پیشنهاد ایجاد فورک برای ارز ترا (LUNA)

1401/02/27
پیشنهاد ایجاد فورک برای ارز ترا (LUNA)

پیامدهای فروپاشی ترا همچنان ادامه دارد و جریان خروجی از تتر در هفته گذشته به طور متوسط به 1.1 میلیارد دلار در روز رسیده است. مدیر عامل بنیاد لونا، دو کوون، پیشنهاد جدیدی را با عنوان "طرح احیای اکوسیستم ترا 2" منتشر کرده و نسخه به روز شده از طرح اصلی خودش را تشریح کرده است، که شرح جداسازی بلاک چین (فورک) فعلی ترا قبل از حمله را شرح داده است.
بنیانگذار ترا، دو کوون، روز دوشنبه، 16 می پیشنهاد دیگری در راستای بهبود اکوسیستم ترا ارائه کرده است، براساس پیشنهاد ارائه شده، زنجیره ترا به یک زنجیره جدید بدون استیبل کوین الگوریتمی تقسیم خواهند شد. این طرح پیشنهادی جدید دومین پیشنهاد احیای لونا پس از سقوط استیبل کوین اکوسیستم لونا از هفته گذشته بوده است.
مدیرعاملTerraform لبز، پیشنهاد کرده است که بلاک چین لونا را به سبکی مشابه فورک اتریوم کلاسیک از شبکه اصلی اتریوم به دو قسمت تقسیم کنند. این طرح شامل تغییر نام زنجیره قدیمی به لونا کلاسیک (LUNC) و زنجیره جدید به ترا (توکنLUNA) می باشد. دو کوون با اعلام این خبر اظهار داشت که استخر سازنده اکوسیستم ترا وسیع‌ تر و عمیق ‌تر از بسیاری از اکوسیستم ‌هاست و برای حفظ اکوسیستم ترا در تلاشند لونا کلاسیک و Luna Core را ایجاد نمایند.
دو کوون در توییتر در خصوص برنامه ‌های ایردراپ لونا توضیح داده است. براساس توضیحات وی، لونا جدید برای سهامداران لونا کلاسیک، دارندگان جدید، هولدرهای UST و توسعه دهندگان پخش خواهد شد. همچنین، کیف پول TFL نیز از ایردراپ حذف و ترا را به یک زنجیره متعلق به جامعه دیجیتال تبدیل خواهد شد. Terraformلبز بخش بزرگی از توزیع توکن را به توسعه دهندگان فعلی ترا به عنوان غرامت اختصاص خواهد داد.
زنجیره جدید ترا (لونا) نامیده می شود در حالی که زنجیره قدیمی با نام "ترا کلاسیک" نامیده  خواهد شد. دومین زنجیره دارای توکن لونا کلاسیک (LUNC) خواهد بود و همچنان به استیبل کوین UST متصل خواهد شد، زنجیره جدید، بدون استیبل کوین الگوریتمی کار خواهد کرد.

اجرای طرح بهبود لونا

دو کوون اظهار داشت که امنیت شبکه با تورم توکن امکانپذیر خواهد بود و پاداش ‌های 7 درصدی در سال در اکوسیستم ارائه خواهد شد. در پاسخ توسعه دهندگان اکوسیستم  به فورکیگ اکوسیستم ترا  برای ایجاد Luna Classic و Luna Coreرای خواهند داد. رأی گیری برای پیشنهاد جدید از چهارشنبه، 18 می آغاز خواهد و در صورت تصویب، بلاک چین جدید از 27 می فعال خواهد شد.
این شرکت اعلام کرد که ثبت توسعه ‌دهنده در 25 می تکمیل خواهد شد و در صورت تصویب تا 27 می فایل پیدایش نهایی راه اندازی خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیشنهاد ایجاد فورک برای ارز ترا (LUNA)
سوال امنیتی :5+84 = ?