در زمان خرید NFT بهش توجه دارن، قیمت اون هاست. جالب اینجاست که بدونین قیمت NFT میمون کسل با هم متفاوت هست و ممکنه در نوسانات بازار تغییرات قیمتیشون با هم فرق کنه. همچنین کف قیمت NFT میمون کسل در زمان راه اندازی 0.08 اتر بود که در حال حاضر کف قیمت اون ها نزدیک به 2 اتر هست. بنابراین، بهتره قبل از خرید NFT مجموعه BAYC اطلاعات دقیق و به روزی درباره قیمت NFT میمون کسل به دست بیارین تا بهترین سرمایه گذاری رو داشته باشین. در پایان پیشنهاد میکنیم مقاله ای که در سایت اینانس در مورد مجموعه NFT کریپتو پانک هست رو هم مطالعه کنین و اطلاعاتی هم در مورد این مجموعه پر طرفدار داشته باشین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله مجموعه NFT میمون های کسل Bored Ape Yacht Club چیست؟ اطلاعاتی در مورد پروژه میمون های کسل برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مجموعه NFT میمون های کسل بپردازیم و دلایل گران بودن NFT میمون های کسل رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، مجموعه BAYC یکی از پروژه ها و کلکسیون های توکن های غیر مثلی هست که شامل 10 هزار عدد توکن NFT بوده و این مقدار هیچ وقت زیاد نمیشه و همین موضوع نیز باعث کمیاب بودن این توکن ها و بالا بودن قیمت اون ها میشه. همچنین شما برای اینکه بتونین اقدام به خرید توکن های NFT مجموعه BAYC کنین، باید ابتدا وارد یکی از پلتفرم های خرید و فروش NFT از جمله اوپن سی بشین و با اتصال کیف پول متامسک خود به این سایت خرید خودتون رو انجام بدین.


نظرات کاربران در مورد مجموعه NFT میمون های کسل Bored Ape Yacht Club چیست؟
  • ایده این میمونها از کی بوده؟ چرا کسل انتخاب شدن با وچودی که میمون سنبل جنب و جوش و پویایی هست؟

سوال امنیتی :1+73 = ?