نبرد میم کوین ها؛ نوسانات قیمتی دوج کوین در مقایسه با شیبا اینو

1401/06/08
نبرد میم کوین ها؛ نوسانات قیمتی دوج کوین در مقایسه با شیبا اینو

پس از فروش 28 آگوست، بازار ارزهای دیجیتال غافلگیر شد. در میان بازار گسترده فروش، دو میم کوین دوج کوین و شیبا اینو بیشتر ضرر را دیده اند. هر دو توکن پیش از این اقدام در روند صعودی بوده اند.

طبق داده های کوین مارکت کپ؛ دوج کوین همچنان بالاتر از رقیب خود، شیبا اینو رتبه بندی شده و در رتبه 10 بازار قرار داشته است. با این حال، شیبا اینو جایگاه خود را از دست داده و پس از دو پله سقوط در چند روز گذشته، جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده است.

قیمت دوج کوین در زمان نگارش، پس از 3.54 درصد افزایش در روز گذشته و کاهش 7.09 درصدی در طول هفته، با 0.061 دلار معامله شده است. شیبا اینو نیز پس از کاهش 3.25 درصدی در 24 ساعت گذشته، با 0.00001193 دلار معامله شد. شیبا اینو در هفته گذشته بیش از 7 درصد کاهش یافته است.

پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو؛ قیمت اکثر ارزهای دیجیتال کاهش یافت بدین ترتیب سودآوری معامله گران نیز کاهش یافت. طبق گفته سنتیمنت، تریدرهای دوج کوین و شیبا اینو هر دو ضرر کرده اند، با این حال شیبا اینو در نمودار MVRV یا نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی، عملکرد بهتری داشته است.

دلایل روند صعودی دوج کوین و شیبا اینو

در حالی که اکثر آلت کوین ها در وضعیت قرمز قرار دارند، علاقه عمومی به دوج کوین در چند روز گذشته به شدت افزایش یافته است. طبق گزارش LunarCrush، دوج کوین در هفته گذشته رتبه سوم از نظر مشارکت اجتماعی را در بین ارزهای دیجیتال کسب کرده است، در مقایسه شیبا اینو در رده هفتم این فهرست قرار گرفته است.

براساس داده های Whale Stats، انباشت دوج کوین در میان 100 نهنگ برتر بایننس اسمارت چین در چند هفته اخیر به شدت افزایش یافته است. در زمان نگارش این نهنگ ها بیش از 5.58 میلیون دلار دوج کوین نگهداری می کردند. علاوه بر این، دوج کوین پرمصرف ترین قرارداد هوشمند در بین 4000 نهنگ برتر بایننس اسمارت چین در 24 ساعت گذشته بوده است.

از سوی دیگر، جامعه شیبا منتظر راه اندازی بازی Eternity شیبا اینو بوده و قیمت شیبا اینو با توجه به انتشار این خبر افزایش نسبی یافته است. براساس اظهارات توسعه دهنده پروژه Shiba Eternity، ویلیام ولک این بازی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. چنین تحولی باعث احساسات مثبت سرمایه‌ گذاران و همچنین روند صعودی این توکن شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نبرد میم کوین ها؛ نوسانات قیمتی دوج کوین در مقایسه با شیبا اینو
سوال امنیتی :1+67 = ?