معرفی صرافی گرین چنج(Green Change)

1402/02/08

صرافی گرین چنج یا Green Change؛ بستری برای خرید ارز دیجیتال و فروش آنها به صورت اسپات! آیا چیزی درباره این صرافی شنیدین؟ اصلا می دونین صرافی گرین چنج چیست؟ آیا سایت گرینچنج معتبر هست؟ نرخ کارمزدهای صرافی گرین چنج چقدر است؟ کار با صرافی گرین چنج چه مزایا و معایبی داره؟ صرافی Green Change از چه رمزارزهایی پشتیبانی می کنه؟

صرافی ارز دیجیتال در واقع پلتفرمی هست که در اون افراد می تونن رمزارزها رو خرید و فروش کنند. شما می تونین از این صرافی ها برای مبادله یه ارز دیجیتال با یه رمزارز دیگه استفاده کنین. امروزه صرافی های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و مشخصات خاص خودشون رو دارن و بر همین اساس مورد اسقبال افراد زیادی قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی صرافی گرین چنج، اطلاعاتی در مورد صرافی گرین چنج یا Green Change به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب صرافی گرین چنج بپردازیم و رمزارزهای پشتیبانی شده در این صرافی رو به شما یاد بدیم.

صرافی گرین چنج چیست؟

صرافی گرین چنج چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی گرین چنج چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی گرین چنج یا Green Change بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت اسپات هست که در سال 2021 تاسیس و راه اندازی شده و دفتر مرکزی اون در قبرس قرار داره. در واقع صرافی گرین چنج بخشی از صرافی تاپ چنج هست که در اون می تونین دلارهای خودتون رو تبدیل به ارزهای دیجیتال تبدیل کنین و اون ها رو به آدرس های مورد نظر خودتون انتقال بدین. همچنین می تونین از این سایت برای تبدیل رمزارزهای خود به دلار استفاده کنین.

جالب اینجاست که بدونین صرافی گرین چنج در ابتدا به صورت فارسی ارائه شده بود که بعد از مدتی زبان فارسی رو از روی سایت برداشتن و تغییراتی در پنل کاربری به وجود آوردن. در زمان نوشتن این مقاله، سایت صرافی Green Change به زبان انگلیسی در دسترس هست. توجه داشته باشین که صرافی گرین چنج برای ایرانیان به عنوان جایگزین صرافی های رمزارز خارجی وارد بازار شد و میشه از اون به عنوان کیف پول برای سرمایه گذاری و نگهداری توکن ها استفاده کرد. به این ترتیب، شما هم می تونین با استفاده از این صرافی خرید و فروش های خودتون رو انجام بدین.

مزایا و معایب صرافی گرین چنج چیست؟

مزایا و معایب صرافی گرین چنج چیست؟

همونطور که گفتیم، سایت صرافی گرین چنج بستری هست که کاربران و افراد می تونن در اون به خرید و فروش یا تبدیل ارزهای دیجیتال با همدیگه با نرخ کارمزد پایین بپردازن. سایت گرین چنج فارسی رو در گذشته پشتیبانی می کرد، ولی به دلیل مشکلات و تحریم های وضع شده علیه ایران، این صرافی تصمیم گرفت تا زبان فارسی رو از سایت خودش حذف کنه. استفاده از این صرافی مزایا و معایب زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب صرافی گرین چنج بپردازیم.

مزایای صرافی گرین چنج

  • بدون محدودیت برای ایرانیان
  • امکان احراز هویت
  • مناسب برای تبدیل ارز دیجیتال به دلار و بالعکس

معایب صرافی گرین چنج

  • تعداد کم ارز دیجیتال
  • نداشتن بازار فیوچرز

لیست رمزارزهای Green Change

حائز اهمیت هست که بدونین صرافی Green Change خودش رو در سال 2021 در بازار کریپتو به ثبت رسونده و به دلیل فعالیت کوتاه مدت خودش تا الان تونسته فقط 30 ارز دیجیتال رو برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در کیف پول های رمزارز فراهم کنه. با اینکه تیم توسعه دهنده این صرافی به صورت روزمره سعی می کنند تا این تعداد رو افزایش بدن، در ادامه بعضی از رمزارزهایی که صرافی گرین چنج پشتیبانی از اون ها رو ارائه می کنه، آورده شده:

  • بیت کوین(BTC)
  • اتریوم(ETH)
  • مونرو(XMR)
  • دش(DASH)
  • بایننس کوین(BNB)
  • ریپل(XRP)
  • لایت کوین(LTC)
  • ترون(TRX)
  • آیاس(EOS)

آیا ایرانیان می توانند در صرافی گرین چنج فعالیت کنند؟

آیا ایرانیان می توانند در صرافی گرین چنج فعالیت کنند؟

به نظر شما آیا ایرانیان می توانند در صرافی گرین چنج فعالیت کنند؟ بهتره بدونین یکی از مشکلات معامله گران ایرانی برای کار با صرافی های خارجی مسئله موضع گیری صرافی در برابر کاربران ایرانی هست. چون هم اکنون خیلی از صرافی های معتبر خارجی به دلیل پیروی از قوانین بین المللی هیچ خدماتی رو به کاربران ایرانی ارائه نمیدن. همچنین صرافی گرین چنج به دلیل ماهیت کاری متفاوت نسبت به صرافی های ارز دیجیتال، تابع قوانین بین المللی نیست و بدون مشکل به ایرانیان خدمات ارائه میده. صرافی Green Change نیازی به VPN یا آی پی ثابت نداره. شما با هر IP می تونین وارد این صرافی بشین. البته باید باز با احتیاط عمل کنید و تا جایی که ممکن هستش مدارک و مشخصاتی که ثبات کنه ایرانی هستید رو در این صرافی ارائه ندید. چون گزارش هایی از مسدودکردن حساب کاربران ایرانی در این صرافی هم به دست ما رسیده بود. بنابراین حتما از وی پی ان با آی پی ثابت استفاده نمایید و از نگه داشتن دارایی های خود در این صرافی جدا خودداری نمایید.

بررسی پشتیبانی صرافی گرین چنج

یکی از موارد مهمی که باید در زمان انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال مورد توجه قرار بگیره، پشتیبانی صرافی هست که در صورت بروز مشکل در زمان خرید و فروش بتونه پاسخگو باشه. عدم پاسخگویی مناسب پشتیبانی یه صرافی می تونه ضررهای زیادی رو برای تریدرها و کاربران به وجود بیاره. پشتیبانی صرافی گرین چنج با ادبیات خیلی مناسب و سرعت زیاد در پاسخگویی تونسته این نیاز رو به خوبی برطرف کنه. کاربران می تونن از طریق ایجاد تیکت، چت آنلاین 24 ساعته، واتساپ و تماس تلفنی با پشتیبانی این صرافی ارتباط برقرار کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی صرافی گرین چنج، اطلاعاتی در مورد صرافی گرین چنج یا Green Change به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب صرافی گرین چنج بپردازیم و رمزارزهای پشتیبانی شده در این صرافی رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، که صرافی گرین چنج بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت اسپات هست که در سال 2021 تاسیس و راه اندازی شده و دفتر مرکزی اون در قبرس قرار داره. این صرافی مزایای زیادی به همراه داره که باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. قابل ذکر هست که کاربران ایرانی هم می تونن با این صرافی کار کنند و نیازی به VPN یا IP ثابت نیست.


نظرات کاربران در مورد معرفی صرافی گرین چنج(Green Change)
سوال امنیتی :3+94 = ?