معرفی مشاور سابق ریپل به عنوان نایب رئیس فدرال رزرو

1401/01/27
معرفی مشاور سابق ریپل به عنوان نایب رئیس فدرال رزرو

پس از کناره گیری سارا بلوم راسکین، رئیس سابق هیئت مدیره فدرال رزرو، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، اعلام کرد که قصد دارد مایکل بار، مقام سابق دولت اوباما و استاد حقوق را به عنوان معاون نظارت بر بانک مرکزی معرفی نماید. پست معاون نظارت در فدرال رزرو از زمان پایان دوره ریاست فرمانداری راندال کوارلز در اکتبر 2021 خالی بوده است.
در اطلاعیه روز جمعه، 15 آوریل کاخ سفید اعلام کرد که مایکل بار، انتخاب بایدن برای نظارت بر فدرال رزرو و تعیین دستور کار نظارتی برای رهبری آن خواهد بود. وی از سال 2015 تا 2017 در هیئت مشاوران ریپل لبز بوده، به عنوان دستیار وزارت خزانه داری برای مؤسسات مالی در زمان رئیس جمهور سابق باراک اوباما خدمت کرده و دوره هایی را در مورد مقررات مالی در دانشگاه میشیگان تدریس کرده است. به گفته کاخ سفید، او "معمار کلیدی" قانون فرانک بوده، قانونی که همچنان بر سیاست های مالی در ایالات متحده تأثیرگذار است.
پرزیدنت بایدن گفت: مایکل بار از همه طیف های سیاسی حمایت می شود و سنا بر اساس دو حزب وی را تایید کرده است. به گفته رئیس جمهور ایالات متحده، با توجه به اینکه پست معاون نظارت از زمان پایان دوره ریاست فدرال رزرو، راندال کوارلز، رئیس فدرال رزرو در اکتبر 2021، خالی است وی مایکل بار را برای این سمت برگزیده است. شرود براون، سناتور اوهایو نیز که ریاست سنا را بر عهده دارد، با اشاره به نیاز به هیئت مدیره کامل فدرال رزرو گفت که از نامزدی او حمایت خواهد کرد.

واکنش سنا به نامزد پیشنهادی جو بایدن برای معاونت فدرال رزرو

مشخص نیست که آیا حزب گرایی ممکن است نقشی در انتقال نامزدی احتمالی مایکل بار از طریق کمیته و رای کامل سنا داشته باشد یا خیر! سارا بلوم راسکین، ، اولین منتخب بایدن برای معاونت نظارتی فدرال رزرو، در ماه مارس توسط سنا رد شده است. در آن زمان، اعضای جمهوری خواه کمیته بانکی سنا، جلسه ای را با هدف بررسی گزینه های بایدن برای رأی گیری در سنا تحریم کردند.
سنا هنوز انتخاب های بایدن را برای ریاست فدرال رزرو، نایب رئیس و دو فرماندار، به ترتیب جروم پاول، لائل برینارد، لیزا کوک و فیلیپ جفرسون تایید نکرده است. پاول از 4 فوریه در غیاب رای کامل سنا به عنوان رئیس موقت خدمت می کند و برینارد نیز به عنوان عضوی از هیئت، ریاست فدرال رزرو را بر عهده دارد.
وظایف اصلی فدرال رزرو شامل اجرای سیاست های پولی ملی، نظارت و تنظیم بانک ها، حفظ ثبات مالی و ارائه خدمات بانکی است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد معرفی مشاور سابق ریپل به عنوان نایب رئیس فدرال رزرو
سوال امنیتی :3+36 = ?