همکاری شبکه Hedera و یک بانک کره ای با هدف راه اندازی آزمایشی استیبل کوین KRW

1400/09/10
همکاری شبکه Hedera و یک بانک کره ای با هدف راه اندازی آزمایشی استیبل کوین KRW

بانک shinhan کره جنوبی و شبکه Hedera Hashgraph، ضمن اعلام همکاری خود از اجرای مراحل اولیه راه اندازی استیبل کوین KRW با هدف انجام حواله بین المللی خبر دادند. این استیبل کوین جدید که توسط بانک shinhan کره جنوبی ارائه شده¬اند، برای حواله های بین المللی مورد استفاده قرار میگیرند. ارز KRW میتواند در عرض چند ثانیه پول های بین اللملی را با کارمزدی بسیار ناچیز و با استفاده از شبکه Hedera، ارسال کند.

دلیل انتخاب شبکه Hedera

استیبل کوین KRW

در سیستم‌های مالی فعلی، وقتی افراد یا سازمان‌ها از حواله‌های بین‌مرزی استفاده می‌کنند، مشتری ها هزینه‌های بالای بانک های واسطه را پرداخت میکنند. همچنین برای نقل و انتقالات برون مرزی، بین کشورهایی که فاقد نقدینگی و شبکه مستقیم هستند، مشتریان معمولاً معادل بیست تا هشتاد دلار اضافی برای کارمزد واسطه‌ها علاوه بر کارمزد انتقال عادی بین‌مرزی می‌پردازند. همچنین تو این شرایط انجام معاملات معمولاً سه تا هفت روز طول می¬کشد.
 یکی از ایرادات دیگر سیستم های مالی فعلی این است که، مشتری ها در حین معامله هیچ دیدی ندارند و نمی¬توانند فرآیند انتقال خود را پیگیری کنند. با راه حل استیبل کوین KRW که توسط بانک ها توسعه داده شده است، افراد و سازمان ها می توانند وجوهی را در یک استیبل کوین با کارمزدهای بسیار کم ارسال و دریافت کنند.

استیبل کوین کوین KRW

صرافی بایننس و KRW

shinhan قصد دارد استیبل‌کوین‌هایی با پشتوانه وون کره جنوبی (KRW) ضرب کند و بانک شریک نیز استیبل‌کوین‌هایی را با پشتیبانی ارز محلی خود ضرب خواهد کرد. کاربران می توانند استیبل کوین مبتنی بر KRW را که Shinhan صادر می¬کند، خریداری کرده و به یک حساب در بانک شریک ارسال کنند. سپس گیرنده می‌تواند وجوه را در یک استیبل کوین محلی دریافت کند و آن را با ارز مورد نظر خود مبادله کند. این دو بانک از سرویس اجماع هدرا (HCS) برای پیگیری و ثبت تراکنش ها و تایید نرخ ارز در زمان هر تراکنش استفاده خواهند کرد.
منس هارمون، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Hedera، در این مورد گفته است: "فرصتی عظیم برای حذف واسطه و ایجاد این فرآیند که به طور چشمگیری کارآمدتر و مقرون به صرفه تر است، وجود دارد و بیشترین پول ممکن را به افرادی که اغلب به آن نیاز فوری دارند، میرساند."
به روزترین اخبار ارز دیجیتال را در ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد همکاری شبکه Hedera و یک بانک کره ای با هدف راه اندازی آزمایشی استیبل کوین KRW
سوال امنیتی :7+39 = ?