مدیر عامل بایننس عوامل کلیدی برای لیست شدن توکن ها در این صرافی را بیان کرد.

1400/09/14
مدیر عامل بایننس عوامل کلیدی برای لیست شدن توکن ها در این صرافی را بیان کرد.

مدیر عامل بایننس اطلاعاتی را در مورد نحوه لیست شدن رمز ارزها در پلتفرم معاملاتی این صرافی فاش کرد. چانگ پنگ ژائو در مصاحبه ای که در روز گذشته با فوربس داشت، گفت که تعداد کاربران نقش مهمی برای ثبت توکن در بایننس دارد.
CZ ادامه داد که: بسیاری از عوامل دیگر مانند تعداد آدرس های فعال در بلاک چین، مخاطبان رسانه های اجتماعی و تعهدات کد وجود دارند که برای لیست شدن یک ارز دیجیتال مورد بررسی قرار میگیرند. او گفت با این حال تعداد کاربران یک پارامتر کلیدی است و افزود:
اگر یک کوین تعداد کاربران زیادی داشته باشد ما آن را فهرست می کنیم و این یک ویژگی بسیار مهم است . به عنوان مثال، توکن های میم کوین را در نظر بگیرید، حتی اگر من شخصا آن ها را نخرم اما اگر توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده شود، آن ارز را در بایننس لیست می کنیم. ما با جامعه پیش می رویم و نظر من مهم نیست. 
پس با توجه به نکات گفته شده توسط مدیر عامل بایننس تعداد کاربران تنها یکی از عوامل متعدد برای فهرست کردن یک کوین یا توکن در این صرافی ارز دیجیتال است.

به گفته سرگئی خیترو، بنیانگذار پلتفرم لیست کردن کریپتوکارنسی ها، صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس نیازی به فهرست کردن توکن های جزئی ندارند؛ زیرا عمدتا از حجم معاملات به جای لیست کردن ارزها درآمد کسب می کنند.
این یکی از مشکلات اصلی است که بسیاری از پروژه ها آن را درک نمی کنند. آنها باید با ساختن یک جامعه شروع کنند. این به معنی 500 یا 10000 نفر در یک کانال تلگرام نیست، بلکه پروژه های جدید مخاطبان بسیار بیشتری را نیاز دارند. او اضافه کرد که به سازندگان توکن توصیه می شود که از مبادلات کوچکتر شروع کنند.
بایننس در زمان نگارش این مقاله در مجموع از 346 رمزارز از جمله ارزهای اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) و همچنین میم کوین های محبوب مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) پشتیبانی میکند. طبق داده های coingecko، حجم معاملات روزانه بایننس 28 میلیارد دلار برآورد شده است.
به روزترین اخبار ارز دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مدیر عامل بایننس عوامل کلیدی برای لیست شدن توکن ها در این صرافی را بیان کرد.
  • لطفا بی بی دوج و کیشو اینو و شیبا را لیست کنید

سوال امنیتی :6+89 = ?