مقامات فدرال رزرو از تجارت ارزهای دیجیتال منع خواهند شد

1400/11/30
مقامات فدرال رزرو از تجارت ارزهای دیجیتال منع خواهند شد

جروم پاول رییس فدرال رزرو آمریکا چند وقت پیش اعلام کرده که قصد ندارد تجارت ارزهای دیجیتال را ممنوع کند. در حالی که چین رویکرد خصمانه خود در رابطه با ممنوعیت رمز ارزها ادامه می دهد به نظر می رسد ایالات متحده آمریکا رویکرد متفاوت و روشنفکرانه تری در پیش گرفته است.

تصویب قوانین سخت گیرانه جدید توسط فدرال رزرو

کمیته بازار ازاد فدرال رزرو آمریکا که یکی از زیر مجموعه های سیاست گذاری فدرال رزرو است. روز پنجشنبه خرید سهام انفرادی توسط مقامات ارشد بانک مرکزی را ممنوع کرد و مجموعه گسترده ای از محدودیت های دیگر را برای فعالیت های سرمایه گذاری آنها رونمایی کرد، همچنین این کمیته، اعلام کرد که اکثر محدودیت ها از اول ماه مه (اردیبهشت) اعمال خواهند شد. و در بیانیه خود اعلام داشت که مقامات ارشد که همچنان در این سازمان مشغول به کار هستند یک سال فرصت دارند تا همه دارای های خود را بفروشند

بنابراین در متن این قانون اشاره شده که تمامی کارکنان و مدیران این سازمان همسر و فرزند زیر 18 سال آنها از خرید ارز دیجیتال، بازار سهام، صندوق های سرمایه گذاری، اوراق قرضه و بهادار، بورس کالا، ارزهای خارجی و بسیاری موارد دیگر منع خواهند شد. اگرچه هنوز  این قانون تصویب نشده است اما بسیاری از قانونگذاران ایالات متحده، خواستار تصویب قانونی برای منع اعضای کنگره از مالکیت یا تجارت سهام شده اند.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مقامات فدرال رزرو از تجارت ارزهای دیجیتال منع خواهند شد
سوال امنیتی :8+44 = ?