پیش بینی افزایش چند برابری قیمت Cardano تا پایان 2022

1400/12/11
پیش بینی افزایش چند برابری قیمت Cardano تا پایان 2022

پس از رشد دوباره بازار ارز دیجیتال همزمان با سقوط روبل روسیه، کاردانو (ADA) در هفته گذشته با افزایش 10 درصدی وارد یک بازار صعودی شد تا ارزش از دست رفته خود را دوباره پس بگیرد. طبق آخرین پیش ‌بینی ‌های انجمن رمزارز CoinMarketCap انتظار می‌رود قیمت ADA تا پایان ماه مارس به حدود 1.60 دلار برسد. عملکرد تخمین قیمت در پلتفرم تجزیه و تحلیل داده ‌های ارزهای دیجیتال CoinMarketCap به کاربران امکان پیش بینی قیمت ها تا شش ماه آینده را میدهد.
قابل ذکر است، پیش ‌بینی ‌های قیمت  Cardano توسط جامعه ارز دیجیتال نشان ‌دهنده قیمت متوسط 1.49 دلار در 31 مارس 2022 برای این ارز است که 0.52 دلار یا 53.84 درصد نسبت به قیمت فعلی کاردانو0.97  دلاری افزایش یافته است. در 1 مارس 43586  نفر به برآورد قیمت متوسط ذکر شده برای این ارز رای داده اند. علاوه بر این، انتظار می رود قیمت این ارز با 1.39 دلار پیش بینی شده در اواخر ماه مارس و 1.28 دلار تا ماه می به کار خود ادامه دهد.

افزایش کیف پول های جدید دارای کاردانو

با توسعه و گسترش بلاک چین، بر تعداد کیف پول هایی که ارز اصلی شبکه را ذخیره می کنند، افزوده می شود. ارز دیجیتال کاردانو با افزودن تقریباً 5000 کیف پول جدید روزانه در ماه فوریه، همچنان در این زمینه پیشرو می باشد. فینبولد در سوم فوریه اعلام کرد که تعداد کل کیف پول هایی که ارز ADA را در خود ذخیره کرده اند؛ از مرز 3 میلیون عبور کرده است.
بررسی دقیق روشهای گسترش کاردانو در سال اخیر توسط Finbold نشان داد که بهبود عملکرد این بلاکچین باعث افزایش علاقه سرمایه گذاران به این ارز شده است. به عنوان مثال، طبق تحقیقات فعلی، کاردانو 47000 برابر بیشتر از بیت کوین از نظر انرژی کارآمدتر می باشد و سرمایه ‌گذاران همچنان به خرید Cardano ادامه می‌دهند.
با توجه به داده‌ های  CoinMarketCap در زمان انتشار این خبر ADA با 0.87 دلار معامله می‌شود که در 48 ساعت گذشته 13.42 درصد رشد و 14.6 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

نمودار قیمت 7 روزه کاردانو بر اساس  CoinMarketCap

بر اساس پیش ‌بینی‌ های گروهی از متخصصان ارز دیجیتال، انتظار می رود که قیمت ADA سال را با 2.72 دلار به پایان برساند و تا پایان سال 2025 به 8 دلار برسد.
پیش ‌بینی قیمت کاردانو برای سال 2022 به خریداران در تعیین اینکه آیا ارز دیجیتال قادر به دستیابی به آن قیمت است یا خیر کمک می کند. قیمت تخمینی Cardano (ADA) 2022، به گفته کارشناسان، 5 دلار آمریکا است. اگر سرمایه گذاران بزرگ روی کاردانو همراه با سایر دارایی های دیجیتال محبوب مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کنند، حتی ممکن است به بیش از 10 دلار هم برسد.

جدید ترین و بهترین اخبار بازار رمز ارزها را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی افزایش چند برابری قیمت Cardano تا پایان 2022
سوال امنیتی :8+74 = ?