نهنگ دوج کوین بعد از 9 سال بیدار شد!

1401/11/18
نهنگ دوج کوین بعد از 9 سال بیدار شد!

 یک نهنگ دوج کوین پس از 9 سال از خواب بیدار شد! در روز گذشته پلتفرم مشهور Whale Alert در یه پست توییتری توضیح داد که یه کیف پول قدیمی و نهنگ دوج کوین بعد از مدت ها عدم فعالیت دوباره زنده شده و در حال انتقال دارایی های خودش هست. همین موضوع باعث شده تا بازار معاملاتی ارز دیجیتال دوج کوین هیجانی بشه و حجم معاملاتی 24 ساعته دوج کوین به صورت چشمگیری افزایش پیدا کنه. به نظر شما این نهنگ چرا بعد از این همه مدت بیدار شده و دارایی های خودش رو انتقال میده؟ قیمت دوج کوین بالا میره یا پایین؟ چه اتفاقی قراره بیفته؟! در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

یک آدرس غیرفعال با بیش از 2 میلیون DOGE فعال شده است.

جالب اینجاست که بدونین سایت Whale Alert که تراکنش های ارزهای دیجیتال بزرگ رو ردیابی و پیگیری می کنه، گزارش کرده که یه آدرس دوج کوین غیر فعال با 2.04 میلیون واحد DOGE برای اولین بار بعد از گذشت 9 سال دوباره فعال شده و دوج کوین های خودش رو جابجا می کنه. همچنین داده های منتشر شده توسط پلتفرم Whale Alert نشون میده که این نهنگ از 31 دسامبر سال 2013 فعالیت نمی کرد و دوج کوین های خودش رو هیچ وقت به جایی منتقل نکرده ولی اکنون در حال انتقال دارایی های خود هست.

نهنگ یه شخصی که صاحب این آدرس دوج کوین قدیمی هست، 9 سال پیش حدود 800 دلار ارز دیجیتال دوج کوین خریده که الان با سود 23 هزار درصدی از خواب بیدار شده. معلوم نیست که دلیل این بیداری یا خواب طولانی چیه، ولی این اتفاق کمی بعد از اعلام ایلان ماسک مبتنی بر اینکه می خواد پلتفرم های شبکه های اجتماعی، سیستم پرداخت ارزهای دیجیتالی مثل دوج کوین رو در خودش جای بده، اتفاق افتاده.

دفعه اول نیست که کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال شاهد بیدار شدن یه آدرس بعد از چندین سال فعالیت نداشتن از خواب بیدار میشه. با این وجود، این اولین بار نیست که پلتفرم Whale Alert جزئیات یه کیف پول خوابیده دوج کوین رو که بعد از چندین سال عدم فعالیت زنده شد رو به اشتراک می ذاره. مثلا در نوامبر 2020 این سایت العام کرد که یه کاربر ناشناس بعد از هش سال فعالیت نداشتن، از خواب بیدار شده و دارای 2.37 میلیون واحد دوج کوین بود. بیشتر کاربران و معامله گران بازار کریپتوکارنسی ها پیش بینی کردن که دلیل بیدار شدن این نهنگ فروش ارز دیجیتال دوج کوین بعد از قرار گرفتن در سیستم پرداخت ارزهای دیجیتال توییتر هست.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ دوج کوین بعد از 9 سال بیدار شد!
سوال امنیتی :8+48 = ?