پرداخت جایزه با بیت کوین در رستوان های زنجیره ای Shake Shack

1400/12/15
پرداخت جایزه با بیت کوین در رستوان های زنجیره ای Shake Shack

رستوران‌ های زنجیره ‌ای آمریکایی Shake Shack به مشتریانی که از راه‌ پرداخت کارت نقدی  Cash App، یعنی Cash Card استفاده می‌کنند، ارز BTC می ‌دهد. طبق گفته  شِیک شِیک ، شرکت‌ کنندگان 15 درصد از خرید خود را به صورت بیت‌ کوین پس می ‌گیرند و این روال تا اواسط مارس ادامه خواهد داشت.
رستوران های زنجیره ای فست فود Shake Shack در حال آزمایش با جوایز ارزهای دیجیتال مختلفی می باشد. زیرا این شرکت با  Block Inc همکاری می کند تا بیت کوین BTC پاداش دهد. براساس گزارش وال استریت ژورنال این اقدام در جهت جذب مشتریان جوان تر می باشد.
نحوه دریافت جایزه در رستوان Shake Shake
مدیران زنجیره ای همبرگر شِیک شِیک به گزینه ‌های ارزهای دیجیتال بیشتر علاقه دارند. این پیشنهاد به مصرف کنندگان Shake Shack  این امکان را می دهد که 15 درصد از خرید خود را پس بگیرند، اما به شرطی که هزینه غذای خود را با ارز دیجیتال پرداخت کنند یا مشتریان برای دریافت پاداش BTC باید از سیستم Cash Card و Cash Boost Block استفاده کنند.
جی لیوینگستون، مدیر ارشد بازاریابی  Shake Shack، به خبرنگار وال استریت ژورنال گفت که رستوران های زنجیره ای فست فود برای پرداخت های رمز ارز طراحی شده اند، همچنین مدیر ارشد بازاریابی شِیک شِیک اعلام کرد که تست برنامه Block  روشی برای تعیین روند پرداخت ارزهای دیجیتال در آینده فروشگاه خواهد بود.
لیوینگستون به Alcántara گفت که شما همیشه سعی می کنید روی چیزهایی که واقعاً معنادار هستند شرط بندی کنید و منابع را برای چیزهایی که معنی ندارند هدر نمی دهید. اما اگر همین الان در محل کار خود شروع به استفاده از رمزارز کنیم، پذیرش بسیار کمی خواهیم داشت. اما از طریق برنامه Cash App، افراد بیشتری بمرور جذب پرداخت های دیجیتال خواهند شد.
اقدامات دیگران در جهت پرداخت ارز دیجیتال
شِیک شِیک اولین موردی نیست که روشهای پرداخت رمزارز را آزمایش می کند. قبلا از او  Burger King (BK)و Robinhood  یک جایزه dogecoin (DOGE) به مصرف کنندگان BK در ازای خرید  5 دلاری جایزه می دادند. Robinhood  و BK همچنین 20 بیت کوین و 200 اتر را در طول جدول زمانی تعیین شده ایونت های خود توزیع کردند.
همچنین مک دونالد که اخیرا بر سر پرداخت دوج کوین با ایلان ماسک مذاکراتی داشته است نیز هنوز پرداخت های ارز دیجیتال خود را آزمایش نکرده است، اما این غول فست فود در حال آزمایش فن آوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) بوده است. به عنوان مثال، مک ‌دونالدز کلکسیون NFT کلاسیک «McRib» را در نوامبر گذشته معرفی کرد و همچنین مک‌دونالدز فرانسه نیز تصاویری از NFTها را در ماه آوریل 2021 توییت کرد.

خبرهای خوب بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پرداخت جایزه با بیت کوین در رستوان های زنجیره ای Shake Shack
سوال امنیتی :2+94 = ?