معرفی 4 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری

1402/02/30
معرفی 4 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری

شما می تونین از همه ارزهای دیجیتال نوسان بگیرین، ولی کدوم یک برای نوسان گیری مناسب تر هست؟ بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری کدامند؟ بهتره بدونین برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال رو دارن، انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسانات و تحلیل های روزانه می تونه یه فرصت عالی و ایده آل باشه. کوین های بزرگ نسبت به کوچیک ترها نقدشونده هستن و نوسانات قابل پیش بینی دارن. همچنین چشم انداز بلند مدت اون ها با ثبات هست و شما رو در دام پامپ و دامن گرفتار نمی کنه. همچنین انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری نیازمند بررسی شاخص هایی مثل نقدشوندگی، داشتن یه جامعه واقعی و لیست شدن در تعداد زیادی از صرافی ها یا نیازمند دریافت سیگنال ارز دیجیتال معتبریست.

امروزه یکی از بحث ها و چالش های مجازی ارز دیجیتال یا همون پول های مجازی هستن. در بازار امروز ارز دیجیتال مهم ترین و جدیدترین دارایی ها برای معامله هست که میشه گفت بیشتر اون ها شرایط ناپایداری دارن و قیمت اون ها به صورت مداوم در حال تغییر هست، به همین دلیل مخاطبان و معامله گران فرصت شناخت اون ها رو دارن تا بتونن بیشتری سود رو در کمترین زمان ممکن به دست بیارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی 4 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری، اطلاعاتی در مورد استراتژی نوسان گیری به شما ارائه کنیم و به معرفی ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری بپردازیم تا بهترین تصمیم رو برای انجام معاملات خودتون بگیرین.

استراتژی نوسان گیری چیست؟

استراتژی نوسان گیری چیست؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم نوسان گیری رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که نوسان گیری ارز دیجیتال چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که نوسان گیری در ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از استراتژی های معاملاتی محبوب در بازار ارزهای دیجیتال محسوب میشه. با استفاده از این استراتژی، معامله گران می تونن در مدت زمان چند دقیقه تا چند ساعت سود مورد نظر خودشون رو از معاملات به دست بیارن. هدف تریدر برای استفاده از این استراتژی، دستیابی به سود نه چندان زیاد هست، ولی تعداد زیاد این معاملات باعث میشه تا شخص معامله گر به سود اصلی یا زیادی برسه و بتونه معاملات بزرگتری رو انجام بده.

نوسان گیری یا همون سیوینگ تریدینگ یه راهبرد معاملاتی مرسوم هست که می تونه برای معامله گران مبتدی ایده آل باشه. این روش به دلیل افق های زمانی قابل کنترل اون فعالیت در بازار رو برای معامله گران و تریدرها راحت می کنه. معامله گران نوسان گیر در بیشتر بازارهای مالی مثل فارکس، سهام و ارزهای دیجیتال فعال هستن.

همچنین معامله گری نوسان گیر یه استراتژی معاملاتی هست که در اون تغییرات قیمت در یه بازه زمانی کوتاه تا متوسط مورد توجه قرار می گیره. در اصل هدف معامله گر نوسان گیر، کسب سود از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال هست که طی چند روز تا چند هفته روی میده.

ویژگی های بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

ویژگی های بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

با اینکه شما می تونین از همه ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری استفاده کنین، ولی باید مناسب ترین رمز ارز رو انتخاب کنین. مناسب ترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری ویژگی ها و مشخصات خاص خودش رو داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله ویژگی های بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری رو مورد بررسی قرار بدیم تا بتونین بهترین ارز دیجیتال برای کسب سود رو انتخاب کنین.

• یکی از این ویژگی ها، نقدشوندگی بالا هست. بدون نقدشوندگی مناسب، ورود و خروج به موقع امکان پذیر نیست. در معاملات نوسانی چند درصد بالا و پایین می تونه سرمایه شما رو از بین ببره. بهتره برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال هیچ وقت کوین های ناشناخته با ارزش بازار پایین رو انتخاب نکنین.

• جامعه و تیم پروژه هم یکی دیگه ویژگی هایی هست که باید بررسی بشه. اساسا نه فقط در ارزهای دیجیتال، بلکه در بازار سهام هم یه جامعه قوی از سهم حمایت کنند، احتمال وجود کف های قیمتی معتبر بیشتر هست. همچنین اون ها معاملات اون رو متعادل نگه می دارن.

