پروژه NFT آمازون در راه است!

1401/11/12
پروژه NFT آمازون در راه است!

 پروژه NFT آمازون در راه است! وب سایت بلاک وورکس به نقل از چهار منبع آگاه از راه اندازی یه شرکت دارایی دیجیتال توسط آمازون خبر داده. انتظار میره ابتکار NFT این شرکت هم در فصل بهار راه اندازی بشه. بهتره بدونین آمازون بر روی پروژه های NFT و بازی های مبتنی بر بلاک چین تمرکز کرده و قصد داره به مشتریان خودش امکان انجام بازی های کریپتویی و کسب NFT های رایگان رو بده. این موضوع باعث میشه تا صنعت توکن های غیر مثلی گسترش پیدا کنه. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات بیشتر این خبر مطلع بشین.

آمازون در حال شروع پروژه ای در زمینه NFT است

اظهارات منابع معتبر نشون میدن که آمازون(Amazon) تمرکز اصلی خودش رو بر روی بازی های مبتنی بر بلاک چین و سایر برنامه های NFT گذاشته و با توجه به اون میشه گفت آمازون در حال ورود به صنعت ارزهای دیجیتال هست. این خبر می تونه در آینده تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال بذاره. شواهد نشون میدن که آمازون می خواد کلکسیون های NFT خودش رو در آینده عرضه بازار کنه.

بر اساس داده های منتشر شده توسط سایت BlockWords غول تجارت الکترونیک آمازون، در بهار 2023 نوع آوری مربوط به NFT ها رو با تمرکز بر بازی های بلاک چین و NFT های مرتبط راه اندازی می کنه. این نوع آوری هنوز در مرحله توسعه هست، ولی طبق اطلاعات چهار فرد ناشناس که با بلاک ورکز به اشتراک گذاشته شده، آخرین مهلت راه اندازی اون تا ماه آوریل مشخص شده. یکی از منابع ادعا کرد که یکی از موارد استفاده این نوع آوری به کاربران آمازون اجازه میده تا بازی های مبتنی بر بلاک چین رو انجام بدن و NFTهای رایگان به دست بیارن.

طبق گفته منابع موجود، این هدف همچنان در حال توسعه هست. به نظر میرسه این غول خرده فروشی جهان قرار هست تا در ماه آوریل اهداف و جاه طلبی های خودش در فضای ارزهای دیجیتال رو عمومی کنه. ورود آمازون به حوزه ارزهای دیجیتال اتفاق بزرگی هست. احتمال این اتفاق و ورود آمازون به فضای کریپتو از قبل وجود داشت، ولی تاکنون به نظر میرسه که واقعا در حال رخ دادن هست. این جریان روی همه بازیکن های بزرگ این فضا هم تاثیر می ذاره. فقط کافیه تا اون ها کار درست رو انجام بدن و هوشمندانه تر رفتار کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پروژه NFT آمازون در راه است!
سوال امنیتی :8+88 = ?