پذیرش دوج کوین و شیبا اینو توسط AMC بزرگترین سینمای زنجیره‌ای در جهان

1400/12/11
پذیرش دوج کوین و شیبا اینو توسط AMC بزرگترین سینمای زنجیره‌ای در جهان

مشتریان AMC Theaters در این ماه می‌توانند با استفاده از پردازشگر پرداخت بلاک چین BitPay با کوین‌ های میم محبوب Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) هزینه بلیط های این شرکت را پرداخت کنند. آدام آرون، مدیر عامل AMC برای تایید این خبر در توییتر نوشت: BitPay برای پرداخت‌ های آنلاین AMC در وب‌ سایت ما تا 19 مارس فعال خواهد شد و تا 16 آوریل روی برنامه ‌های موبایلی خواهد بود. مقاله ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟ شما رو کامل با این ارز اشنا خواهد کرد.
AMC قبلا برنامه ‌های ارزهای دیجیتال خود را در اوایل آگوست سال 2021 به عنوان بخشی از هدف گسترده ‌تر خود برای اصلاح سیستم‌ های پرداخت دیجیتال معرفی کرده بود.
سیستم زنجیره ای سینما در نوامبر 2021 پذیرش بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیتکوین کش را برای پرداخت ‌های آنلاین شروع و قول داد که بعداً Dogecoin و Shiba Inu را اضافه کند. این حرکت پس از اعتراض طرفداران دو شت کوین معروف در توییتر به دلیل حذف آنها آغاز شد. طبق نظرسنجی مدیرعامل آرون در خصوص پرداخت و خرید آنلاین بلیط فیلم و امتیازات تئاتر با استفاده از DOGE یا رقیبش SHIB که در توییتر انجام شد، این شرکت تصمیم گرفت شیبا اینو و دوج کوین را به سیستم پرداخت خود اضافه کند. 
AMC، بزرگترین زنجیره تئاتر در سراسر جهان، بیش از 10000 صفحه نمایش و بیش از 1100 سالن دارد. آخرین اعلامیه AMC در بحبوحه افزایش قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال منتشر شد.
 در زمان انتشار این خبر Dogecoin در 24 ساعت گذشته 9.52 درصد افزایش یافته و قیمت فعلی آن 0.1354 دلار است. در همین حال، ارز SHIB  با 14.87 درصد افزایش در روز به قیمت فعلی 0.0000272 دلار رسیده است.

 سرعت رشد میم کوین ها 

بر اساس انتظار تحلیلگران، شت کوین های رده بالای بازار مثل ارز DOGE و SHIB توجه بازار را به خود جلب کرده اند. تصمیم AMC به عنوان یک گام بزرگ برای پذیرش ارز دیجیتال مورد استقبال قرار گرفته است. به عنوان مثال، بیلی مارکوس، یکی از خالقان  Dogecoin، مشاهده کرد که پرداخت با DOGE در تئاترهای AMC بشدت فزاینده خواهد بود.
این شرکت مستقر در کانزاس علاوه بر پذیرش پرداخت ‌های دیجیتال و ارائه NFTها به سهامداران خود، در جهت ایجاد و توسعه ارز دیجیتال خود نیز فعال میباشد.
با پذیرش DOGE و SHIB به عنوان روش پرداخت، AMC به شرکت‌ های Newegg، Dallas Mavericks Store و Travala که در ماه‌ های اخیر این کار را انجام داده ‌اند، می پیوندد. گزارش ‌ها حاکی از آن است که eBay شرکت بعدیست که از Dogecoin بعنوان سیستم پرداخت استفاده خواهد کرد.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش دوج کوین و شیبا اینو توسط AMC بزرگترین سینمای زنجیره‌ای در جهان
سوال امنیتی :2+72 = ?