پرواز انکر (Ankr) به خاطر همکاری با مایکروسافت!

1401/12/05
پرواز انکر (Ankr) به خاطر همکاری با مایکروسافت!

پرواز انکر(Ankr) به خاطر همکاری با مایکروسافت! بهتره بدونین غول ردموندی یعنی مایکروسافت با آنکر، ارائه دهنده خدمات زیرساخت بلاک چین غیرمتمرکز برای ارائه یه سرویس میزبانی نود در مایکروسافت آزور همکاری می کنه. علاوه بر این، این همکاری با ادغام فناوری از هر دو شرکت همراه میشه تا زیرساخت بلاک چین آنکر رو با راه حل های ابری مایکروسافت یکی کنه. قیمت آنکر بعد از اعلام خبر همکاری خودش با مایکروسافت 60 درصد رشد رو تجربه کرد و تونست به یکی از پرسودترین رمزارزها در 24 گذشته تبدیل بشه. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با ارز دیجیتال آنکر(Ankr)

ارز دیجیتال آنکر نوعی پلتفرم Web3 غیرمتمرکز هست به کدنویسان و برنامه های غیرمتمرکز امکان همکاری با چندین بلاک چین رو میده. کاربران در این اکوسیستم با دسترسی به API و RPC می تونن با استیکینگ ارز دیجیتال آنکر به دست بیارن و یا شروع به ساخت اپلیکیشن های غیرمتمرکز کنند. همه افراد و در سراسر دنیا می تونن با تهیه نود در پروتکل آنکر جوایزی رو از سمت بلاک چین دریافت کنند. در عین حال، کاربرانی که قصد ساخت و استفاده از نود رو ندارن، با پرداخت هزینه استفاده از نودهای موجود در پروتکل آنکر می تونن از اون ها استفاده کنند. علاوه بر این، افرادی که قصد دارن در فرایند استیکینگ بلاک چین های مختلف شرکت کنند، با استفاده از Ankr می تونن این فرایند رو تسهیل و کنترل کنند.

همکاری شبکه Ankr با مایکروسافت

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال آنکر بعد از رشد قیمتی 60 درصدی خودش در 24 ساعت گذشته به پرسودترین رمزارز بازار در این بازه زمانی تبدیل شده. دلیل این رشد قیمتی چشمگیر، اعلام همکاری بین پروژه آنکر و غول فناوری مایکروسافت برای ارائه خدمات وب 3 و نود سازمانی بوده. بر اساس گزارش ها، به عنوان بخشی از این همکاری این دو شرت قصد دارن سرویسی رو راه اندازی کنند که برای شرکت ها و سازمان های علاقه مند به بهره مندی از مزایای بلاک چین راهی آسون وقابل اعتمادرو برای میزبانی نودهای خودشون ارائه بدن.

در حقیقت، با استفاده از خدمات ابری مایکروسافت و نوآوری های ارز دیجیتال Ankr در بخش های زیرساخت های بلاک چینی، این برنامه قراره یه سرویس استقرار نود سازمانی رو برای هر پروژه وب 3 ارائه بده. نکته قابل توجه این هست که این سرویس در بازار مایکروسافت، Azure، ظاهر شده و در اختیار میلیون ها مشتری قرار می گیره. قبلا در ماه آگوست هم آزمایشگاه بایننس از سرمایه گذاری در پروژه انکر خبر داده بود. در اون زمان، بازوی سرمایه گذاری غول رمزارزی جهان اعلام کرد که با هدف ایجاد نوآوری های مربوط به استیکینگ بین زنجیره ای در انکر سرمایه گذاری می کنه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پرواز انکر (Ankr) به خاطر همکاری با مایکروسافت!
سوال امنیتی :4+48 = ?