معرفی بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT

1402/02/16

معرفی بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT؛ آیا دوست دارین با این پلتفرم ها آشنا بشین؟ به نظر شما تبلیغ NFT چگونه است؟ چجوری پتانسیل فروش توکن های NFT خودمون رو افزایش بدیم؟ در صورت شکست یا موفقیت توکن غیرمثلی چیکار باید بکنیم؟ چرا باید پروژه های NFT خودمون رو تبلیغ کنیم؟ پلتفرم های مناسب برای تبلیغ توکن های NFT کدامند؟ چجوری با این پلتفرم ها کار کنیم؟

در دنیای دیجیتال هر چیزی مثل آثار هنری، ویدیوها، تصاویر، آلبوم های موسیقی، آهنگ ها و توییت ها می تونن به عنوان یه توکن غیرمثلی شناخته بشن. بعد از محبوبیت جهانی توکن های غیرمثلی در سال 2021، این توکن ها با مبالغ خیلی بالاتری به فروش رسیدن. شما هم می تونین وارد این حوزه بشین و با خرید و فروش توکن های NFT سود زیادی به دست بیارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث آموزش صرافی ارز دیجیتال اینانس، اطلاعاتی در مورد توکن های غیرمثلی به شما ارائه کنیم و به معرفی پلتفرم های مناسب برای تبلیغ NFT بپردازیم و دلیل تبلیغ پروژه های NFT رو مورد بررسی قرار بدیم.

چرا باید NFTهای خودتان را تبلیغ کنید؟

معرفی بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT

شاید واستون این سوال پیش اومده باشه که چرا باید NFTهای خودمون رو تبلیغ کنیم؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که در حالی که خلاقیت بانی هست که همیشه شکل خودش رو پیدا می کنه، فضای توکن های غیرمثلی فرصتی رو فراهم می کنه تا از استعدادهای خود مزایای زیادی به دست بیارین. در نتیجه درست مثل هنرهای سنتی و کارهای خلاقانه، فقثط ساختن چیزی و کنار گذاشتن اون در جایی که هیچ کس نمی تونه اون رو ببینه، خوب نیست. مگه اینکه شما قبلا یه شخصیت شناخته شده در صحنه باشین، هیچ کس نمیاد که در خونه شما رو بکوبه و درخواست دیدن آثار شما رو داشته باشه. در عوض باید خلاقیت خودتون رو از پشت بوم خونه فریاد بزنین.

چگونه پتانسیل فروش NFT خود را افزایش دهیم؟

جالب اینجاست که بدونین خیلی از طراحان و هنرمندان به دنبال نحوه ایجاد و فروش NFT به عنوان یه منبع درآمد جدید هستن. NFTها ممکنه از مالکیت کالاهای دیجیتال محافظت کنند، دسترسی به جوامع جدید رو فراهم کنند و حتی برای ثبت مالکیت اشیا در دنیای واقعی استفاده بشن. بنابراین، این نوع از توکن ها چیزی بیش از یه روش جدید برای فروش هنر هستن. شما برای خرید، فروش و تبلیغات NFT باید مثل هر کسب و کار دیگه ای، برنامه ریزی دقیق داشته باشین. برنامه ریزی کسب و کار شامل تجزیه و تحلیل دقیق بازار، قیمت و پیشنهادهات موجود هست.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت NFT

معرفی بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT

معرفی بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT

همونطور که گفتیم، بعد از ترند شدن توکن های غیرمثلی، گروه های زیادی اقدام به راه اندازی پروژه های NFT مختلف کردن. این پروژه ها از پلتفرم های مختلفی برای تبلیغ آثار خودشون استفاده می کنند. شما برای اینکه بتونین میزان فروش توکن های غیرمثلی خودتون رو افزایش بدین، باید بهترین پلتفرم ها رو برای تبلیغ NFT شناسایی کنین و بدونین چجوری میشه با این ابزارها کار کرد. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT بپردازیم.

  • توییتر

یکی از پلتفرم های مناسب برای تبلیغ NFT، توییتر هست. میشه گفت امروزه در پلتفرم توییتر، توکن های NFT زندگی می کنند و از بین میرن. در واقع غیرممکن هست که یه پروژه NFT در سال 2021 طراحی شده باشه و قابل مشاهده در پلتفرم توییتر نباشه. کاربران می تونن به دو روش اقدام به تبلیغ توکن های NFT خودشون در توییتر کنند. روش اول توییت کردن و یا پست کردن هست و روش دوم از طریق قابلیت Space هست.

  • اینستاگرام

یکی دیگه از پلتفرم های مناسب برای تبلیغ NFT، اینستاگرام هست. از اونجایی که پلتفرم اینستاگرام برای بازاریابی آثار هنری و تصاویر دیجیتال به عنوان یه بستر خوب عمل می کنه، کاربران می تونن برای تبلیغ مجموعه NFT خودشون از اینستاگرام استفاده کنند. برخی از معروف ترین آهنگ سازها هم از پلتفرم اینستاگرام برای جلب توجه بیشتر و انتشار یه پیش درآمد استفاده می کنند.

  • سرورهای دیسکورد

سرویس های دیسکورد هم یکی دیگه از بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT هست. تقریبا همه پروژه های محبوب توکن غیرمثلی دارای جامعه دیسکورد خود هستن. در دیسکورد ایجاد کامیونیتی کاری زمان بر هست، بنابراین، کاربران می تونن با پیوستن به گروه های مختلف، برای تبلیغ NFT خودشون از اون ها استفاده کنند. خیلی از سرورهای عمومی دیسکورد از جمله سرورهایی برای ارتقای مجموعه های جدید NFT اختصاص داده شدن.

  • گروه های تلگرام

تلگرام هم یکی دیگه از پلتفرم های مناسب برای تبلیغ NFT هست که در تلفن همراه و کامپیوتر قابل استفاده هست. این پلتفرم که از جمله برنامه های کاربردی خیلی محبوب در دنیا هست، بیشتر از 100 میلیون کاربر فعال در روز داره. نرخ استفاده از تلگرام نسبت به برنامه های پیام رسانی و شبکه های اجتماعی دیگه، 25 درصد بیشتر هست. شما هم می تونین با استفاده از تلگرام توکن های NFT خودتون رو تبلیغ کنین.

مقاله پیشنهادی: 6 روش کسب درآمد از NFT

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT، اطلاعاتی در مورد توکن های غیرمثلی به شما ارائه کنیم و به معرفی پلتفرم های مناسب برای تبلیغ NFT بپردازیم و دلیل تبلیغ پروژه های NFT رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، برندسازی پروژه های NFT با توجه به محبوبیت روزافزون اون ها تبدیل به موضوع خیلی مهمی شده. پروژه ها باید ارتباط محکمی با فالوورهای خود داشته باشن و به همه وعده هایی که دادن عمل کنند.


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ NFT
سوال امنیتی :7+58 = ?