• شما باید قابلیت معامله در تعداد زیادی از صرافی ها رو هم بررسی کنین. هرچقدر یه ارز دیجیتال در صرافی های بیشتری معامله بشه، احتمالا نقدشوندگی بالاتری داره. حتی اگه حجم معاملات بالا نباشه، ارز دیجیتال مورد نظر رو در واچ لیست قرار بدین تا زمانی که حجم معاملات بالا بره.

معرفی 4 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری

بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری

الان که با ویژگی های رمز ارزهای مناسب برای نوسان گیری آشنا شدین، نوبت این رسیده تا با این ارزها اشنا بشین. ارزهای دیجیتالی که دارای نوسانات زیادی در قیمت خودشون هستن، به عنوان ارزهای دیجیتال پرنوسان مورد توجه خیلی از تریدرها و معامله گران قرار می گیرن. اما این ارزهای در عین مناسب بودن برای سرمایه گذاری به روش نوسان گیری، ممکنه خطرات زیادی هم داشته باشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی 5 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری بپردازیم.

  • اتریوم(ETH)

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری، ارز دیجیتال اتریوم هست که با نماد اختصاری ETH معامله میشه. البته باید توجه داشته باشین که با توجه به کارمزدهای بالای شبکه اتریوم، این رمز ارز برای معاملات روزانه نمی تونه انتخاب مناسبی باشه، ولی اگه در کیف پول خودتون اتریوم دارین، می تونین با خیال راحت با استفاده از استراتژی نوسان گیری معاملات پرسودی انجام بدین. شبکه اتریوم بلاک چین قدرتمندی داره. به همین دلیل هست که خرید اتریوم هم برای سرمایه گذاری و هم برای نوسان گیری انتخاب مناسبی هست.

  • شیبا اینو(SHIB)

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری، ارز دیجیتال شیبا اینو یا SHIB هست. شیبا اینو به عنوان یکی از شت کوین ها بازار شناخته میشه که شرایط ایمن تری نسبت به هم نوعان خودش داره. این ارز دیجیتال در سال گذشته رفتار قابل توجهی از خود نشون داد و شرایط ایده آلی رو برای سودآوری کاربران فراهم کرد. ضمن اینکه حجم معادلات اون هم به شکل چشمگیری زیاد شد و خرید شیبا رو خیلی ها انجام میدن.

  • ترون(TRX)

یکی دیگه از مناسب ترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری، ترون یا TRX هست. ارز دیجیتال ترون ابتدا در حجم زیادی توزیع شد. به همین دلیل هست که تا الان موفق به رشد قیمت چشمگیری نشده، ولی برای افرادی که به دنبال نوسان گیری در بازار ارزهای دیجیتال هستن، می تونه گزینه ای مناسب باشه. ارز دیجیتال ترون بلاک چین اختصاصی خودش رو دارن و کارمزد انجام تراکنش در این بلاک چین خیلی پایین هست. بنابراین، شما می تونین تراکنش های خودتون رو با پرداخت کمترین میزان کارمزد انجام بدین.

  • دوج کوین(DOGE)

خرید دوج کوین هم یکی دیگه از ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری هست که در دسته شت کوین ها قرار گرفته. این ارز دیجیتال تونسته خودش رو به شرایط ایده عالی برسونه و به عنوان یه رمز ارز خوب تثبیت کنه. با اینکه رسانه ها و شبکه های اجتماعی مختلف هم در راستای افزایش محبوبیت این پروژه تلاش های زیادی داشتن، ولی بلاک چین ضعیف و نرم افزارهای کند دوج کوین هنوز یکی از مهم ترین چالش های این پروژه هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی 4 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری، اطلاعاتی در مورد استراتژی نوسان گیری به شما ارائه کنیم و به معرفی ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری بپردازیم تا بهترین تصمیم رو برای انجام معاملات خودتون بگیرین. همونطور که گفتیم، با اینکه شما می تونین از همه ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری استفاده کنین، ولی باید مناسب ترین رمز ارز رو انتخاب کنین. مناسب ترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری ویژگی ها و مشخصات خاص خودش رو داره. از جمله از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری می تونیم به دوج کوین، شیبا اینو، اتریوم، ترون و..... اشاره کنیم.

 

 


نظرات کاربران در مورد معرفی 4 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری
  • اینها که چهارتا هست

سوال امنیتی :6+87 = ?