نهنگ های شیبا دوباره غوغا به پا کردند!

1401/11/03
نهنگ های شیبا دوباره غوغا به پا کردند!

 نهنگ های شیبا دوباره غوغا به پا کردند! همونطور که می دونین، نهنگ های ارز دیجیتال شیبا اینو(shib) به انباشت میم کوین مورد علاقه خودشون ادامه میدن. به تازگی نهنگ های شیبا اینو و ارز دیجیتال اتریوم رابطه عمیقی با همدیگه برقرار کردن. نهنگ ها مشغول جمع کردن میم کوین شیبا با قیمت های تخفیفی در بازار بودن. چند نهنگ خرید شیبا رو به مقدار زیادی انجام دادن. جامعه کاربران و در اصل هولدرهای ارز دیجیتال شیبا اینو ادعا می کنند تعدادشون به چند میلیون نفر رسیده. اون ها دست به دست هم داده و شبانه روزی در شبکه های اجتماعی فعالیت و تبادل نظر می کنند. طبق خبری که به تازگی به دستمون رسیده، نهنگ های شیبا اینو دوباره غوغا به پا کردن و خریدهای بزرگی انجام دادن. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع باشین.

دلیل توجه گسترده نهنگ ها به شیبا اینو چیست؟

میم کوین ها فصل جدیدی رو در بازار ارزهای دیجیتال رقم زدن. ارزهای دیجیتالی که مبتنی بر جامعه هستن، طرح و برنامه چندان خاصی ندارن و فقط بر مبنای حمایت اعضای جامعه خودشون شکل گرفتن. هرچند بعضی از میم کوین ها در مسیر حرکت خودشون برنامه های جانبی رو هم تعریف می کنند تا به واسطه اون کاربردهایی رو برای خودشون دست و پا کنند، بی شک یکی از مشهورترین میم کوین ها ارز دیجیتال شیبا اینو هست.

طرفداران و دارنده های ارز دیجیتال SHIB ادعا می کنند که تعدادشون خیلی زیاده. اون ها دست به دست هم دادن و شبانه روزی در شبکه های اجتماعی فعالیت و تبادل نظر می کنند به امید اینکه بتونن قیمت شیبا رو باز هم افزایش بدن. با اینکه سازنده این توکن با اسم مستعار ریوشی SHIB رو یه رمز ارز مردمی خطاب می کنه، ولی در این بازار هم بخش قابل توجهی از کل عرضه در اختیار نهنگ ها قرار داره. توکن SHIB به لطف قیمت پایین، حتی با مبالغ کم قابل خریداری هست.

نهنگ های شیبا دوباره غوغا به پا کردند!

طبق خبری که منتشر شده، نهنگ های شیبا اینو به انباشت میم کوین مورد علاقه خودشون ادامه میدن. داده های ارائه شده توسط پلتفرم ردیابی WhaleStats نشون میده که در 24 ساعت گذشته نهنگ های بزرگ در شبکه اتریوم تریلیون ها واحد شیبا خریداری کرده و ذخایر شیبای خودشون رو به میزان قابل توجهی افزایش دادن. بر اساس آمار WhaleStats در 24 ساعت گذشته ارزش دلاری ذخایر شیبای نهنگ ها از 578.489.756 دلار به 624.917.962 دلار افزایش پیدا کرده. یعنی مجموعه ذخایر شیبا اون ها 2.534.750.613.246 واحد بیشتر شده. طبق داده های منتشر شده، شیبا بعد از اتریوم و استیبل کوین تتر همچنان در رتبه سوم برترین دارایی های این نهنگ ها قرار داره.

همونطور که در اخبار قبلی هم گفته شد، شیتوشی کوساما توسعه دهنده اصلی شیبا به تازگی متن بیوی حساب خودش رو در توییتر تغییر داده که بر اساس اون پیش بینی میشه نسخه بتای بلاک چین لایه دوم شیباریوم در روز ولنتاین 14 فوریه راه اندازی میشه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های شیبا دوباره غوغا به پا کردند!
سوال امنیتی :4+63 = ?