ورود مک دونالد به دنیای مجازی متاورس

1400/11/21
ورود مک دونالد به دنیای مجازی متاورس

غول فست فود یعنی شرکت مک دونالد ظاهرا در حال طراحی برنامه هایی برای تبدیل شدن به بخشی از متاورس است. بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان 10 درخواست برای ارائه کالاهای مجازی و محصولات نوشیدنی در قالب فایل‌های رسانه‌ای قابل دانلود ثبت کرده است، این کالاهای مجازی حاوی توکن های غیر قابل تعویض (NFT) میباشند. شعبه اصلی مک دونالد که در شیکاگو مستقر است در حال آماده شدن برای راه اندازی یک رستوران مجازی با کالاهای واقعی و مجازی (رستوران مجازی انلاین است که سفارش ها را دری منزل تحویل می دهد) است، و همچنین قصد دارد خدمات سرگرمی کنسرت‌ها و رویدادهای دنیای متاورس را راه اندازی کند.
بنا بر گذارش های به دست آمده مک دونالد که به عنوان بزرگترین زنجیره فست فود در دنیا شناخته میشود چندین ماه است که در فضای ارزهای دیجیتال مشغول است. تیم رسانه‌های اجتماعی رستوران نیز در هفته‌های اخیر به طور فزاینده‌ای درگیر بحث‌های رمزنگاری در توییتر شده‌اند. همچنین برنامه های کاربردی علامت تجاری اخیر از مک دونالد نشان می دهد که این شرکت به NFT ها و جهان های مجازی توجه دارد. همانطور که جاش گربن، وکیل علامت تجاری این شرکت در یک توییت در روز چهارشنبه تاکید کرد، این شرکت در 4 فوریه درخواست ها را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ارسال کرده است. اگه دوست دارید بدونین که NFT چیست؟ مقاله ای که بطور تخصصی در این زمینه نوشتیم رو مطالعه نمایید.

شرکت های که وارد دنیای متاورس و NFT شده اند.

سرآشپز مک دونالد که یک فرد آمریکایی چینی است میخواهد با طرف داران خود سال نوی چینی را در دنیای متاورس جشن بگیرد. مک دونالد اولین شرکت بزرگی نیست که علاقه آشکاری به متاورس نشان می دهد. سایر شرکت‌های چند ملیتی مانند آدیداس، نایک، کوکاکولا و ویزا در ماه‌های اخیر از NFT و متاورس به درجات مختلفی استقبال کرده‌اند.در همین حال، غول سرگرمی یعنی شرکت دیزنی در حال استخدام یک متخصص NFT است. اما بزرگ‌ترین حرکت از فیس‌بوک انجام شده است که اکنون به نام متا شناخته می‌شود. مارک زاکربرگ با اعلام تغییر نام تجاری شرکت فیس بوک در اکتبر 2021، گفت که این شرکت برای زنده کردن متاورس در حال تغییر است. از آنجایی که NFT و متاورس در دنیا به طور روز افزون مورد توجه قرار می گیرند، این احتمال وجود دارد که شرکت های بزرگ بیشتری به دنبال پیروی از زاکربرگ و رونالد مک دونالد وارد این عرصه شوند

جدیدترین و بهترین اخبار حوزه ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ورود مک دونالد به دنیای مجازی متاورس
سوال امنیتی :7+61 = ?