پذیرش کمک های مالی توسط بنیاد توانبخشی در کانادا با شیبا اینو

1400/12/09
پذیرش کمک های مالی توسط بنیاد توانبخشی در کانادا با شیبا اینو

بنا به گزارش رسانه های محلی، بنیاد بیمارستان توانبخشی گلنروز که در آلبرتا، در کانادا واقع شده است، از این پس کمک های مالی ارز های دیجیتال، از جمله میم کوین شیبا اینو را خواهد پذیرفت. همچنین این موسسه اعلام کرد:  افزودن گزینه ارز های دیجیتال به دلیل مشارکت آن با استارتاپ بشردوستانه The Giving Block امکان پذیر خواهد شد.
بنیاد توانبخشی گلنروز ، اولین بنیاد مراقبت ‌های بهداشتی در استان آلبرتای غربی است که پشتیبانی از پرداخت‌های ارز دیجیتال را امکان ‌پذیر و در جهت تسهیل انتقال ارزها تلاش خواهد کرد.
مدیرعامل GRHF Mark Korthuis می‌گوید که این سازمان بر فن آوری و تحقیق متمرکز است، و با توجه به آن نیازمند کمک های جهانی در جهت توسعه دانش می باشد. به همین دلیل ارزهای دیجیتال یک قدم منطقی به نظر می‌رسند. همچنین بنیاد بیمارستان توانبخشی گلنروز در جهت توسعه دانش، بورسیه های متعددی را به افراد کم توان اختصاص میدهد. از این رو ارزش سرمایه گذاری برای این بنیاد بسیار ضروری است و از آنجایی که کمک های دیجیتال گسترده گی بیشتری دارند تمایل بیشتری نسبت به آن نشان میدهند. همچنین وی پیش‌بینی می‌کند که ارزهای دیجیتال در نهایت نقش مهم ‌تری در جهان بازی خواهند کرد.

نحوه اهدای کمک های مالی از طریق ارزهای دیجیتال

کسانی که مایل به کمک به بنیاد بیمارستان توانبخشی گلنروز هستند، باید یک حساب کاربری جدید در وب سایت Giving Block ایجاد کنند و یک ارز دیجیتال خاص را از  منوی پیشنهاد شده انتخاب کنند.
مدیر اجرایی کنسرسیوم بلاک چین، کولیا کارینگتن، می گوید: ارز BTC اکنون به یک منبع مهم تامین مالی برای سازمان های خیریه تبدیل شده است، و مشاهده اقدامات بنیاد بیمارستان توانبخشی گلنروز در جهت پذیرش بیت کوین و توکن های مختلف به عنوان کمک مالی تحسین برانگیز است و این گامی عالی به سوی پذیرش گسترده بیت کوین می باشد.

نگرانی های زیست محیطی در مورد ارزهای دیجیتال

سازمان‌ های بیشتری مایل به پذیرش ارزهای دیجیتال بعنوان کمک های مردمی هستند. با این حال، تأثیر زیست ‌محیطی دارایی‌ های دیجیتال همچنان یک مسئله پایدار است و گسترش تعامل با ارزهای دیجیتال فعالان محیط زیستی بسیاری را نگران آینده کرده است.
همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بنیاد موزیلا کمک های مالی ارزهای دیجیتال را به دلیل انتشار  CO2 مرتبط با فعالیت ماینرهای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم متوقف کرده است. همچنین سال گذشته سازمان بین المللی نجات حیوانات غیرانتفاعی بریتانیا IAR نیز کمک های مالی ارزهای دیجیتال را به دلیل نگرانی های آب و هوایی کنار گذاشت.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش کمک های مالی توسط بنیاد توانبخشی در کانادا با شیبا اینو
سوال امنیتی :5+93 = ?