پشتیبانی کیف پول OKX از بیبی دوج؛ منتظر پامپ باشیم؟!

پشتیبانی کیف پول OKX از بیبی دوج؛ منتظر پامپ باشیم؟!

نوشته شده در : 1401/11/19

 پشتیبانی کیف پول OKX از بیبی دوج؛ باید منتظر رشد قیمت بیبی دوج باشیم؟! همونطور که می دونین، بیبی دوج نوعی ارز دیجیتال از نسخه دوج کوین با ارزش پایین هست که این روزها بین کاربران خیلی شناخته شده و محبوب هست. در نظر داشته باشین که ارز بیبی دوج، رمزنگاری خودش رو خیلی جدی نمی گیره. به این دلیل که بیبی دوج طرفداران زیادی داره، کیف پول ها و صرافی های زیادی این رمز ارزها رو پشتیبانی می کنند. طبق خبری که منتشر شده، کیف پول OKX هم از بیبی دوج پشتیبانی می کنه که همین موضوع باعث شده تا کاربران انتظار پامپ قیمت بیبی دوج رو داشته باشن. توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشین.

پشتیبانی کیف پول OKX از بیبی دوج

جالب اینجاست که بدونین صرافی ارز دیجیتال OKX از ادغام خودش با پلتفرم BabyDogeSwap خبر داد، ولی با این وجود توکن های بیبی دوج همچنان به ریزش قیمتی خودشون ادامه میدن و هیچ تاثیری در قیمت این رمز ارز مشاهده نشده. به نظر شما آیا قیمت بیبی دوج می تونه طی این خبر رشد کنه؟

صرافی ارز دیجیتال OKX در توییتری اعلام کرد که کیف پول رمزنگاری OKX در حال حاضر از بیبی دوج سواپ در افزونه وب خودش پشتیبانی می کنه که به کاربران این امکان رو میده تا ارزهای دیجیتال خودشون رو در صرافی OKX به بیبی دوج تبدیل کرده و اون ها رو در کیف پول رسمی این صرافی نگهداری و ذخیره کنند. BabyDogeSwap نوعی پلتفرم مبادلاتی هست که در سال 2022 میلادی راه اندازی و اجرا شد و کمترین کارمزد رو در زنجیره بایننس اسمارت چین داره که باعث شده تا منحصر به فرد بشه.

صرافی ارز دیجیتال OKX که در سال 2017 توسط شرکتی به اسم Star Xu راه اندازی شد، نوعی صرافی رمزارز و مشتقات هست که در خارج از سیشل قرار داره. این صرافی بیشتر از 20 میلیون کاربر فعال داره و در 100 کشور مورد استفاده کاربران و معامله گران زیادی قرار گرفته. همچنین صرافی ارز دیجیتال OKX دارای کیف پول چند زنجیره غیرمتمرکز هست که از رمز ارزهای محدودی پشتیبانی می کنه. این صرافی اعلام کرده که از ارز دیجیتال بیبی دوج هم پشتیبانی می کنه که همین موضوع باعث شده تا بازار معاملات بیبی دوج هیجانی بشه.

برای اینکه بتونین از پلتفرم BabbyDogeSwap در صرافی ارز دیجیتال OKX استفاده کنین، باید افزونه این پروتکل رو دانلود و نصب کنین. بعد از نصب، یه کیف پول به وجود بیارین و سپس باید از رمز عبور نسخه پشتیبان تهیه کنین. در مرحله بعد باید ارزهای دیجیتال خودتون رو به این کیف پول اضافی کنین و بعد از اضافی کردن وجوه، می تونین معاملات و خرید و فروش های خودتون رو شروع کنین.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پشتیبانی کیف پول OKX از بیبی دوج؛ منتظر پامپ باشیم؟!
  • سلام خسته نباشید این ارز بیبی دوج چه وقتی پامپ میکند

سوال امنیتی :5+78 = ?