ویزا با بیت کوین وارد رقابت شد!

1401/12/02
ویزا با بیت کوین وارد رقابت شد!

ویزا با بیت کوین وارد رقابت شد! بر اساس داده های منتشر شده، قیمت بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با داشتن قیمت 24.365 دلاری و ارز بازار 470.16 میلیارد دلاری اکنون کمی بالاتر از ویزا کارت یا Visa هست که ارزش بازار اون 469.87 میلیارد دلار هست. همونطور که می دونین بیت کوین و ویزا کارت هر کدوم نوعی روش پرداخت هستن که شما می تونین با استفاده از اون ها پرداخت های خودتون رو انجام بدین و به سراسر نقاط جهان پول بفرستین. اکنون این روش های پرداخت با همدیگه رقابت می کنند. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با ویزا کارت (Visa)

شاید از افراد مختلفی که از ویزات کارت استفاده کردن، تعریف متفاوتی در مورد این روش پرداختی شنیده باشین. ویزا کارت یا Visa به مجموعه ای از کارت ها شامل کارت های اعتباری، نقدی، پیش پرداخت گفته میشه که طیف وسیعی از خدمات خودش رو به کاربرانش ارائه میده. با استفاده از ویزا کارت می تونین در همه کشورها پرداخت انجام بدین، به سایر کشورها پول ارسال و یا از اون ها دریافت کنین و از سایت اینترنتی سراسر دنیا خرید کنین. ویزا کارت شرکت مالی آمریکایی هست که البته دفتر مرکزی اون در کالیفرنیا، ایالات متحده واقع شده. ارائه تسهیلات مالی در سراسر دنیا بر عهده این شرکت هست که سرمایه زیادی پشت این شرکت قرار داره.

ویزا با بیت کوین وارد رقابت شد!

بر اساس گزارش ها، با قیمت در حال حاضری 24365 دلاری بیت کوین، ارزش بازار 470.16 میلیارد دلاری اون اکنون کمی بالاتر از Visa هست که ارزش بازار اون 469.87 میلیارد دلار هست. به گفته شرکت ها این سومین بار هست که بیت کوین ارزش رتبه بازار ویزا رو تغییر میده. اولین بار ای اتفاق در اواخر دسامبر 2020 رخ داد، زمانی که بیت کوین هم برای اولین بار به 25 هزار دلار رسید. این تغییر طی یه افزایش قیمت به دست اومد که بیت کوین شاهد افزایش از 10200 دلار در سپتامبر 2020 به 63170 دلار در آوریل 2021 بود.

جالب اینجاست که بدونین ویزا کارت دوباره بین ژوئن و اکتبر 2022 پیشتاز شد و بعد از اون بیت کوین برای لحظه های کوتاهی در 1 اکتبر دوباره پیشتاز شد و از ویزا پیشی گرفت. زمانی که سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX بیش از 100 میلیارد دلار از بیت کوین رو در چهار روز بین 6 تا 10 نوامبر 2022 از بین برد، این برتری هم بیشتر شد. با این وجود، از اون زمان بیت کوین بهبود پیدا کرده و 65 میلیارد دلار اضافی رو در ارزش بازار 408 میلیارد دلاری خودش در 6 نوامبر جمع آوری کرده تا از غول پردازش پرداخت پیشی بگیره.

 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ویزا با بیت کوین وارد رقابت شد!
سوال امنیتی :9+76 = ?